niedziela, 30 października 2011

Moja specjalność – rozkładanie na części składowe:D

Po kolczykach z naparstkami, korzystając z tego samego wzoru na pochewkę na nożyczki, zrobiłam kolejne kolczyki:) Tym razem szpulki! Cztery różne warianty kolorystyczne, kanwa jeansowa Charles Craft 14ct, bigle i druty metaliczno-granatowe oraz granatowe koraliki. Wymiar końcowy 1,6 x 1,8 cm.


Szpulki z żółtą i zieloną nitką.


DSC09293


DSC09295


Oraz łososiową i fioletową.


DSC09297


DSC09298


Zaraz mykam oglądać w tv “Totalną magię”, bo w końcu jutro halloween:) Co roku oglądam ten film i jeszcze mi się nie znudził. Ścieżkę dźwiękową uwielbiam do tego stopnia, że moją pierwszą pracę magisterską pisałam słuchając na zmianę muzyki z "Totalnej magii" i płyty z największymi przebojami George Michaela:P

















 


A jutro jak wrócę wieczorem z wydziału to pójdę na coroczny spacer po moim osiedlu i popglądam jak w tym roku inni poozdabiali apartamenty na halloween:) Mało osób tutaj je obchodzi, bo to w końcu jedno z bardziej amerykańskich świąt a na moim osiedlu głównie międzynarodowi mieszkają.


Jutro nie wiem czy będę miała siłę na wpis, więc już dziś życzę Wam


 


Happy Halloween!!!!!!!!!!! 


 


xgalaktyka – Kolejność haftowania kotów zależy od miesiąca:) Bo to w końcu kalendarz ma być, nie?

1 komentarz:

  1. Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2011/10/31 00:08:04
    Ale cudne zrobiłaś te kolczyki :)


    karolina1408
    2011/10/31 08:53:54
    Witam. Trafiłam przez przypadek na Twój blogprzeglądając robótkowy dział, sama uwielbiam krzyżykować i bardzo spodobał mi się Twój "dziennik" ;) oraz to co tworzą Twoje ręce :).... przecudnej urody wszystko. Zazdroszczę też tych sklepów genialnie zaopatrzonych... nie to co w Polsce.
    Pozdrowienia od Smoka Wawelskiego ;)


    damar5
    2011/10/31 12:46:38
    Happy Halloween,booooo :)
    Kolczyki fajowe :)
    Poz.Dana


    morsia
    2011/10/31 14:14:07
    Kolejny świetny pomysł, kolczyki na medal - równiuteńkie! Żeby mi się kiedyś chciało coś od Ciebie odgapić... :P
    Świętuj, świętuj, a nawiązując do wpisu poprzedniego - dynie i inne potworki też możesz na choince powiesić, a co. :P


    xgalaktyka
    2011/10/31 14:26:06
    Kolejność powiadasz...hmmm....no tak ,trochę się zamotałam:P
    Dziękuję za maila...skoro nie zgadzasz się ,na moją propozycję...to jutro wysyłam rozrysowany schemat.
    A co :P
    Kolczyki - pierwsza klasa...jak zwykle:)
    K.


    pakma
    2011/10/31 18:47:21
    Dzieki za odwiedziny :) Co do wzorku, to korzystaj ile wlezie :)
    Pozdrawiam!!!!


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/11/01 01:54:21
    Super wychodza Ci te kolczyki. Ciekawe co jeszcze wymyslisz :)
    U nas juz po Halloween. Tyle ludzi na naszym osiedlu to ja jeszcze nie widzialam, normalnie wycieczki. Z roku na rok jest coraz wiecej zbieraczy :P. Oczywiscie moje dzieciaki sie dzis pochorowaly, ale to jest tradycja. Jeszcze nie mielismy halloweenu ze zdrowymi dzieciakami zawsze jak nie katar to goraczka :(

    Pozdrawiam
    Pagatek


    labores_pariunt_honores
    2011/11/01 12:52:48
    no mistrzowskie tło jak zawsze :)))
    halloweenowe pozdrowienia!


    ann_margaret
    2011/11/01 19:29:55
    Kolejne świetne kolczyki!
    A ten film też bardzo lubię:))

    OdpowiedzUsuń