sobota, 22 października 2011

Już nie muszę się ukrywać:P

Zanim zabrałam się ponownie za koci kalendarz Margaret Sherry dokonałam pewnego zakupu, którego nie byłam pewna. Ogólnie wszystkie wzory Margaret Sherry są ciężkie, o czym przekonałam się na moich kotach:( Ale teraz już je rozgryzłam i liczę, że w maju skończę:) Trzymajcie za mnie kciuki!


A zakup, którego już nie muszę ukrywać to gazetka ze wzorami Margaret Sherry! Dwa razy droższa niż  normalne brytyjskie gazetki, ale warta swojej ceny, bo wzorów jest od groma! Dziś pokażę tylko te, które mi się najbardziej podobają:) Większość z nich już gdzieś się kiedyś pojawiła, ale że zwykle nie kupuję brytyjskich gazetek, to są to moje pierwsze „kopie”:P Pewnie żadnego wzorku z tej gazetki nie wyhaftuję dopóki nie skończę kalendarza, ale przecież nie zamierzam już kończyć mojej hafciarskiej „kariery”:P Wzorki na pewno kiedyś się przydadzą:D


DSC09146


DSC09154


DSC09157


DSC09159


DSC09160


DSC09162


DSC09165


DSC09166


DSC09169


DSC09171


DSC09173


DSC09177


DSC09179


DSC09181


DSC09183


DSC09185


DSC09187


 


A tak przy okazji, to powiem Wam, że nieco się dziś zdziwiłam jak byłam w JoAnn! Odkąd pamiętam gazetki xxx zawsze były na górnej półce, tzn. na wysokości oczu. Dziś patrzę i nie ma ani jednej! Myślę – niemożliwe, żeby wszystkie wykupili, więc gdzie one są? Kucnęłam i je zobaczyłam! Wylądowały na niższej półce! Chyba stwierdzili w JoAnn, że popyt na inne gazetki jest większy:( I tak jest, bo zwykle wszelkie xxx leżą i kwiczą na półkach a nikt ich nie kupuje:( Mam tylko nadzieję, że ich zupełnie nie wycofają! Choć dziś znalazłam kolejną gazetkę, którą chcę kupić, ale poczekam aż 10% zniżka się skończy, bo wolę wykorzystać jakiś 40 czy 50% kupon:P Skąpa jestem:P


 


Ewa – Oooo, to my prawie sąsiadki:P Udanych zakupów!


ann_margaret, Labores – W kubasku ze śnieżynkami zwykle pijam zimne mleko z lodówki albo kawę mrożoną, więc w użyciu jest cały rok:)

1 komentarz:

  1. xgalaktyka
    2011/10/22 09:10:05
    Faktycznie świetnie wydana gazetka!
    Wzorów do wyboru ,do koloru...tylko kiedy znależć czas...na nie wszystkie:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.
    xgalaktyka2.blogspot.com/


    vilemoo2005
    2011/10/22 09:12:32
    No cóż to jest jedyny zakup jakiego naprawdę Ci zazdroszczę bo wzorki M.S uwielbiam:):):)


    Gość: Jaemigrantka, *.glw-bng-011.adsl.virginmedia.net
    2011/10/22 09:28:39
    Mam taka sama!!!I tez myslalam czy brac,bo za kazdym razem 10 funiakow to tez nie jest najmniej ale wzorki sa tak cudne,ze szok.Jak na razie wyhafcilam jednego kociaka z tej gazetki,maly kotek a pomylilam sie chyba ze 4 razy:))
    Nie jestes skapa tylko dobrze kombinujesz-zamiast jednej kupisz dwie rzeczy jesli bedziesz miala te 40 procent znizki:D


    prawdziwadoris
    2011/10/22 09:48:02
    Też jestem małą sknerą w kwestii zakupów dla siebie (chociaż powinno być inaczej), tak niestety mam, ale taką gazetkę to bym kupiła nawet za większe pieniążki. Jest po prostu super, zachwycam się tym co pokazałaś a co dopiero jakbym ją obejrzała, pewnie bym jej już na półkę nie odłożyła.
    Pozdrawiam


    Gość: chica111, *.dynamic.chello.pl
    2011/10/22 09:58:31
    Dużo fajnych wzorków, które faktycznie były już gdzieś publikowane. Możesz snuć kolejne plany hafciarskie.


    Gość: Plichcia, *.ghnet.pl
    2011/10/22 11:20:42
    O matko Ania jak ja Ci zazdroszczę !!!!


    Gość: -pusia-, *.nat.tvk.wroc.pl
    2011/10/22 12:04:18
    Uwielbiam wzory Margaret Sherry i rozglądałam się za tą książką, ale u nas w Polsce jej nie ma. Faktycznie są dość ciężkie, zwłaszcza kontury, ale efekt końcowy jest niepowtarzalny :)


    misia-be
    2011/10/22 12:15:27
    Super zakup!! Taki zbiór schematów to istny skarb :)


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/22 13:16:25
    Gazeta jest boska!!!!!!!!! Wzorki ktore wybralas sa cudne bardzi mi sie podobaja te swiateczne... Ogolnie wszytskie sa super. Zazdroszcze gazety :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    drugi.maurycjusz
    2011/10/22 15:06:36
    toż to totalny obłęd!:) dobrze, że jej nie mam, bo już jestem uzależniona od wzorów MS, a to jeszcze taka dawka:) nie mogę się doczekać, kiedy zacznę Twój koci kalendarz, to dopiero za 6 tygodni......


    Gość: jojcia, *.serv-net.pl
    2011/10/22 17:00:08
    ojej, ale wzory. Ja bym z tych które pokazałaś chciała kotki w kubeczkach, myszki i bałwanka (aż nie mam odwagi prosić o wzór). Mam jakąś manię i lubię oglądać gazetki z robótkami. Czasami z nudów przeglądam te które mam. Teraz mam nadzieję skończyć moje olbrzymie kwiaty i zabiorę się za drzewko z duszkami (widziałam kanwę w taśmie i chcę drzewko na zakładkę :) )
    Pozdrawiam.


    cornelka2
    2011/10/22 17:37:46
    Gazetka super ' Wszystko w niej piękne ale MISIO na leżaczku przecudowny pozdrawiam


    Gość: Ewa, *.hsd1.in.comcast.net
    2011/10/22 19:37:52
    Byłam wczoraj w moim Hobby Lobby, ale nic ciekawego nie znalazłam. Nie wiem jak Ty wyszukujesz te wszystkie skarby :) Chciałam dzisiaj jechać do Michealsa, ale przez mecz footbolowy mojego uniwersytetu nie da się ruszyć z domu cały dzień :(


    isana_haft
    2011/10/22 22:16:58
    Cudna książeczka! Jakbym zrobiła Mum's world może bym pewnego domownika zmobilizowała do nauki języka ;) Ciekawe, który wzorek po kotach wybierzesz jako pierwszy :)


    robotkoweroznosci
    2011/10/23 00:12:15
    To prawda ze wzorki Margaret moze nie sa o tyle ciezkie co pracochlonne ale efekt jest powalający :D Ja niedawno dłubałam kota w dyni z zeszłorocznej gazetki i te myszki na kartki :D wyszły nieziemsko :D Zakup jak najbardziej trafiony ;) Pozdrawiam


    ann_margaret
    2011/10/24 14:26:54
    Nie skąpa, tylko dobrze wykorzystujesz kupony:)
    A wzorki od MS cudne... I na jednym zdjęciu widzę moje niedokończone kotki, dzięki za przypomnienie:D

    OdpowiedzUsuń