poniedziałek, 5 listopada 2018

Patchworkowa :D

Widziałyście ostatnio kanwę i nitki do wakacyjnego hafciku nr 4, dziś czas na odsłonę w pełnej krasie!


Oczywiście, że to kolejny wiekowy Dimek! :P Rocznik ten sam co karpuzik – 1994!


DSC06465


Prawda, że boska!? Czemu teraz już nie projektują takich cudenek? Nie wiem….


Haftowało się już lepiej, bo zdążyłam się przyzwyczaić do ośmiokątnych dziur w kanwie i 3 nitek na plastiku. Poszło znowu ekspresowo :D


DSC05864


Gwiazdka, jak widziałyście ostatnio, powstała z boczku karpuzika :P Akurat wszystko na dobre wyszło, bo nie lubię liczyć co do kratki na plastiku! O nie!


Backsitche i guzełki też poszły szybko! Ten wzór wpadł mi w oko, bo każdy płatek to jakby inny materiał. Fajna patchworkowa gwiazda betlejemska wyszła! I te guziczki w środku! :D


DSC05898


Drucik jeszcze bardziej zardzewiały, ale udało się wszystko poskładać kilka miesięcy po wakacjach. Akurat przed świętami BN :P


DSC06474


I znowu musiałam pobackstitchować na okrągło! Pikselozy już nie uprawiam, o nie! Wyszło zdecydowanie naturalniej :D


DSC06476


DSC06477


DSC06478


DSC06479


DSC06480


DSC06481


No! Prawie udało mi się z prezentacją wakacyjnych hafcików :P Hafcik nr 6 czeka niestety jeszcze na ostatnie backstitche, bo za dużo ich ma :( Ale, ale kolejne hafciki czekają na prezentację;) Podsumowanie roku 2018 będzie lepsze niż 2017! Nie ma co!!!!!!!


 


W sobotę na KreaDoe było prawdziwe szaleństwo!!!!!!! Oj, te Holenderki! Mają polot :D Nie wiem czy będzie relacja, bo tylko jedna Edytka jest zainteresowana? A w najbliższą sobotę Belgia!!!!!!!!! Ciekawe co tam się będzie działo? W Utrechcie nieco poszalałam z zakupami, ale trafiłam na wymarzone i przecenione zestawy, a i nówkom cieżko było się oprzeć…. Hmmm, bylebym nie zbankrutowała po Den Bosch za 2 tygodnie ! Trzymajcie kciuki :P Nie wiem czy za rok też zdecyduję się na taki 3-tygodniowy maraton imprezowy ?!


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2018/11/05 21:19:13
    Przepięknie :)lubię gwiazdy i guziczki ,i gwiazdki ,świetna praca i faktycznie żal ,że już podobnych nie produkują.
    Dzięki Tobie możemy popodziwiać i się poślinić ;-)
    Poz.Dana


    Gość: Mariola, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2018/11/05 22:31:47
    Gwiazda cudowna. Też takie lubię


    cornelka2
    2018/11/06 06:14:36
    Cudowna ta gwiazda calosc bajeczna lubie takie .Udanego wypadu pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/11/06 19:19:52
    Cudeńko - nic dodać i byłam jak powstawało .Trzymaj się- mama


    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2018/11/06 19:53:13
    Świetna ta patchworkowa gwiazda!!! Bardzo mi się podoba :-)
    Ja Cię bardzo proszę o relację, tyle mojego, że mogę dzięki Tobie pooglądać jak wyglądają takie targi...
    Za rok będą kolejne nowości i kolejne przeceny... zobaczysz... ale fajne jest to, że takie maratony są... :-)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/11/07 13:31:55
    Świątecznie się zrobiło:)
    Fajna gwiazdka i te małe dodatki.
    Ja bezustannie czekam na fotorelację:)


    Gość: strelicja, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/11/09 20:22:39
    Gwiazda świetna! Ale i tak zachwyciła mnie ... PIKSELOZA. Pozostaję pod wielkim urokiem tego słowa, hahaha.
    Również czekam na relację :)


    Gość: gentiana, *.dynamic.chello.pl
    2018/11/12 13:04:27
    Piegucho każda relacja jest "gwiazdką na niebie" zwykle z długim ogonem opowieści!
    Oczekuję z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń