środa, 25 kwietnia 2018

Bankructwo czyli szaleństwo zakupowe w Zwolle!

Chciałyście to macie! Tylko nie pytajcie ile wydałam, bo sama nie wiem. Trochę się domyślam, ale chyba lepiej sobie tego nie uświadamiać:( W końcu raz się żyje, …. a póżniej się straszy:P


Moja niezawodna torba z Hameryki i tym razem wróciła wypchana po uszy….


20180217_194223


A w środku było to wszystko…


DSC05562


To co? Kilka szczegółów? :D


Zacznijmy od gratisów! Na wejściu można było wziąć oficjalne wydawnictwo wystawy.


DSC05670


W środku same reklamy wystawców i ich sklepów plus plan i lista całych targów, ale i jeden wzór się znalazł. Szkoda, że ździebko badziewny :P


DSC05671


Miłe panie rozdawały też darmowe numery holenderskiej gazetki xxx :)


DSC05615


Ponieważ musiałam się wrócić do bankomatu, gdyż nie wszyscy akceptowali płatność kartą debetową, to weszłam drugi raz i dostałam drugą gazetkę:P


Wszystkiego nie będę Wam pokazywać, badziewia sobie darujemy, ale muszę wrzucić zdjęcia tego co mi się najbardziej podoba!


DSC05620


Fajna zakładka :)


DSC05625


DSC05630


DSC05633


Wzory zawsze czarno-białe we wkładce.


DSC05642


Cross Stitch Corner dostałamjako gratis do zakupów, a niemiecką gazetkę kupiłam przecenioną.


DSC05644


CCS to przede wszystkim catalog, ale jeden wzór Dimka się w nim znalazł, z rozpiską na DMC!


DSC05664


Kreuzstich Motive macałam kiedyś w empiku, ale dopiero teraz zauważyłam jakie firmowe wzorki można w nim znaleźć! W Katowicach chyba byłam ślepa:P


Dimki ze dwa!


DSC05652


Też z rozpiską na DMC! A wygląda jak oryginalny wzór z zestawu!


DSC05661


Tu Vervaco!


DSC05655


Są też i wzory Bothy Threads, Zweigart, Permin i inne, których nie znam.


A gazetkę kupiłam ze względu na dziewczynkę z RTO :)


DSC05651


W Holandii niestety nie widziałam w kioskach, ale za niecałe 6 euro chyba warto. Nie pamiętam jaka cena w empiku.


Kolejne katalogi z trzech różnych stoisk.


DSC05666


Że jestem wybredna, to zainteresowały mnie głównie takie hafty z Vervaco :)


DSC05667


No i książka, którą tak długo oglądałam online, a tu nie dość, że była jedna jedyna to jeszcze przeceniona!!!!!


DSC05587


Prawie wszystko mi się podoba, ale pokażę tylko kilka najlepszych z najlepszych :D


DSC05588


DSC05591


DSC05595


DSC05598


Dana, cieszyłaś się, że metalowe stoisko było z daleka:P Ja je miałam z bliska i parę przywieszek kupiłam na wagę :D


DSC05685


I zapięć do torebeczek! Muszę wreszcie jakąś zrobić!


DSC05566


Z zasobów tego samego stoika zrobię sobie kolczyki :) A wszystkie drewienka już polakierowane! Super, nie?


DSC05564


Takie rameczki widziałam niedawno na ebayu i wiem dokładnie jakie wzory w nie były oprawione i jak cudnie to wszystko razem wyglądało! Też chcę mieć coś takiego na ścianie :)


DSC05683


A to już z kilku innych punktów :D Szkoda, że sówka była tylko jedna :(


DSC05567


Takiego tamborka jeszcze nie miałam, teraz tylko trzeba jakiegoś halloweenka do niego machnąć :D


DSC05570


Pamiętacie pomysłowy kalendarz adwentowy z poprzedniego wpisu? Jakiś sobie machnę! A co! Tylko jakieś mniej badziewne wzory muszę znaleźć :D


DSC05577


Choinka dwustronna i dwukolorowa. A to coś obok to urządzenie do skręcania nitek w ozdobne sznureczki! Jak Dana niedawno pisała u siebie na blogu, tak i jak nie daję rady sama ich zwijać i kończy się na warkoczykach. Teraz może to się zmieni :D


DSC05579


Wiecie, że mam słabość do nowinek! Jak tylko zobaczyłam perforowany zamsz to musiałam kupić! A zestaw z dziurkowanym filcem do oprawy w tamborku też musiał być mój!!!!!!!!!


DSC05581


Pączuś i Biedra właśnie w Zwolle dołączyli do rodzinki Sz…


DSC05560


Pączuś to był mój pierwszy zakup na giełdzie :) Ale ten laclik mu nie pasował, więc został bez, za to ze słodkim serduszkiem :D A Biedra trafiła do Matkasa, innej opcji nie było! Wiecie o tym wszystkie, nie? :P Chciałam mamie wyxxx coś na dołączonym skrawku kanwy, ale Matkas stwierdziła, że Kropka jest super taka jaka jest, także tylko to mi z niej zostało :(


DSC05583


Zarówno Pączusia jak i Biedrę widziałam na necie, ale w rzeczywistości są o wiele bardziej słodcy :) A breloczków było kiedyś więcej. Biedrę znalazłam w jednym z kartonów u pana z Cross Stitch Cornera. Była przeceniona o 70% :D


DSC05585


Normalnych zestawów też sobie nie odmówiłam:) Zaczęłam spokojnie, od moich ulubionych rozmiarów. Jak widać „poszłam” tym razem w ptaszki.


