wtorek, 18 października 2011

Małe co nieco:D

Czyli małe zakupki:) Zakupki, obojętnie czy duże czy małe, zawsze cieszą:) Trochę wpis skumulowany, bo inaczej byłoby jeszcze skromniej:P Ostatnio mniej zakupów robię i jestem z siebie bardzo dumna:)


To zaczynamy od zakupów z września! Guziczki filcowe z JoAnn.


DSC08230


Jak już stałam w kolejce do kas, to na swoje (nie)szczęście znalazłam takie stempelki!


DSC08228


W Hobby Lobby natomiast “musiałam” kupić taką paczuszkę! Takich malutkich motywów halloweenowych jeszcze nie miałam:P


DSC08233


W piątek zaraz po uszkodzeniu ręki, nadziałam się w Walmarcie na takie cudeńka:)


DSC09056


A w sobotę w JoAnn przy okazji zakupu muliny, znalazłam takiego wesołego Mikołaja:)


DSC09199


Bardzo poszalałam, nie? :P


 


Odnośnie początku tygodnia, to właśnie wróciłam z wydziału. W labie byłam do 19:30 ze studentami. Ale to o nie o tym chciałam napisać. Normalnie do teraz jestem w szoku, a raporty sprawdzałam kilka godzin temu. Mianowicie, po tym jak w zeszłym tygodniu złapałam dwójkę studentów na plagiacie, co tu jest ostro karane, myślałam, że już więcej nic mnie nie zdziwi. A jednak! Z pagiatem też była ciekawa sprawa, bo nie chcieli się przyznać, a mieli dokładnie te same zdania w raportach, nawet te same literówki! Poza tym nawet tabelki mieli identyczne, z brakującymi tymi samymi kolumnami, z tą samą wielkością komórek, tylko czcionka była inna. A dziś kolejnych dwóch studentów zadziwiło mnie swoim lenistwem! Widomo, że raport z labu ma być jedną całością, obecnie wymagane jest napisanie go w całości na kompie. A dwóch „sprytnych” studentów, stwierdziło, że po co będą przepisywać 5 tabelek, po prostu dołączą instrukcję z labu, bo w niej na zajęciach wypełniali te tabelki! Normalnie ręcę opadają!!!!!!! Był też ciekawy odnośnik – procedura znajduje się w instrukcji do laboratorium. A takich raportów na cały semestr piszą.....aż 4!!!!!!!!! Jak sobie teraz przypomnę polibudę i po 3 raporty tygodniowo! Które jak były źle napisane to do skutku się poprawiało! I jeszcze oprócz tego co moi studenci tu mają, robiło się pełną analizę błędu z liczeniem pochodnych, to.... Oj, brak mi słów:( Chyba do końca życia studenci nie skończą mnie zadziwiać.


 


Na liczniku bloga stuknęło dziś 70 000 odwiedzin! Dziękuję! Bardzo mi miło, że mnie tak licznie odwiedzacie! A także, że wiele z Was zostawia komentarze:)


 


Dziś niestety i Wam się oberwie:P Dziewczyny, czarownice i inne wiedźmy nie pichcą w garnkach, tylko w kociołkach!!!!!!! :P


Co do próśb o wzory, tym razem pozostanę nieczuła. Gazetka jest gruba, bo na dobrym papierze drukowana i ma 100 stron, ale przede wszystkim niestety jest klejona, co chyba nieźle widać po zdjęciach jakie robiłam. Więc jakbym chciała skanować, to musiałabym ją zniszczyć, a tego nie zrobię. Zresztą była też wyjątkowo droga jak na amerykańskie gazetki  - $16.95 :( Ale tylko raz w roku jest Halloween, nie?:)


