czwartek, 15 listopada 2018

KreaDoe – część ostatnia

Wczoraj nie wyszło, bo musiałam zostać w pracy dłużej i nie miałam już siły po powrocie do domu, ale dziś wracam z ostatnią częścią relacji!


To jeszcze ostatni rzut okiem na to co xxx na stoiskach…


DSC06645


DSC06657


DSC06658


Coś dla dzieci w wersji XXL :D


DSC06662


Poduszka z podmalowanym tłem – ciekawy efekt, nie?


DSC06664


DSC06665


Może inspiracja, dla którejś z Was? Szydełkowe (?) rameczki.


DSC06638


Tego nie kupiłam, ale pocykałam zdjęcia, żeby ewentualnie przemyśleć :)


DSC06538


DSC06544


DSC06545


DSC06546


DSC06548


DSC06550


Znalazłam zimowe domki, które tak się wszystkim podobały w relacji z poprzedniej imprezy :)


DSC06537


Jest też drugi podobny obrazek! Oba cudne, szkoda tylko, że takie drogie…


DSC06549


Tej firmy nie znałam, ale wypuściła kolekcję mistrzów pędzla.


DSC06607


A na tym stoisku prawie nie padłam!!!!!!!!!! Halloweenki!!!!!!!!!!! I ile ich?????? Pełno!!!!!!!!!


DSC06629


DSC06630


Wiedźma to jeden z najnowszych projektów, więc jeszcze się xxx :P


DSC06631


Fajnie, że można było sobie sporo wzorów pooglądać. A jeszcze inne były niewyxxx.


DSC06632


DSC06634


Były też niehalloweenki, ale one już takiego wrażenia nie robiły…


DSC06636


 


No i tym sposobem powolutku doszłyśmy do moich łupów! Pierwszy raz trafiłam na przeceny, a nie wiedziałam wtedy, że w Gencie będzie ich więcej:P


Czarną torbę kupiłam na pamiątkę, a różową dostałam gratis do szpilek:P


DSC06968


Poszalałam za 2 euro :P Zresztą widziałam je już w Zwolle, ale wtedy nie kupiłam.


DSC06991


Na co jeszcze się tym razem skusiłam? Najpierw wypatrzyłam u pana w UK dwa zestawy z misiem Forever Friends, które już od dawna chciałam wyxxx. Nawet już mam do nich ramki, kupione tu w Nl :D A że jeszcze były przecenione ponad 50% to nie było co się zastanawiać!


DSC06977


No i wzięłam jednego mikołaja! W US jakoś na niego się nie nadziałam:P


DSC06998


Później pognałam po sowę na stoisku Peddles! Tyle razy patrzyłam na jej zdjęcie z Rijswijk i byłam pewna, że muszę ją mieć!


DSC06978


Dokupiłam też dwa pozostałe liski! Słodkie są!!!!!!!!!!


DSC06983


O wiewiórce myślałam od Zwolle w lutym, a zimowy obrazek po prostu wpadł mi w oko. I chyba na nim poprzestanę, choć jest jednym z 4 pór roku.


DSC06994


Zakupy w Peddles robiłam na dwie raty, więc załapałam się na dwa gratisowe misie:P Wymaniłam też catalog Riolis. Włóczkowy katalog był free do różowej torby, a wzór motyla to gratis do halloweenkowych zestawów…


DSC06996


O właśnie tych dwóch! Dynia tak ładnie się do mnie uśmiechała! A wiedźma na tle księżyca musi trafić do tamborka!!!!!!!!!!


