piątek, 6 stycznia 2017

Serce w serca, czyli test dla Kokardki :)

Niestety już z upalnej Brazylii, szkoda ze urlopy tak szybko się kończą! Ale mialo być o teście dla sklepu Kokardka.pl. Urlop pracowity, wszystkiego z listy do zrobienia nie odhaczylam, ale udało mi się machnąć jeden drewniany zestaw do wyxxx! Nie miałam problemu z wyborem, wiadomo było, że pierwsze musi być serce! W końcu jeden Matkas na nie czekał :D


W zestawie prawie wszystko do wykończenia, brakuje tylko nożyczek i kleju lub taśmy dwustronnej.


DSC00979


Serce ze sklejki ma prawą i lewą stronę, które łatwo można rozróżnić. Fastrygi na drewienku są boskie!


DSC00980


I lewa strona.


DSC00982


Jedyne dwie rzeczy, które nie podobają mi się w tych zestawach to wzory i kartonik na tył, dlatego też zeszło mi nieco, bo musiałam wymyśleć co wyxxx. Projekt skonsultowałam z Matkasem. Ile serc, w jakich kolorach, etc. Gusta mamy podobne, więc szybko wszystko ustaliłyśmy. No i zaczęłam od 3 ciemnozielonych serduszek :)


DSC01290


Wszystko haftuje się sześcioma nitkami muliny DMC. Ładnie kryje, ale gdyby nie było napisane, że to DMC to nie wiem czy byłabym tego taka pewna. Choć może moje amerykańskie motki ogólnie się różnią od motków dostępnych w Europie? Nie wiem, mam jeszcze moje michigańskie zapasy w segregatorach, więc w Polsce nie kupowałam:P


Czerwone tło poszło już szybko i gładko :)


DSC01344


Mama wybrała sobie jeszcze borodwą wstążeczkę i brązowy filc na spód. Kokardka to już własna twórczość Matkasa:D


DSC01342


Filc przykleiłam na taśmę dwustronną.


DSC01347


Nam, czyli Matkasowi i mnie serce podoba się znacznie bardziej niż w oryginalnej wersji, a Wam?


DSC01351


Reszta zestawów zostaje na póżniej, jak już wymyślę co na nich wyxxx :) Zresztą musiałam je zostawić w Katowicach, ale myślę, że przy następnej wizycie w domu machnę śnieżynkę, bo mam już pewien pomysł na nią :)


DSC00961


Podsumowując testowanie:


- zestawy z drewnianą sklejką, są ciekawą alternatywą dla zwykłej i plastikowej kanwy,


- większość zestawów jest raczej świąteczna (śnieżynka, choinka i dzwonek), ale dwa z nich (serce i sówka) są całoroczne :)


- wzory dołączone do zestawów są w świątecznych kolorach, ale można też łatwo coś samemu wymyślić,


- haftuje się sześcioma nitkami muliny DMC, która ładnie kryje sklejkę,


- igła dołączona do zestawu jest w odpowiednim rozmiarze,


- kartonik z zestawu można użyć do zasłonięcia tyłu, ale ja proponowałabym dołączenie do zestawu kawałka filcu, który kryłby cały tył sklejki, a nie tylko fragment zaxxx,


- dodałabym też kolorowe wstążki do zestawu,


- cena za jeden zestaw – 19,90 zł lub 82,90 zł za wszystkie 5 zestawów – jak dla mnie oki, bo coś nowego i fajnego i porządnie wykonane, a brązowa sklejka zamiast niemalowanego surowego drewna to fajna odmiana, może przy okazji kolejnych takich zestawów drewienka będą malowane na inne kolory?


Mnie zestawy od razu wpadły w oko jak je zobaczyłam na stronie Kokardka.pl, a na żywo robią jeszcze lepsze wrażenie, właśnie z powodu staranności wykonania drewienek. Jak najbardziej polecam i czekam na kolejne ciekawe zestawy z Kokardki!


Sklepowi Kokardka.pl bardzo dziękuję za możliwość przetestowania jednego z nowych zestawów. Pozostałe tak mi się spodobały, że sama za nie zapłaciłam :)


 


Dziękuję za odwiedziny, komentarze i życzenia:) A Wam życzę, aby ten nowy 2017 rok był lepszy niż poprzedni. Mój się dobrze zaczyna, bo w przyszłym tygodniu spełni się moje kolejne wielkie marzenie, a to dopiero pierwsze dni stycznia :)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/06 09:19:13
    Serca w serduchu sa the best - dziekuje - mama


    damar5
    2017/01/06 10:18:44
    Kokardka powinna dac Ci nagrode bo tak rzetelnego opisu jeszcze do tej pory przy tych zestawach nie czytalam,brawo:)
    Mini serduszka sa sliczne a wstazeczkowa kokardka - zawodowa :)
    Poz.Dana


    chwilo_trwaj
    2017/01/06 12:23:27
    Ciekawa koncepcja z tą zmianą schematu. Od razu pomyślałam że będzie najpierw serce dla Matkasa. Miałam nawet obawy, że Matkas sama sobie zrobi, bo zestaw prościutki.

    Sama zastosowałam filc na plecki, bo ten kartonik jest ni z gruchy ni z pietruchy. Ale chyba poprawię, tak jak u ciebie na całym drewienku, a nie tylko na zasłonięciu lewej strony haftu, bo lepiej wygląda.


    ella1101
    2017/01/06 14:34:40
    Fajne te drewienka, twoj wzor bardziej mi sie podoba niz orginalny.


    cornelka2
    2017/01/06 20:01:57
    Super to wyslilas ta obcja bardziej mi sie podoba pozdrawiam


    Gość: labores-art, 5.30.106.*
    2017/01/07 10:17:22
    Aniu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2017!
    Czy masz nowego lapka, że pojawiły się polskie znaki? :))))))))))
    Drewno i xxx super się ze sobą uzupełniają, czekamy na więcej! :)


    titania_yng_nghymru
    2017/01/07 15:07:46
    fajne te zestawy, drewno, czerwien, zielen - takie trochę ludowe i w moim stylu :)


    margo191
    2017/01/07 16:05:46
    Podaj mi do siebie kontakt - wyślę Muminki :)


    1_iwonan
    2017/01/08 12:04:45
    Twój i Mamy dobór wzoru i kolorów na sercu zdecydowanie ładniejszy od tego kokardkowego !


    Gość: ...z minionej epoki, *.jeleniagora.vectranet.pl
    2017/01/08 19:40:32
    Przyznam się, że od dawna podczytuję Twoje bloga :) Miałaś dobry pomysł ze zmianą wzoru na serduszko - wyszło o wiele lepiej niż w oryginale. Co do kartonika też mam mieszane uczucia. Pozdrawiam, Ania


    Gość: Tintours, *.internetdsl.tpnet.pl
    2017/01/09 15:32:55
    Moim zdaniem wygląda to super.


    raeszka
    2017/01/09 18:07:42
    Wasza wersja serduszka też podoba mi się bardziej. W oryginale jest trochę za pstrokato ;).

    OdpowiedzUsuń