wtorek, 30 lipca 2019

Pastelowy :)

Drugi hafcik w tym roku musiał być prosty. Stokrotka tak mnie wykończyła, że wybrałam kanwę 11ct z podmalowanym tłem! Te duże xxx wydawały się idealnym i szybkim haftem.


Jak widać to mój drugi zestaw z Dimensions z serii Quick Creations. O słonku, które xxx w Brazylii i pozostałych hafcikach z tej serii pisałam tu.

Kanwa cudnie podmalowana, z napisami.. Taka delikatna :) I te pastelowe kolorki!


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się nie machnęła kilka razy w motylu :(


W trakcie xxx znalazłam idealną ramkę w Action! Nieco inną niż sugerowana przez Dimensions, ale bardziej w moim stylu :)



No i jakoś dobrnęłam do końca! 


Ździebko źle wycelowałam i w stosunku do oryginału mój motyl jest nieco przesunięty. Niestety strzałki pokazujące środek wzoru nie są na tym samym poziomie z każdej strony...


Mimo wszystko jestem zachwycona efektem końcowym! Motyl jest cudny i przypomina mi motyle, które widziałam w Brazylii.... :)



To jeszcze oba obrazki w ramkach z Action! Od razu kupiłam jeszcze jedną, bo mam kolejny hafcik z tej serii, który też jest kwadratowy. Muszę go przywieźć we wrześniu z Polski!


Jutro mam wolne :) Ale siedzieć w domu i xxx nie zamierzam :P
Udanej środy wszystkim!

11 komentarzy:

  1. Cudny bo lubie pastelki .Trzymaj sie i do przodu....mama

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity motylek ;) ciekawe kiedy powstanie kolejny hafcik z tej seri ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyle zawsze sa cudowne ten tez .U mnie stokrotka juz tez zrobiona rameczki szukam 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo jaki cudny motylek :) Kusisz mnie ,tak by sie chcialo i ten hafcik juz miec ale musze pokonczyc co zaczelam a juz mam balagan:( no i przy tej pogodzie bardziej do natury ciagnie ;-)

    Piekne kolory ma ten motylek ,kanwa rewelacja ,z ta bede musiala kombinowac ale za za muliny i wzorek dziekuje:)

    Rozpedzilas sie tu bardzo fajnie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny motylek i świetnie wygląda w tej ramce:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny motyl, bardzo mi się podoba :) Z tej serii nie mam żadnego zestawu, ale może kiedyś mi się coś trafi.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny, piękny, cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyl cudnej urody :-) zachwyca tymi pastelowymi barwami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. a czytałaś Jeżycjadę Małgorzaty Musierowicz? Jeden tom ma nazwę Kwiat Kalafiora i jej bohaterka chce się przemienić w romantycznego motyla, tak mi się ten hafcik skojarzył :) w sensie że on taki romantyczny i pastelowy :) ślicznie Ci wyszło, pasuje to tego słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zadnej ksiazki Musierowicz nie przeczytalam.

      Usuń