piątek, 7 października 2011

Z braku sił...

Ostatnie dni miałam męczące, bo pracowałam głównie fizycznie:P Tak, na doktoracie też trzeba czasem pomachać łopatą albo grabiami:P Nie będę zdradzać szczegółów, ale powiem, że były to dwa wesołe dni na polu, które zaowocowały różową opalenizną twarzy i dekoltu (obecnie mamy w ciągu dnia po 22-25 C ), odciskami na rękach, ciekawymi zdjęciach zrobionymi przez pana profesora oraz dużą ilością śmiechu:) Normalnie, żyć nie umierać!


Po takich dniach oczywiście człowiek wraca do domu wykamany, ale nie martwy:P No i właśnie żeby się nieco odprężyć po pracy w polu a także nie ruszać mózgu za bardzo, postanowiłam wczoraj wyhaftować Matkasowi obiecane już 3 lata temu ozdoby choinkowe:) Dwa seriale – Ringer oraz Revenge i małe serduszko gotowe!


DSC09008


Jak widać nawet udało mi się je oprawić:) Jest to hafcik z gotowego zestawu do xxx. Jeszcze jest drugie serduszko, za które zabiorę się dziś! No chyba, że padnę na pysk:P


DSC09012


Całkiem przyjemnie się je haftowało i nawet french knoty niezłe wyszły:)


To właśnie była praca akuratna na zmęczone ciało i umysł. Ale już przymierzam się do czegoś bardziej wymagającego skupienia. Mulinki wyciągnięte, ale nie chciałam zaczynać trudnej pracy w takim stanie:( Jak widać poniżej artystyczny nieład na kanapie ma się jak najlepiej:P Te małe poplątane mulinki to właśnie z zestawu z serduszkami świątecznymi:)


DSC09005


A ta kupka guzików czeka od kilku dni na wykończenie kalendarza październikowego:( Wenę mam, materiał i guziki też, ale nie chcę się brać za sklejanie i zszywanie jak jestem tak wykamana:(


DSC09007


Jak dobrze, że jutro już piątek! Jeszcze tylko ranne spotkanie z szefową i mogę cały weekend poświęcić na .... zakuwanie:P Niestety mam dwa egzaminy w przyszłym tygodniu. Takie są uroki amerykańskich uczelni, po 3-4 egzaminy w semestrze z każdego przedmiotu. Co dla mnie znaczy – 2 przedmioty, 6 egzaminów:P Byle do grudnia! Wtedy semestr się skończy:D


 


Aaaa, jeszcze pomęczę Was muzycznie:) Od kilku dni po głowie chodzi mi tylko i wyłącznie jedna piosenka. Szkoda, że odkryłam Adele tak późno, ale w Stanach nie słucham radia.







 


Dziękuję za komentarze:)


 


1_iwonan – Lizzy Kate to firma, w której pracują różni projektanci. Nie ma w niej nawet nikogo o imieniu Lizzie:P

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2011/10/07 07:06:51
    Cudeńko na choince będzie pięknie wyglądać . A na Pażdziernik czekam na pewno będzie super pozdrawiam


    Gość: mamasia, *.ip.netia.com.pl
    2011/10/07 08:25:20
    Śliczny hafcik. Już nie mogę się doczekać prezentacji tego, który wyjdzie z przygotowanych mulinek:)
    Pozdrawiam


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/10/07 08:58:18
    serducho wyszło super :)
    ciekawa jestem co tam będziesz teraz haftować, chyba nie następnego kota, bo kolory nie te ;) ja dzisiaj cały dzień w pracy (no, minus godzinka na przeglądanie neta i inne obowiązki) poświęcę haftowaniu ikony. nie ma to jak awarie programów komputerowych których naprawy trwają co najmniej tydzień ;) człowiek niby w pracy siedzi a odpoczywa :)

    pozdrawiam i do usłyszenia


    pakma
    2011/10/07 10:43:37
    Coz za gama kolorow:) Ciekawe co to bedzie ????


    1_iwonan
    2011/10/07 11:56:00
    Dzięki za informację na temat fimmy Lizzy Kate... oj ja głupiutka.. człowiek to sie całe zycie uczy, a i tak głupiutki umrze..:(
    Ozdoby dla Mamusi słodkie, nici przygotowane do nowego haftu wygladaja zachęcająco! Życze mniej ciężkiej pracy fizycznej, wiecej miłych chwil z igłą w łapce. I oczywiście powodzenia na egzaminach!!!
    Iwona
    P.S.
    A Adel też lubię!


    labores_pariunt_honores
    2011/10/07 12:09:03
    ale pogoda u was fajna! tak cieplutko o tej porze roku :) podziwiam za energię mimo fizycznego zmęczenia, że masz siłę haftować wieczorami :D ja po takich dniach tylko z książką pozostaję
    ps. pocztówki z USA są fajne, bo... są z USA :) w sensie świadomość, że podróżowały kawałek świata działa na ich korzyść, tak jak z innych odległych zakątków :)
    powodzenia na egzaminach!


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/10/07 12:30:07
    Takie małe, a takie ładne :)


    zakreconamysia
    2011/10/07 12:39:41
    Adele uwielbiam od kiedy usłyszałam pierwszy raz jej głos ;o)


    prawdziwadoris
    2011/10/07 13:07:20
    Te guziczki na kanapie wyglądają zachęcająco idealne do hafcików jesiennych. Na pewno przy kalendarzu będą się prezentowały świetnie. U mnie na tapecie hafcik dyniowy, nieuchronnie zapowiada jesień niestety deszczową w dniu dzisiejszym. Dobrze że chociaż u Ciebie słoneczko jeszcze opala.
    Pozdrawiam


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/07 14:07:11
    Ozdoba na choinke jest sliczna, uwielbiam takie male motywy swiateczne :). Podziwiam Cie za to ze masz tyle w sobie checi do robotek. Jak jak jestem zmeczona to nawet palcem nie rusze, gdy dziewczyny ida spac ja klade sie rowno z nimi :P. Dlatego moj haft z zamkiem rosnie w zwolnionym tempie :(.
    Widze ze pogodoe mamy bardzo podobna :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/10/07 14:16:58
    śliczne serduszko, Mama się ucieszy...:-)
    czekam co teraz wymyśliłaś, bo kolorki cudne...;-)
    buziaki :-)))


    ann_margaret
    2011/10/07 14:53:11
    Wykamany?:) Tego nie słyszałam, ale potrafię sobie wyobrazić, w jakim jesteś stanie. Mam nadzieję, że teraz trochę odpoczniesz:)

    Fajna zawieszka choinkowa, na pewno będzie wspaniałą ozdobą!

    No i co to za nowa praca?!:))

    Powodzenia na egzaminach!


    drugi.maurycjusz
    2011/10/07 14:53:38
    jakie misterne serduszko- pięknośc!!! a to jest mój ukochany kawałek Adele:)
    www.youtube.com/watch?v=vv5JDZQ-xGo


    anenia-vladona
    2011/10/07 18:17:40
    no proszę to się nazywa prawdziwa pasja :-) ja to jak padam na twarz nie mogę xxx bo często się mylę nawet w jakiś prościutkich fragmentach ....
    uwielbiam i kocham tą piosenkę Adele - nawet mam dzwonek w kom z tą piosenką i mogłabym jej na okrągło słuchać ....



    ella1101
    2011/10/07 19:21:27
    Serduchp fajowe, pazdziernikowy kalendarz tez a Adele to tez lubie nawet moja starsza corka ja lubi.


    arabeska291
    2011/10/07 20:37:22
    pażdziernik bardzo ładny i guziki u Ciebie uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń