sobota, 15 października 2011

Strachy dwa :P

Pierwszy strach to ten na październikowym kalendarzu Lizzie Kate! Bardzo sympatyczny, nie?


DSC09033


Skończyłam go już jakiś tydzień temu, ale nie miałam czasu na zdjęcia w świetle dziennym.  Z tyłu dodałam tkaninę typowo jesienną:)


DSC09036


Jak widać dodałam pomarańczową wstążkę, choć próbowałam też z brązową, ale za smutny pinkeep wychodził. Zresztą brązowa będzie chyba nieźle pasować do listopadowego wafelka:) Dokleiłam też dyniowe guziczki, bo w końcu strachy na wróble stawia się w polu czy ogrodzie:)


DSC09041


DSC09039


I malutkie guziczki, za które pokochałam ten kalendarz:)


DSC09044


Całość wyszła bardzo wesoła:) Zdecydowanie ten miesiąc podoba mi się bardziej niż smutny wrzesień:P


DSC09038


Drugi strach jest bardziej przyziemny:( Ostatnio dobrym rzeczom w moim życiu towarzyszą gorsze. Tak było we wtorek z długimi korkami i kłopotami z wejściem do domu. Dziś kolejna para. Najpierw super spotkanie z szefową, po którym dosłownie skakałam z radości. A później z całej tej radości, nieco za ostro weszłam w zakręt i trochę się „poplątałam” w mój rower:( Niby udało mi się uniknąć lotu trzmiela i nie zaliczyłam gleby, ale tak niefortunnie lewa ręka zaplątała mi się w kierownicę, że środkowy palec od razu napuchł i zaczął sinieć:( I nawet mrożonka nie pomogła:( Do teraz jest napuchnięty i nie potrafię ściągnąć pierścionka, a poza tym nadgarstek też mnie nieco łupi:( Sierota ze mnie:P Na szczęście lewa ręka nie jest mi aż tak potrzebna w nauce czy ocenianiu sprawozdań sudentów, więc weekend już tradycyjnie będzie naukowy. Tylko dziś się nieco zbuntuję:P Po 2 szalonych i bardzo męczących tygodniach, stawiam dziś na „rilaks”, jak mówi nasza znajoma Tasula:P Już „znieczulam się” amerykańskim winkiem, a jak zaczną się moje ulubine seriale w tv to może uda mi się nieco pohaftować:)


Udanego weekendu!


 


Co do breloczka, tata dostał go (na skypie:P) na dzień chłopaka (30 września) i oczywiście, że się spodobał:) A spróbowałby się nie cieszyć:P Ale i tak mi bardzo miło, że i Wam się spodobał!

1 komentarz:

  1. blankac
    2011/10/15 09:29:43
    super wzorek.....strachowo się zrobiło:-)))


    Gość: Safrin, *.dynamic.chello.pl
    2011/10/15 10:33:13
    Oj to Ty musisz kobietko uwazac bo co bedzie jak sobie prawa lapke uszkodzisz? kto bedzie robil te wszystkie fajne hafty? no ja sie pytam :P
    Strach pierwszy zdecydowanie lepszy od drugiego!!


    Gość: , 193.200.51.*
    2011/10/15 10:43:00
    zaglądając dość często do ciebie bardzo spodobał mi się wafelkowi kalendarz, który wyszywasz co miesiąc. Może i ja się skuszę w kolejnym roku :)


    drugi.maurycjusz
    2011/10/15 10:58:43
    October świetny, taki cieplutki:) co do łapki- lepiej idź ją prześwietlic, bo paluszek mogłaś złamac i nadgarstek skręcic.....- trzymam kciuki, aby tak nie było, ale lepiej idź, Kobietko!:)


    Gość: Haneczka, *.adsl.inetia.pl
    2011/10/15 11:59:28
    śliczny, no śliczny ten kalendarz...:-)) może kiedyś też się skuszę...;-)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2011/10/15 13:50:45
    Przeuroczy ten strach:) i pięknie dobrane guziczki. Pozdrawiam


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/15 14:52:22
    Pazdziernikowy kalendarz jest rewelacyjny, guziki sa super :). Mam nadzieje ze palec niedlugo przestanie Ci dokuczac. Jak cos to mykaj do lekarza bo moze byc z nim cos powaznego. Ja kiedys tez mialam mala kontuzje palca i chodzilam z takim sinym 2 tygodnie. Jak sie pozniej okazalo pekla mi kosc minimalnie, bez szyny sie niestety nie obeszlo...

    PS. Ale z tego lotu trzmiela niezle sie usmialam :P

    Pozdrawiam
    Pagatek


    jusine_mala
    2011/10/15 16:36:24
    Super ten kalendarz!!! Musze się za niego zabrać w końcu :P Świetna tkaninka :) 3maj się :*


    labores_pariunt_honores
    2011/10/15 18:07:25
    faktycznie guziczki dodają uroku!
    co do rączki to jako żona rehabilitanta radzę Ci nie zaniedbać sprawy, lepiej dmuchać na zimne, może warto się wybrać do lekarza, jak opuchlizna utrzyma się ponad 3 dni...
    powodzenia!


    ann_margaret
    2011/10/17 14:53:07
    Boski straszek!! I jak zwykle: guziczki super i materiał pięknie dobrany!!

    OdpowiedzUsuń