niedziela, 23 października 2011

Z braku laku :P

Nie wiem co się w tym roku dzieje, ale ani jednych kolczyków na halloween nie kupiłam! W sklepach albo nic nie ma albo te same modele, co w zeszłym roku już kupiłam, a jak już coś jest nowego to taki badziew, że po ciemku wstydziłabym się w tym pokazać:P A przecież coś muszę założyć na halloween! Po kolczykach z dyniami,


DSC08627


postanowiłam wyhaftować jeszcze jedne, tym razem z duszkami:) Wybrałam mały wzorek, czarną kanwę (16ct) oraz mulinę DMC świecącą w ciemności (E940). Dobrze, że wzorek mały, bo to jest najgorsza muliną jaką w życiu haftowałam. Muliny metalizowane to normalnie jedwab przy tym:P


DSC09210


Kolczyki wyszły całkiem spore jak na mnie, bo 2 x 3 cm, ale mniejszego duszka nie umiałam znaleźć.


DSC09213


Że świecą w ciemności to musicie mi już na słowo uwierzyć, bo niestety mój aparat nie podołał zdjęciom w kibelku:(


No i jak? Które Wam się bardziej podobają? Bo ja sama nie umiem się zdecydować:D


Dziś dalej się uczę, ale zrobiłam sobie przerwę na pieczenie! Produkcja nieco hurtowa, ale te ciasteczka im starsze tym lepsze:P Oto i moje kruche ciasteczka:) Pierwsza partia na zdjęciu, druga właśnie się piecze:)


DSC09254


 


Pozdrawiam słonecznie wszystkich zaglądających i komentujących! Choć nie wiem ile jeszcze tego słońca będzie, bo wczoraj spojrzałam na prognozę długoterminową i na czwartek zapowiadają śnieg! :(


 


Ewa– Coś chyba słabo się rozglądałaś:P A czego konkretnie szukałaś? Jakby co to pisz do mnie na maila (piegucha(at)gazeta.pl) to może coś Ci doradzę:) A poza tym nie przesadzaj z tymi meczami:P U mnie w ten tydzien to nie tylko mecz futbolowy, ale cały homecoming week. A i tak ruszyłam się, choć nie mam samochodu:)


robotkoweroznosci – Dla mnie akurat wzorki MS nie są pracochłonne, bo szybko się je haftuje:) Tylko najpierw trzeba się przyzwyczaić do tych wszystkich skomplikowanych xxx, ale to już mam za sobą:)

1 komentarz:

  1. robotkoweroznosci
    2011/10/23 22:53:00
    Kolczyki czaderskie !!! Chyba też sobie takie machne, tym bardziej ze swiecaca mulina u mnie sobie lezy i nie wiem sama na co czeka :D A co to za mulina na zdjeciach kolczykow z dynią ? Fajnie się błyszczy ....


    Gość: Ewa, *.lightspeed.sbndin.sbcglobal.net
    2011/10/24 00:14:18
    U mnie sie nie da bez samochodu, bo nie ma chodnikow :P U mnie footbolowe szalenstwo zaczyna sie kolo srody kiedy sa home games, ale w weekndy po prostu najlepiej nie ruszac sie z domu jak gra ND :P


    isana_haft
    2011/10/24 11:37:38
    Każda okazja jest dobra, żeby zrobić sobie nowe kolczyki :)


    Gość: haftyśka, *.compi.net.pl
    2011/10/24 12:23:03
    jak dla mnie dynia wymiata :)
    haftyskowerobotki.blogspot.com


    Gość: fejferek, 193.59.173.*
    2011/10/24 13:39:33
    To ja mam odczucia zupełnie inne odnośnie świecącej muliny! Jest o niebo wygodniejsza niż metalizowana DMC (chociaż i tak z najlepszymi nićmi Kreinik nie ma porównania), chociaż faktycznie, kiepsko się nią haftuje. Powiedziałabym, że trzeba przy niej odpowiednio haftować, jak z muliną satynową i uważać na czystość ;) strasznie łapie brud :( wiem, bo haftowałam tło na magnesiku z nietopyrkiem właśnie taką mulinką...

    a duszki extra, chociaż wolę dynie ;)

    ps. zobacz, ktoś tu pisze o nowej książeczce z wzorkami do biscornu... aurelle.over-blog.com/article-biscornus-et-pique-

    aiguilles-87112767.html
    ciekawe, czy da się w jakimś sensownym sklepie i w sensownej cenie upolować...?

    pozdrawiam serdecznie!


    Gość: , *.anonymouse.org
    2011/10/24 14:24:44
    Kolczyki sa super, nie wiem na ktore bym sie zdecydowala :), naprawde trudny wybor. Z tego co zauwazylam to nawet kostiumy na Halloween maja te same co w zeszlym roku, nic nowego nie dodali. Z roku na rok wystawiaja gorszy badziew :(
    Snieg?!?!?!?! To jak juz spadnie porosze o przeslanie mi odrobiny zebym mogla oko nacieszyc :P
    Pozdrawiam


    ann_margaret
    2011/10/24 14:28:58
    Duszki fajne, ale dyńki nadal na pierwszym miejscu:D
    I śniegiem nie strasz...


    Gość: Labores, 194.181.0.*
    2011/10/24 15:01:06
    ależ u Ciebie zmienia się szybko ta pogoda, długo cieplusio, a potem od razu śnieg :))))
    ps. duszki śliczniuszki!!! pamiętam że sprzedawali takie koło wejść do podziemnych sieci lochów i uliczek, ale nie bardzo mogę sobie przypomnieć gdzie to było (w PL gdzieś :D)


    damar5
    2011/10/25 12:42:54
    o jaki fajny pomysl!!! Wlasnie macham prace ze swiecaca mulinka :) ale takie kolczyki by mi sie tez przydaly bo wybieram sie "straszyc" z Mlodym :P
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń