środa, 19 października 2011

Leży i kwiczy:P

Kolejny kot Margaret Sherry prawie skończony:P Krzyżyki wszelakie skończone już dawno, ale jakoś za backstitche nie umiem się zabrać, inne prace mnie teraz ciągną! A kot, muszę powiedzieć, że całkiem szybko powstał, bo w jakieś 3 wieczory:) Wiadomo, jak się student uczy do egzaminu to nawet mycie sracza ciekawsze niż wiedza w książkach czy notatkach:P A że ja miałam aż dwa egzaminy, to i taki efekt. Sracz też zyskał moje zainteresowanie:P


A nauka chyba aż tak nie ucierpiała na kocie, bo z jednego egzaminu dostałam 94/100 punktów! Oczywiście mogłoby być lepiej, ale ja zawsze coś pomieszam:P Teraz czekam na wyniki z drugiego egzaminu:)


DSC09052


Na komentarze odpowiem następnym razem, bo dziś czas już spać:) Dobranoc!

1 komentarz:

  1. Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2011/10/19 08:34:56
    Gratulacje! Bardzo dobry wynik. Podziwiam.
    Kot akurat w temacie, jesienny.
    Chyba trochę Twojej energii mi się udzielilo, dzięki.


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/10/19 08:50:08
    Super kociak, ja się właśnie zabrałam za listopadowego...kto wie, może zdażę? :)


    zakreconamysia
    2011/10/19 11:40:53
    Widzę że dopadł Cię power egzaminacyjny ;o) Ja również zawsze go miałam przed egzaminami, dom po prostu lśnił ;o) Kociaki na tym korzystają u Ciebie ;o)


    morsia
    2011/10/19 11:57:20
    Gratulacje, kalendarz kotkowy skończysz migiem, chyba że po egzaminach znów go rzucisz/rzuciłaś. :P:P Oby Ci więc zapału nie zabrakło. :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/19 14:08:59
    Dumna jestestm z Ciebie :P Oby tak dalej to skonczysz go szybciutko :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    ann_margaret
    2011/10/19 14:18:37
    Gratuluję dobrze zdanego egzaminu!!
    A i tempa przy kociaku też - trzy wieczory to naprawdę niezły wynik:)


    misia-be
    2011/10/19 14:45:56
    Szalejesz kobieto :) Ale dzięki temu wyrobiłaś normę w kotkach na kilka lat w przód :P

    OdpowiedzUsuń