 


pagatek – No i jak Wam się podobał pierwszy odcinek Walking Dead? Niestety dopiero w czasie oglądania przypomniałam sobie, że to zły serial! Nie da się na nim haftować za bardzo:P Ręcę mi się trzęsły! Tak się wciągnęłam:P


ann_margaret – Pisałam przecież, że jeszcze względnie młoda jestem to i kontuzje szybko się leczą:P Także z kciukiem też już lepiej, prawie jak nowy:) Nawet sobie wczoraj trochę pohaftowałam:)


 


Jako bonus macie dziś muzę, którą odkryłam dzięki kanadyjskiemu serialowi „Being Erica”! Wokalista zespołu występował w jednym z sezonów serialu i zakochałam się w tej piosence jak tylko ją usłyszałam:) A serial też uwielbiam:) Dziś na koniec odcinka też się pojawił, więc przypomniałam sobie:)






1 komentarz:

  1. Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/10/18 09:03:26
    Zakupki nie takie małe, ale jakie fajne :)


    Gość: http: uagnieszki.blogspot.com, *.dynamic.chello.pl
    2011/10/18 09:46:21
    fajne te Twoje zakupy! chciałabym choć jeden dzień pobiegać po tych sklepach i się zaopatrzyć w to i owo :)
    pozdrawiam.


    iss-ola
    2011/10/18 10:06:00
    oki, wiem , że i tak jesteś dobrą duszyczką i czym możesz to się dzielisz :)


    labores_pariunt_honores
    2011/10/18 10:29:08
    uczysz tylko amerykanów, czy masz również inne nacje? bo oglądając amerykańskie seriale, mam wrażenie że oni zbyt oryginalni to nie lubią być (same schematyczne scenariusze!), może stąd umiłowanie do powielania :P


    ann_margaret
    2011/10/18 12:22:38
    No, student "potrafi":)))

    Zakupy, jak zwykle, cudne! Do tego zestawu z mikołajkiem jest dołączony wieszaczek?:) Super! Kiedy go zaczynasz haftować?:))


    ella1101
    2011/10/18 13:07:08
    Dziekuje bardzo za link do krakowa ale ja nie umie po rusku wiec nie wiem gdzie mam kliknac zeby pobrac wzor a jak go tylko skopiuje to jest bardzo zamazany.
    Zakupy super widze ze twoj walmart jest o wiele lepszy niz moj. A jesli chodzi o studentow to ja juz mam swoja opinie wyrobiona na podstawie tego co widze z moja corka. Jest dopiero w 5-tej klasie podstawowki ale tak lenistwo sie zaczyna. To nie jest winna dzieci czy nauczycielek (no moze troche mozna zwalic wine na nauczycielki), poziom nauki jest okropny wiec dzieciaki nie musza sie wysilac za bardzo i potem widac efekty, nawet jak masz zle oceny to przechodza do nastepnej klasy. Jak sie naucza w podstawowce olewac wszystko to i na studiach olewaja. Pozdrawiam. Ivona.


    pakma
    2011/10/18 13:25:48
    Wsapniale zakupy :)


    1_iwonan
    2011/10/18 15:09:58
    Oj chwilkę mnie nie było, a tu w Pieguchowie tyle sie działo.. Miło poczytać. Jak zwykle zakupy zrobiłaś super (ja będąc teraz w Wiedniu, oczy miałam rozbiegane cały czas z nadzieją, że trafię na sklep z "xxx", ale niestety..) Wzory na Halloween niesamowite - milego haftowania!!!


    isana_haft
    2011/10/18 20:05:43
    Fiu fiu, jakie fajne zakupy! Na wszystkie bóle (w tym palców) zakupki troszkę pomagają :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/19 14:15:43
    Guziki sa cudne jak i reszta zakupow. Ostatnio Wlamart ma duzo fajnych rzeczy. Zawsze jak tam jestem to cos zwroci moja uwage.

    Serial podobal mi sie bardzo, ale ze mna jest tak, ze albo ogladanie, albo haftowanie :)

    Pozdrawiam
    Pagatek

    OdpowiedzUsuń