wtorek, 31 stycznia 2017

Żółta…

W Polsce atak grypy, a w Brazylii żółtej febry. W tv ciągle pokazują długie kolejki w punktach szczepień, moja firma w mailach ostrzega, a i tak wielu ludzi nadal nie wierzy w szczepienia:( Przeciw febrze i innym chorobom brazylijskim zaszczepiłam się jeszcze przed wyjazdem. W grudniu odbyłam trzecią i ostatnią serię szczepień, więc mam nadzieję, że zrobiłam wszystko co mogłam, żeby się ustrzec. Zresztą rozmowa z panią od szczepień z katowickiego Sanepidu była bardzo pouczająca. Nie wiem jak można nie wierzyć w szczepienia, ale to już każdy sam musi zdecydować o własnym zdrowiu, a często i życiu. Oooo, właśnie na RMF mówią o grypie w Polsce :(


Poza żółtą febrą, chciałam dziś pokazać mój kolejny zeszłoroczny hafcik. Akurat jest to żółta rameczka z Dimensions:)


DSC00094


Jak każdy Dimek z plastikową kanwą, prawie sam się wyhaftował:) Szybko, łatwo i przyjemnie :D


DSC00134


Jeszcze backstitche i tak poleciała do Katowic, gdzie …


DSC01076


… dwie pary nożyczek ją wzięły w obroty i udało się wykończyć:) I to o wiele ładniej niż poprzednią! Matkas sama wymyśliła, żeby ją powiesić na wstążce, którą wybrała w czasie wizyty w moim garażu:) 


DSC01366


Sama pewnie wybrałabym bardziej wycudowaną wstążkę, ale mama miała rację! Im prostsza tym lepsza:)


DSC01360


Dodatkowe serca przykleiłam na taśmę dwustronną, a wstążkę przyszyłam.


DSC01363


Wg mnie lepiej niż w oryginale:) Jak widać powycinałam na okrągło, a nie kwadratowo jak było na zdjęciu w zestawie.


DSC01364


Ramka oczywiście dla Matkasa, co chyba niepotrzebnie tu piszę:P


Dla przypomnienia moja ramka z 2015 roku. Odgapię pomysł od Matkasa i skasuję drucik, zamiast niego przyszyję jakąś prostą wstążkę! A cały wpis o mojej ramce tu.


DSC01389


Przy okazji, podobnie wykończyłam narożnik komputerowy w stokrotki i biedronki. Jak już tu pisałam, hafcik dla Matkasa. Chyba znowu nie muszę wyjaśniać dlaczego :P


Dla przypomnienia, w takim stanie poleciał ze mną na święta.


DSC00703


Te same nożyczki. Ciach, ciach. Kolejna wstążka garażowo-hamerykańska i gotowe!


DSC01369


Ten sam sposób wykończenia, biedronki na taśmę, a wstążka na nitkę.


DSC01357


DSC01358


Cud, miód i orzeszki :D Lepiej od oryginału. A wszystko dzięki Matkasowi :*


DSC01353


Stokrotki i biedronki wiszą już w miejscu przeznaczenia. Codziennie widzę je w czasie rozmowy na skypie. Matkas ma pewien klucz, na którym wiesza moje prace, zależnie od sezonu lub humoru. A ja co roku dokładam kolejne, choć Matkas ma swoje ulubione :D


To tyle na dziś. Z folderu widzę, że zostały mi jeszcze do pokazania 3 zeszłoroczne prace! Także podsumowanie roczne będzie w tym roku wcześniej niż poprzednie ( w czerwcu:P). A co w tym roku? Zużywam zestawy z szuflady, obecnie robi się już 5 praca :D Aaaa, kolejna ramka i narożnik też się znajdują w brazylijskiej szufladzie:D


 


Trzymajcie się z dala od chorób! Szczerze polecam szczepienia :)


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze! A także odzew nt reklam. Będę się dowiadywać w gazecie, bo ciekawi mnie co powiedzą.


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2017/01/31 03:15:48
    Ramki sa sliczne a komputerowy rozek jest super, nic dziwnego ze Mamie sie podoba ( mam ta sama slabosc).


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/31 08:36:54
    Anku - dzięks!!! Są piękne i już!!!My się grypy nie boimy bo co roku się szczepimy!!!! mama


    1_iwonan
    2017/01/31 12:33:42
    Och, ta żółta rameczka jest boska - słoneczko po prostu !!!


    damar5
    2017/01/31 13:08:04
    Z dala od chorob ,niech nic sie nie "przykleja"...
    A mnie sie wczoraj cos fajnego ,wsciekle zoltego do lapek przykleilo :D
    Kolejna cudna ,dimkowa rameczka,wstazeczka super ,okragle wykonczenia rowniez :)
    A biedrony -rozbrajaja :)
    Pou.Dana


    cornelka2
    2017/01/31 15:57:30
    Fajne te rameczki mama super dobrala sobie wstazke .U nas tez grypsko bylo meza zlapalo alw juz jest ok pozdrawiam


    alkakz
    2017/01/31 22:56:57
    śliczne te ramki, kolorowe, bardzo optymistyczne.


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/02/01 11:55:56
    Ramków a ramków, super i jak kolorowo!


    Gość: Agata, *.play-internet.pl
    2017/02/05 21:52:46
    Bardzo dobrze, że się zaszczepiłaś. Należę do zwolenników szczepień, a ich przeciwnicy po prostu nie zdają sobie sprawy z konsekwencji. Bardzo sympatyczne hafciki. Uważaj na siebie i trzymaj się z dala od choróbsk wszelakich ;) pozdrawiam


    Gość: KasiaGosposia, 217.170.174.*
    2017/02/28 07:19:31
    Też jestem za szczepieniami. Spróbuj jednak poruszyć temat w niektórych kręgach młodych mam, to Cię zjedzą bez połykania ;).

    OdpowiedzUsuń