DSC05572


A dokładniej w sówki! Jak tylko ten zestaw od Merejki zobaczyłam to szczena opadła mi na podłogę i nie mogłam jej znaleźć!!!!!!!! A bezczebelnie zestaw wisiał oprawiony na ścianie! Pamiętacie z jednego z poprzednich wpisów?


DSC05675


Przecież nie można od nich oderwać wzroku – takie są sympatyczne!!!!!!!!!


DSC05676


Na sam koniec strasznie biłam się z myślami, sprawdziłam jeszcze na którym stoisku jest najtaniej i uległam pokusie! Iwona, to nie Dimensions tylko Riolis :D


DSC05678


I (nie)stety tło jest nadrukowane! Tu znowu winę ponosi gotowy haft wiszący na ścianie! I tu już miałam go na wyciągnięcie ręki! Mogłam obejrzeć jak pod lupą! Także dokładnie wiedziałam na co się decyduję! Dlatego te dwa zdjęcia w poprzednim wpisie :D


DSC05681


No i tyle tego! A może aż tyle? Pierwszy raz byłam na takiej imprezie to i poszalałam :D Ale nie żałuję! I już nastawiam się na przyszły rok, bo to naprawdę super sprawa odwiedzić takie targi i przez kilka godzin przebywać w towarzystwie takich samym maniaków jak ja! Do dworca kolejowego ledwo się doczołgałam, tak mnie stopy bolały, a na ramieniu wisiała ciężka torba, ale …. nie ma głupich! Za rok też tam jadę!!!!!!!!!!!! I liczę na taki sam zawrót głowy i takie samo szaleństwo! Przecież sporo rzeczy, które mi się podobały tam zostało! Za rok już muszę część z nich przygarnąć :D


 


To jak? Takich zakupów spodziewałyście s ię po mnie? Czy czymś Was zaskoczyłam? :)


 


Jutro ostatni dzień pracy i mamy długi weekend! W piątek urodziny króla i święto narodowe. A ja jedyną pomarańczową koszulkę mam z dynią:P Może mnie nie oplują:P


Miłego weekendu!


 


Agnieszka – Zestaw USA od Dimensions ma 35,5 x 24,5 cm na 14ct.


Monika – Hihihi :D


edytag – UB Design? Nie wiem, możliwe. I wow! Jestem pod wrażeniem Twoich możliwości perswazji :D


 

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/04/26 08:18:27
    No to poszalalas ale jak tu nie kupic takie skarby. Kolczyki bardzo ciekawe i te zapinki do torebek musisz zrobic teraz torebeczke no co tu duzo mowic zakupy superowe pozdrawiam


    Gość: Kasia N., *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/04/26 09:10:44
    Bardzo udane zakupy. Tyle tam dobra było, że miałabym problem z wyborem co wziąć dla siebie. Na takiej imprezie bankructwo jest bardzo możliwe. Szkoda, że u mnie nie ma takich imprez.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/04/26 13:06:50
    Udane zakupy! Zdziwiłam się zestawem z sową z Riolisa:) Bo jest trochę duży, a lubisz takie mnijesze. Ale to bardzo dobrze, że się skusiłaś bo jest cudny. I jak będę za rok na tych targach, jak i on będzie, to też go sobie kupię:)
    Zapięcia do torebek są super. Też się zasadzam na takie cudeńka.
    Całkiem niedawno miałam w ręcę tą niemiecką gazetkę i też byłam zaskoczona schematami, które w niej były. A był wzór od Vervaco, jakiś Dimek i rewelacyjny wzór z plażą od Bothy Threads.
    Mam nadzieję, że moje plany wypalą i też się obkupię za rok:) Już zbieram kasę:)


    Gość: labores-art, 94.204.175.*
    2018/04/26 17:07:35
    wspaniale że miałaś taką możliwość, zakupy z pewnością starczą na długo! sówka śliczna, ja teraz mój obecny haft mam z Riolis :)


    damar5
    2018/04/27 13:24:19
    Koniecznie wyprobuj ustrojstwo do zwijania nitek ,proszeeeee :)
    A mnie zakladka z sowka oprocz innych sowek oczywiscie :D wpadla mocno w oko :)
    Zawieszki metalowe cudne ,szczegolnie mietly hihihi
    Zamszowy zestaw jest obledny !
    Takie zapiecia do torebeczek z tymi plastikowymi kulkami to w Action widzialam kiedys ,nie wiem tylko czy jeszcze sa :)
    Az strach sie bac ,zeby sie na takie targi wybrac :D
    Cudowne i bogate w roznosci zakupy :)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/04/27 14:44:54
    Istne szaleństwo ale żyje się raz...same śliczności...Trzymaj się tam - mama


    ella1101
    2018/05/02 13:23:23
    Swietne zakupy, wzory w gazetkach sa super, chomiczek jest slodki tobie nie przypadl do gustu ale mi sie podoba, dziewczynka z pieskiem tez jest super no i te swiateczne pomysly sa fajowe. Widze ze beda powstawaly drewniane kolczyki, znajac twoje pomysly napewno beda fantastyczne. Paczus i biedrona sa super i te sowy, szczeka opada.


    1_iwonan
    2018/05/03 18:09:31
    Zakupy, zakupy... po to się pracuje żeby wydawać :) :)
    Świetne są Twoje wybory... , podziwiam za zdecydowanie, nadmiar potrafi tak człowieka oszołomić że trudno podjąć decyzję...
    Zestaw Riolis z sowami jest piękny i nie dziwię się, że go kupiłaś ... ja jednak troszkę jestem zawiedziona tym, że tło jest podmalowane, chciałam to osiągnąć własną pracą... Teraz nie wiem, czy już tak bardzo chcę go mieć.. będę się jeszcze zastanawiać... :)

    OdpowiedzUsuń