piątek, 13 stycznia 2017

3x zielone!

W Brazylii już ani śladu po świętach, ale w Katowicach choinki jeszcze cieszą oczy mojej rodzinki:) Po 9 latach przerwy i u nas do domu trafiła żywa choinka:) Kupiona z tata w wigilię, sama wybierałam:) Miała być sosna, nasza ulubiona choinka, ale zadowoliliśmy się jodłą nordmana. I wszystkim się podobała, a jak pachniała! Cudnie! Tradycyjnie miałam ją sama ubierać, ale Matkas nie umiała się powstrzymać i miałyśmy wspólną radochę:D


DSC01087


Pierwszy raz zawisły na drzewku zbierane przez lata i szczęśliwie przywiezione w jednym kawałku, bomki z Hameryki :) Trochę moich xxx ozdóbek też się załapało. Nie mogło też zabraknąć naszych corocznych ozdóbek i bombek. Na drzewko trafiło to co nam się najbardziej w wigilię podobało i choinka była śliczna:)


DSC01089


DSC01090


DSC01091


DSC01092


DSC01094


DSC01097


DSC01098


DSC01099


Na stole jeszcze mała plastikowa choinka, pierwsza choinka moich Rodzicków:) Mama ubrała ją zanim przyjechałam, bo w tym roku kolędę mieliśmy na drugi dzień po moim przylocie:) Także i na kolędę załapałam się pierwszy raz od 9 lat :)


DSC01095


Ślicznie, prawda? A ile prezentów pod tą dużo było:) Głównie spore tasie z Brazylii, bo uwielbiam kupować prezenty dla rodzinki :D


DSC01100


A trzecia zielona choinka jest hamerykańsko-brazylijska. Dimek z Hameryki, ale xxx w grudniu w Brazylii:) Powstała w jeden wieczór, bo to zestaw z serii Sweet Petites, czyli monokanwa i 6 nitek muliny w półkrzyżykach:)


DSC00771


Jeszcze tylko backstitche, a później…


DSC01105


… poleciała ze mną na oprawę do Katowic:) Nie wszystkie prace udało mi się skończyć, ale dwa Dimki oprawilam w metalowe rameczki. Drugim właśnie była choinka:)


DSC01103


Trochę super glue, taśmy dwustronnej, mały kartonik na tył i gotowe!


DSC01153


Nie lubię półkrzyżyków, ale dla tych małych zestawów jestem się w stanie poświęcić:D


DSC01156


Efekt jak zawsze taki jak oczekiwany!


DSC01125


I co? Która choinka najlepsza? Sama nie umiem zdecydować. Mnie się wszystkie podobają:]


 


Udanego weekendu! Nie zamarznijcie ani nie zapadnijcie się w śniegu! Ja zamierzam się pocić i opalać łazikując po sklepach :D


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze!


 


labores-art – Przepraszam, zamuliło mnie i pomyliłam się:(


raeszka – Eeee, to tylko ułamek zakupów. Wszystko zostało w Katowicach, ale największy zakup zrobiłam, a właściwie dokończyłam we wtorek :D W końcu gdzieś i na coś trzeba wydać reale :)


 

1 komentarz:

  1. Gość: labores-art, 5.30.106.*
    2017/01/13 07:31:18
    no co Ty :) hihihi pośmiałam się i jest OK :)))
    co do pogody to i ja nie mogę narzekać, mamy średnio 26 st a dziś i jutro się przeprowadzam do apartamentu z tarasem więc też będę się wylegiwać na słońcu :))))
    ps. śliczna choinka x3!


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/13 08:18:44
    Fajne te nasze choinki - chociaż raz ktoś powiedział , że "poszłyśmy" w minimalizm w strojeniu- kiedyś i tak już zostało.. Ale na wszystko przyjdzie czas - w tym roku postawiłyśmy na Hamerykę tak jak już Anka pisała - mama


    cornelka2
    2017/01/13 09:12:56
    Zywa choinka to jest to unosi sie z niej przepiekny zapach ozdobiona swietnie przepiekne bombeczki a i ta druga tez mi sie podoba Hafcik jak zwykle uroczy w przecudnej rameczce pozdrawiam


    Gość: ... z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/01/13 10:47:52
    Jak dla mnie trzecia najładniejsza :) Choć wszystkie są piękne, bo z ręcznie robionymi ozdobami. Pozdrawiam serdecznie, Ania


    1_iwonan
    2017/01/13 11:20:12
    Żywa, duża najpiękniejsza, ale tej malutkiej wyhaftowanej tez nic nie brakuje :)


    damar5
    2017/01/13 12:22:03
    Ale pachnie :) moja tez taka wypasiona :)
    Sliczne te Wasze choinki ,pilka-bombka mnie rozwalila :) A i w tle mnostwo cudownosci dojrzalam :)

    Do haftowanej to moge sobie tylko powzdychac ,wyhaftowac ja sobie wprawdzie moge ale ta rameczka przeciez jest cala jej ozdoba :)Mnie sie tam polkrzyzyki podobaja a Twoje wyjatkowo rowniutkie.
    Trzy pieknosci w jednym wpisie :)

    Poz.Dana


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/13 14:07:30
    Podoba mi się najbardziej ta Wigilijna choinka ;) Ale aż się wzruszyłam gdy napisałaś o tej małej, pierwszej choince rodziców. My też mamy taką choinkę, u nas to dopiero drugie święta razem, już jako małżeństwo. I mimo iż w tym roku u nas taka malutka jak ta twoich rodziców, to w zeszłym była choinka żywa, ukorzeniona, która wczesną wiosną wylądowała za domem, tuż przed naszym sadem. Taka nasza pierwsza... Mam nadzieję, że będzie sobie tam pięknie rosła.


    ella1101
    2017/01/13 14:13:56
    Wszystkie sa sliczne, kazda ma swoj urok, ja osobiscie lubie swieze choinki bo pachna.


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/13 17:25:25
    Choinka super :) Te ozdoby przepiękne. Domek jest śliczny, mam podobny ale taki na podgrzewacz, hafciki na choince? Nie pomyślałam... Czy możesz zdradzić gdzie kupujesz te wieszaczki na hafty? Pewnie za granicą, szczerze mówiąc nigdy ich nie widziałam nigdzie. Choinka - hafcik super, w ramce przepiękna.
    Pozdrawiam serdecznie :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/14 15:52:07
    Pięknie u Was! :) My właśnie dzisiaj posprzątaliśmy nasze świąteczne akcenty... ale idą kolejne Święta! :)


    Gość: Tami, *.vsg1.zeelandnet.nl
    2017/01/15 14:56:25
    Śliczne choinki, z zawieszkami prezentują się ekstra ale ta bombka domkowa jest suuper :)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/17 22:37:02
    Ta na żywo to jednak najładniejsza co tu dużo pisać
    :)

    OdpowiedzUsuń