DSC06980


I na pewno nie będę haftować tła na czarno. Szkoda, że nie wpadli na to, że istnieje coś takiego jak czarna kanwa:P


DSC06981


Jeszcze jeden przystanek na stoisku dziewczyn od tamborków…


DSC06986


Na te małe zestawy z koliberkiem i piórkiem patrzyłam w jednym sklepie internetowym od miesięcy i nie mogłam się zdecydować. A tu zobaczyłam i nie było już wyjścia… Wczoraj zdradziłam Was dla koliberka! Zamiast robić wpis na blog, machnęłam go w godzinę :P:P:P


DSC06988


Magnesiki na igiełki były w trzech obramowaniach, w białej, złotej i srebrnej wybrałam ostatnią opcję :) Co prawda na tamborku nie xxxx, ale na tablicy magnetycznej też mu ładnie :)


DSC06990


Na stoisku z filcem skusiłam się na dwa arkusze:) Wiecie jak kocham listki i jesienne kolorki :)


DSC06999


I to już całe moje szaleństwo i rozpusta!


DSC06971


KreaDoe codziennie trwało od 10 do 17, ale do 15 miałam już wystarczająco dużo wrażeń. Za dużo ludzi już było, a poza tym bałam się, że jeszcze jedna rundka i coś więcej kupię :P


Jeszcze w piątek zastanawiałam się czy tam w ogóle jechać, bo stoisk xxx miało być tylko kilka, ale do dziś nie żałuję! Fajnie jest być wsród tylu innych osób zakręconych na punkcie rękodzieła. Oczy nacieszyłam widokami prac w róźnych technikach, trochę sobie pogadałam z niektórymi wystawcami i myślę, że za rok też się wybiorę, jeśli tylko będę miała możliwość.


To tyle na dziś, w przyszłym tygodniu pokażę jakieś hafciki, żeby nie było, że tylko na imprezy chodzę:P W sobotę jednak daruję sobie imprezę w Den Bosch, bo z zeszłorocznej relacji i listy wystawców wynika, że głównie patchworki, a tego po ostatnich dwóch weekendach już mi wystarczy:P


damar5 – Nie zrozumiałaś o co mi chodziło. Chyba wiele dziewczyn ma dylemat czy półkrzyżyki powinny być w stronę górnej części pełnych krzyżyków czy może jednak dolnej? Ja próbowałam w obie strony i stwierdzam, że jednak góra w xxx determinuje półkrzyżyki. Ale jak widziałam na targach, bywa różnie :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/11/16 08:36:02
    Świetne zakupy. Liski mnie zauroczyły :)


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/11/16 13:23:49
    Ale poszalałaś no i fajnie !!!! mama


    cornelka2
    2018/11/16 14:47:14
    Zakupy superowe sowki cudowne ale na inne xx tez moje oko patrzylo dzieki za relacje bardzo fajne pozdrawiam


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2018/11/16 20:43:07
    Oj! Znowu nie wiem na co patrzeć!!
    Dziękuję za relację i za fotki :-) Zakupy świetne...
    Pewnie skusiłabym się na te zestawy z domkami, bo są bajeczne i na tę latarnię, i na sówkę (środkową), mikołaja, wiewiórkę... się rozpędziłam :-)


    damar5
    2018/11/18 10:58:22
    Zeżarło mój komentarz :(
    Zakupy świetne ,przy ich okazji zepsułaś mi trochę moją niespodziankę dla Ciebie ale trudno będziesz miała dubelek hihi
    Z tych zestawów "do przemyślenia" podoba mi się latarnia i sówka 956 ,i ptaszek w wianuszku :)
    I tak sobie przeglądam i niby wszystko fajne i to i tamto ale jednak stoiska krzyżykowe są najbardziej dla mnie ekscytujące :)
    No to teraz do roboty :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/11/21 17:20:32
    O, rany! Ale cuda! Zakupy fajne! Świetna sowa i wiewiórka. I ta wiedźma na tle księżyca jest super! Tak się napatrzyłam na te zdjęcia, że zachciało mi się jakiejś sowy. Muszę sobie jakąś kupić:) Może w ten czarny piątek zaszaleję:)))
    Torby też mi się podobają.


    Gość: Kinga, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/11/30 12:24:25
    hej, bardzo fajne naparstki kolekcja rośnie,
    chciałam powiedzieć że nominuję Cię w zabawie TOP BLOG 7
    kreatywne-chwile.blogspot.com/2018/11/top-blog-7.html

    OdpowiedzUsuń