czwartek, 20 października 2011

Nowe domki :]

Wpis szykowałam już od dawna, bo zakupy zrobione w sierpniu, zdjęcia we wrześniu, ale natchnienie na pisanie przyszło dopiero dziś:P


Tak jak i wiele z Was, też wpadłam w kolekcjonowanie naparstków:P Jeszcze do sierpnia tylko naparstki kupowałam, ale począwszy od Bytomskiego Jarmarku Staroci zaczęłam kolekcję półeczek na naparstki! Drzewko jest w Katowicach, a reszta mojej kolekcji w Michigan:) Tak, kupiłam sobie kolejne półeczki na ebayu i etsy! I powiem Wam, że po cenach z targu staroci, te z aukcji internetowych mile mnie zaskoczyły! No i wybór oczywiście o wiele większy. W Bytomiu trafiłam tylko na dwóch sprzedawców, w tym jeden miał kilka półek, ale po jego kosmicznych cenach już się nie dziwię, że miał ich aż tyle:P


Moja rozpusta zaczęła się zaraz jak wróciłam z wakacji! Miałam jeszcze mało zajęć, bo semestr zaczął się dopiero pod koniec sierpnia, więc trochę pobuszowałam po necie i zaczęłam się orientować w cenach i rodzajach półek na naparstki. Jak się zaraz przekonacie, najbardziej spodobały mi się te w kształcie domków! Normalnie cud, miód i orzeszki! Musiałam je mieć:D


Moja najpiękniejsza półeczka to Thimbleville!


DSC08462


DSC08464


Drugi wymarzony domek to Thimble Country:)


DSC08471


DSC08473


W którym już nawet kilka...naście nowych naparstków zamieszkało:D Ale o nich będzie w osobnym wpisie:P


DSC08468


Mam też malutki domek:)


DSC08459


I taką już zwyklejszą półeczkę, w porównaniu z domkami, ale do niej było 12 naparstków, więc opłacało się:)


DSC08457


Zdjęcia kijowe i niestety wszystkie niedoskonałości półeczek wyszły na nich, ale w rzeczywistości prezentują się lepiej:) I już oczami wyobrażni widzę je wiszące na ścianie mojego własnego M :)


Od 3 lat mam jeszcze dwie inne półeczki, które chyba też zabiorę do Polski. Te dwie były już w lepszej cenie, bo po prostu przygarnęłam je na kampusie:P Bardzo lubię czas, kiedy inni wyprowadzają się i nie chcą się obciążać zbyt wieloma rzeczami:P Dzięki takim wyprowadzkom mam fajową drewnianą półeczkę na kubki!


DSC08820


DSC08823


DSC08816


A druga półka jest bardziej robótkowa:P Choć w domu zawsze takie półki nazywaliśmy “na śrubki”, to ta ma tak duże pojemniczki, że powkładałam do niej co tylko się dało:D


DSC08831


To tyle na dziś:) Dobrze, że jutro piątek!


 


Ewa – Nie wiem, w którym stanie jesteś, ale u mnie w Michigan mam trzy sklepy robótkowe: JoAnn, Michaels, Hobby Lobby. A jak nie mają takiej kanwy jaką szukam, to kupuję na ebayu.


ann_margaret – Cieszę się, że przynajmniej Ciebie zainteresował mój wpis:)

1 komentarz:

  1. Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2011/10/21 01:53:42
    Mieszkam w północnej Indianie, wszystkie trzy sklepy mam praktycznie za rogiem. To już wiem jak spędzę sobotę. Dzięki.


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/10/21 06:59:45
    No to Twoje naparstki będą przeszczęśliwe w nowych domkach :)


    chica111
    2011/10/21 08:45:14
    Świetne półeczki a napis Timbleville rozbrajający.


    cornelka2
    2011/10/21 09:50:07
    Ale piękne domki . Naparstki będą w nich super wyglądać pozdrawiam


    magdor2009
    2011/10/21 14:23:31
    Fantastyczne domki :) Ale najbardziej podoba mi się półeczka na kubki. Ja też taką chcę! :) Pozdrawiam


    ann_margaret
    2011/10/21 14:42:33
    Ale śliczne to miasteczko-domek dla naparstków!! Uuuu, zazdroszczę:))
    Reszta półeczek też fajna, ale zwróciłam uwagę na Twój cudny kubeczek: ten pękaty czerwony, ze śnieżynkami:)) Pić z takiego coś gorącego w zimie...

    A większość moich pudełek na przydasie też przeznaczona była na różne śrubki - i co z tego, skoro sprawdzają się znakomicie:D


    Gość: Labores, 194.181.0.*
    2011/10/21 14:59:38
    właśnie przeczytałam o PHD i się nieźle uśmiałam :D
    fajnie tak wyłapywać różnice między sposobami nauczania czy życia innych nacji, dobrze że ich tam ciśniesz, nie ma lekko, niech wiedzą! :P
    a ze zdjęć ujął mnie najbardziej ten kubek ze śnieżynką


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/22 13:19:15
    Skandal ze ja z takim opoznieniem komentuje :(. Oczywiscie cos nie dzialalo przez ostatnie dni :(. Domki sa super zwlaszcza ten pierwszy, nawet mnie zaczyna cos kusisc zeby zbierac naparstki :P. Jak Ty sie zbaierzesz z tymi wszystkimi rzeczami jak bedziesz wracac do Polski :)

    Pozdrawiam
    Pagatek


    damar5
    2011/10/25 12:45:27
    Ta pierwsza faktycznie najpiekniejsza!! Slicznie beda sie prezentowac Twoje naparstki :)Swietne zakupy ,gratuluje tak udanego polowania :) Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń