czwartek, 13 października 2011

Dla Osobistego Ojca:)

Mały prezencik na dzień chłopaka, bo tata to mój duży chłopak, więc prezent się należy co roku:)


Poszłam na łatwiznę, bo tata i cała nasza rodzinka żyje głównie naszymi wspólnymi wakacjami, które to spędzamy w naszej ukochanej przyczepie kempingowej:) W tym roku niestety nie, ale w przyszłym już koniecznie! Dlatego na przypomnienie, że kolejne wakacje już za 8 miesięcy miniaturka Knauski, bo tak nazywamy naszą przyczepę:)


DSC08808


Wzorek starawy, z jakiejś brytyjskiej gazetki. Trochę przerobiony przeze mnie, żeby bardziej przypominał nasz domek na kółkach:) Wykończony jako breloczek, żeby tata mój go używać:) Jak widać w Stanach trochę inne są plastiki na breloczki, ale przynajmniej nie musiałam się martwić lewą stroną:P


DSC08805


A tu nasz oryginał:) Knauska! I co? Wyszła podobnie?


DSC02533


 


Trochę mnie tu ostatnio nie było:( Czas leci jak szalony, ciągle coś do roboty, nawet ze znalezieniem czasu na sen miałam ostatnio problemy. Ale to i dobrze, bo znaczy, że do spotkania z rodzinką też bliżej:) Oba egzaminy napisałam, jeden wczoraj, drugi dziś. Teraz tylko czekanie na wyniki. A żeby się nie nudzić, mam już zadanie domowe i zapowiedziany quiz:P W ramach relaksu mogę sobie też posprawdzać sprawozdania z labów moich studentów:P Albo pokorkować:P Wczoraj z jednym studentem miałam istny maraton – 3,5h! A z innych rozrywek – wczoraj nie byłam pewna, gdzie spędzę noc, bo tak zatrzanęłam za sobą drzwi w apartamencie, że nie umiałam ich otworzyć:( Dobrze, że serwis kampusowy działa do północy, bo inaczej musiałabym się przekimać chyba na biurku na wydziale:P


No nic, mykam, bo już północ, a jutro mam pierwszy wykład o 8:30 :(


 


Dziękuję za wszystkie miłe komentarze odnośnie ozdóbek choinkowych. Pewnie kolejne jeszcze w tym roku się pojawią, bo już wyciągnęłam następny zestaw z worka:) Robótkowo ostatnio o dziwo sporo się dzieje, ale to normalne u studenta:P Jak trzeba się uczyć, to czas i na wszystko inne się znajdzie:D Jak cyknę zdjęcia to pochwalę się, co tam wyhaftowałam:)

1 komentarz:

  1. blankac
    2011/10/13 08:45:28
    super pomysł na prezent :-))


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/10/13 09:37:12
    Breloczek fantastyczny, tata na pewno zadowolony :)


    Gość: haftyśka, *.compi.net.pl
    2011/10/13 10:21:34
    No super! Genialny pomysł z tym breloczkiem :)


    marinaduch
    2011/10/13 10:25:25
    Haftowana przyczepa żywcem zdjęta z oryginału! Takie w użyciu hafciki najbardziej lubię;)


    Gość: maczka87, *.gorzow.mm.pl
    2011/10/13 10:40:31
    wielkie podobienstwo przyczepy... ladnie na tym hafcie wyglada:)


    pakma
    2011/10/13 11:56:33
    Bardzo ladny breloczek :) Na pewno sie Twojemu tacie spodoba !



    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/14 02:02:15
    No cudo,idealnie wykonane, jak zawsze zreszta. Twoj tata napewno ucieszy sie z takiego prezentu :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    cornelka2
    2011/10/14 15:57:51
    Przyczepa jak prawdziwa super pomysł jak zawsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń