środa, 18 stycznia 2017

Lekko spóźnione…

Ozdóbki świąteczne, które wykończyłam po świętach. Ale co tam! Pierwsza tegoroczna robótka też jest świąteczna i na pewno nie ostatnia w najbliższym czasie, więc nie popsułam się i nadal xxx niesezonowo:P


Wieniec już długo za mną i ze mną chodził. Nie pamiętam, kiedy go kupiłam na ebayu, ale już w 2014 roku pokazywałam go Wam na blogu, jako dowód na przemyt igły na pokład samolotu:P (tu)


DSC01036


Ani w Detroit ani we Frankfurcie nikomu taka igła nie przeszkadzała.


DSC01039


W tym roku byłam jeszcze bardziej bezczelna i pół podręcznego miałam zestawów do haftu, wszystkie z igłami, bo nie chciało mi się ich wyciągać. I co? I nic! Znowu nikomu nie przeszkadzały, ani w Krakowie ani we Frankfurcie:P


A wieniec zaczęłam xxx w listopadzie w hostelu na wycieczce do Sao Thome das Letras:) Ponieważ sporo padało to w tym stanie wrócił do Jundiai.


DSC00550


Backstitche szybko dorobiłam, ale oprawienie zostawiłam już na Katowice. Także jak widać, międzynarodowa robótka:P


DSC01075


Darowałam sobie zbędyny napis i mnie się bardziej podoba:)


DSC01424


Wieniec jeszcze zawisł na choince i wisi do dziś :)


DSC01423


Kolejną pracą, którą wykonczyłam w domu był mikołaj:) Pokazywany tu.


DSC00804


Nożyczki w ruch, ciach, ciach….


DSC01079


A później igła w ruch, bo nie lubię przyklejać na klej moich prac, wolę przyszyć.


DSC01081


Cudny jest ten wieszaczko-napis:)


DSC01083


Jeszcze czarna mulina i mikołaj już wisi!


DSC01128


DSC01130


DSC01131


DSC01133


I jak zwykle dowód, że Dimki wychodzą tak, jak mają wyjść :)


Clipboard01


A kolejny taki wieszaczek już ze mną w brazylijskiej szufladzie, też coś pod nim będzie leciało, ale nie powiem co :P


 


Dobrej nocy i spokojnego snu! Dziś znowu we własnym łóżku po wczorajszej fatalnej nocy w klinice snu, ale myślę, że była to owocna noc, przynajmniej jeśli chodzi o wyniki badań :)


 


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


 


Damar5 – Piłka dostała się mamie, tak samo jak zielona laseczka:) Co do półkrzyżyków to nie mówię, że sa brzydkie, po prostu zawsze nitka mi się niemiłosiernie plącze! Przy xxx nie mam takich problemów jak przy /// :(


Basia – Wieszaczki i rameczki są z gotowych zestawów do haftów, jak ta ramka do wieńca. Firma amerykańska – NMI czyli needlemagic. Takie zestawy można i w Europie dostać, bo damar5 kupowała je w Niemczech, ale nie słyszałam, żeby były w Polsce. Na szczęście dla mnie obkupiłam się w Stanach, więc 3 plastikowe pojemniki takich zestawów czekają na mnie w garażu:)


Basia, Tami – Bomka domkowa, jak i bałwanki wystane bladym świtem w czarny piątek w US. Nie sprzedawali ich, tylko dawali pierwszym klientom w gratisie:) Także zdobyczne i tym cenniejsze:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/19 08:35:16
    Ozdoby świąteczne zawsze są fajne!!! mama


    damar5
    2017/01/19 08:59:41
    Wianuszek uroczy a Mikolaj bardziej zadowolony jak juz zawisl na tym wypasionym wieszaczku :)

    Na niemieckim eBay jeszcze NMI zestawy do kupienia ,nie za duzy wybor ale zawsze cos mozna ciekawego zdobyc :)

    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/01/19 11:16:12
    Mikołaj jest czadowy, rzekłabym odlotowy! :)


    ella1101
    2017/01/19 14:09:47
    Super wieniec i lepszy bez napisu. Mikolaj jest fantastyczny.


    cornelka2
    2017/01/19 19:11:07
    Mikolaj superowy wianuszek tez mi sie podoba fajnie wygladaja na choince pozdrawiam


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/19 20:15:55
    Ale extra wieszak!


    Gość: Susan, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/20 12:25:43
    Cudne te hafty i cudnie ubrana nimi choinka! A! I jeszcze Ci nie gratulowałam nowej pracy! (choć dla Ciebie to już pewnie stara praca jest ;)) Pozdrawiam serdecznie!


    Gość: ... z minionej epoki, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/01/20 13:29:31
    Śliczne hafciki :) Jeśli chodzi o mnie to ja w większości przypadków rezygnuję z napisów w haftach, zwłaszcza z tych niepolskich.


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/01/20 15:51:18
    Mikołaj z tą swoją zawieszką są cudni!
    Rewelacja!!!
    Ale w wieńcu brakuje mi tego napisu. Pusto tak jakoś bez niego.


    xgalaktyka
    2017/01/22 16:57:40
    Mnie również zachwycił mikołaj...fajnie się prezentujena tym wieszaczku.
    W poście poniżej zauroczyła mnie Wasza choinka...podoba mi się, że jest robótkowo "na bogato" :)
    Serdeczne pozdrowienia zasyłam:)
    k.


    drugi.maurycjusz
    2017/02/22 21:54:44
    MIkołaj bije na głowe wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń