czwartek, 31 października 2019

Jesienny spacer :)

Jesienny zestaw z Orchidei wpadł mi w oko juz wiele wiele lat temu! Najpierw miałam wzór z Kramu z robótkami, a później trafiłam na zestaw w pasmanterii w Warszawie w czasie wizyty w ambasadzie brazylijskiej.


Był to rok 2016. Poznaję po stole ze zdjęcia poniżej. Używałam go jako biurka w mieszkaniu w Kętrzynie :)

W środku kanwa z wydrukowanym wzorem :( oraz fajna ramka, którą pomalowałam lakierem bezbarwnym już w okolicy sylwestra 2016 roku :P


Niestety większość wzorów Orchidei jest kiepsko nadrukowana, więc wiedziałam, że wymienię kanwę na czystą (tzn. niezadrukowaną). Zwłaszcza, że nie znoszę białej kanwy. Wybór padł na owsiankową kanwę Charles Craft z moich michigańskich zapasów :)



Takie plany zrobiłam jeszcze w 2017 roku po pworocie z Brazylii. To jeden z hafcików z ówczesnej listy projektów do wyxxx :) Pamiętacie ten tajemniczy wpis z moimi planami xxx? Tak, jestem w trakcie ich realizacji :)

Oczywiście z moją rułą zaczęło się w sierpniu 2019 czyli tylko 3 lata po zakupie :P:P:P
Jak widać ten hafcik zaczęłam zaraz po grzybku z Lanarte.


Poszło szybko, bo tylko pełne xxx, zero backstitchy!



Z oprawą nie było trudno...


... a później poszalałam z sesjami zdjeciowymi :) Najpierw była domowa.




A w niedzielę wybrałam się na spacer do Renswoude :)
Jesień w Holandii niestety nie jest tak malownicza jak w Michigan, ale lubię moje okolice. 







Zamek w Renswoude i trasa spacerowa wokół niego jest opisywana w przewodnikach po Holandii :)



Trasy spacerowe to Klompenpaden, bo holenderskie obuwie to właśnie klompen :) W punktach z informacją turystyczną można nawet zakupić mapki z każdą trasą :)


Ta w Renswoude to niby tylko dla pieszych, jak widać zakaz poruszania się rowerami i konno, ale Holendrzy mają to w nosie i i tak zapierniczają po lesie na rowerach :P


Nawet takie barierki ich nie powstrzymują przed łamaniem zakazu:P


Tyle na dziś! 

Happy Halloween! 



Jeszcze tylko kilka godzin w pracy jutro i w sobotę ruszam do Utrechtu na KreaDoe!!!!!!! Bilet już kupiony :) Z tym wróciłam rok temu :) Co będzie w tym roku? :D

DSC06968

9 komentarzy:

  1. Z zamiana kanwy zrobilas superowo bo wpasowala sie w cydowna rameczke calosc piekna tak jak prawdziwa jesien.Spacerek fajny pozwiedzalam z Toba ladne okolice Mysle ze cos zlowisz dzis takze Ulrechcie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik i wymiana na inną kanwę bardzo trafna��
    Sesja leśna piękna i jak dla mnie bardzo malowniczo :)
    Jako rowerzystka powiem,że nie podoba mi się naruszanie zakazów ale skoro nie są karani to hulaj dusza :)
    Udanego "kreadowania" :D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik super bo na czasie ,a spacery w tych okolicach jeszcze fajniejsze poniewaz je zaliczylismy i juz sie cieszymy na znowu..
    Baw sie dobrze jutro , trzymaj sie - mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny spacer z cudnie jesiennym obrazkiem w roli głównej :-) Zamiana kanwy dobrze mu zrobiła! Owocnych łowów w dniu dzisiejszym :-)
    Ciemno to już się robi o 18 :-( a będzie jeszcze wcześniej :-( byle do wiosny!
    pozdrawiam :-) i czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro, dzis w Holandii normalny dzien pracy. A slonce nieco w innych godzinach tu wschodzi i zachodzi takze w lecie bardxo doceniam dlugie dni:) A teraz juz niestety i wychodze z domu i wracam po ciemku :(

      Usuń
  5. Świetny spacer. Mega mi się podobają te tabliczki z obuwiem :D
    Jesienny haft prezentuje się pierwsza klasa na tej kanwie. Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne krajobrazy a haft też wspaniały, też zawsze seria mi się podobała
    co do mojego motyla to masz rację - Orchidea :) dobre oko!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny hafcik ;) i udanych łowów

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten hafcik faktycznie na czasie chociaz takich pieknych liści juz nie ma, za to zostają obrazki.

    OdpowiedzUsuń