piątek, 16 grudnia 2016

Flying home for Christmas :D

Chris Rea co roku spiewa, ze jedzie do domu na swieta, a ja w tym roku lece do domu na swieta! Hurra! Za 24h bede juz na pokladzie samolotu relacji Sao Paulo - Frankfurt, a za 48h bede juz we wlasnym lozku w Katowicach :D Od poniedzialku jestem juz spakowana, jutro jeszcze na kilka godzin do pracy, a pozniej do domu i czekam na kierowce, bo do Sao Paulo jednak 60km. Strasznie sie ciesze:) Zwlaszcza, ze jak przyjechalam do Brazylii to uslyszalam, ze urlop dostane dopiero po 12 miesiacach pracy, ale udalo sie i nie musze tu kiblowac w swieta :P


[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EvDxSW8mzvU&w=560&h=315]


Tak samo cieszylam sie 24 czerwca jak jechalam do Warszawy z paszportem zlozyc dokumenty na wize w ambasadzie brazylisjkiej. Pociag relacji Olsztyn - Warszawa, upal wiekszy niz obecnie mamy w Jundiai. Wzielam wesoly hafcik, ktory zawsze jest na czasie, czy w lecie czy w zimie i nic a nic sie nie nudzilam :D


DSC08780


Jak widac wesola heksa z halloweenowej serii Dimkow z 2001 roku :)


DSC08783


I tak sie powoli pojawiala, od dolu do gory. Prawie jak niewidzialna dziewczynka w Dolinie Muminkow:)


DSC08784


DSC08785


DSC08787


DSC08789


DSC08811


DSC08858


DSC08860


Konczylam haftowanie juz w Ketrzynie.


DSC08862


DSC08865


DSC08866


DSC08868


A wycinanie i skladanie do kupy zostawilam sobie na kilkudniowy pobyt w Katowicach. 15 lipca byla juz gotowa!


DSC09099


DSC09100


Jaka szczesliwa! Chyba tez leci do domu na swieta, tylko raczej na swojej miotle, a nie boeningiem :D


DSC09106


DSC09107


I jak to zwykle bywa w przypadku Dimkow, wyszla lepiej niz na zdjeciu zestawu :D


DSC09192


Dolaczyla do zawstydzonej mumii...


DSC09110


... i teraz w dwojke grzecznie czekaja na brazylijska dynke (ta) :D


DSC00272


Czyli mam juz 3 gotowe hafciki z 6-czesciowej serii halloweenowych Dimkow. Kolejny wezme ze soba w styczniu do Brazylii, razem z kilkunastoma, a moze kilkudziesiecioma innymi zestawami :) W koncu musze miec co robic przez kolejne miesiace na wygnaniu:P


I co Edytka? Mamy heksy blizniaczki :D


 


No to mykam, bo jutro pobudka jak zwykle po 5, a jeszcze chce troche ogarnac mieszkanie, bo jutro czasu moze braknac. Aaaa, zdziebko sie ochlodzilo od wczoraj, w nocy tylko 15C, a w ciagu dnia 24C, wiec moze szlag mnie nie trafi jak wyjde na plyte lotniska we Frankurcie w sobote rano :D


 


Wszystkim co jak ja ruszaja do domu na swieta, zycze bezpiecznej podrozy, a tym co niestety spedza je na obczyznie - nie w tym roku, to w nastepnym, ja na BN w domu czekalam 7 lat, ale sie doczekalam i Wy sie doczekacie :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


po prostu ja - Majac na uwadze olbrzymi eksport brazylijskich kurczakow, prawdopodobnie i Ty go jadlas:P Ja tam nie wnikam w miesko, bo jestem od opakowan :)


Aga Jarzebinowa - Oj, jeszcze sporo niespotykanych Dimkow u mnie zobaczysz. Na takie polowalam w Stanach i takie bede xxx w Brazylii :)


Ola - Ciesze sie, ze kursik oprawiania hafcikow w tamborki przydal sie kolejnej osobie :)

1 komentarz:

  1. mmzd
    2016/12/16 00:34:10
    Ja także lecę do PL na Święta, niby z bliższa, bo z Włoch, ale sweterek ciepły do podręcznego zapakuję ;)
    Spokojnego lotu (lotów) i WESOŁYCH RODZINNYCH ŚWIĄT !!!


    alkakz
    2016/12/16 08:08:37
    spokojnej drogi do domu.
    no i może Cię coś trafić przy zmianie temperatur, i mówię to jako wyjątkowy zimnolub: kilka dni temu przyjechaliśmy z temperatur bliskich wrzątku (na mojej skali poczucia upałów) i po wyjściu z samolotu w naszej ukochanej polskiej zimowej aurze (plus 5 stopni i solidny deszcz) po raz pierwszy w życiu uznałam, że wolę 27 na plusie, a potem trzęsłam się przez całą drogę z Katowic do Krakowa. Stwierdzam, że łatwiejsza jest zmiana temperatury z ziemnej na ciepłą niż odwrotnie.
    Wesołych Świąt :-)


    1_iwonan
    2016/12/16 08:29:26
    Szczęśliwej podroży do domu ! - ta piosenka Chrisa jest moja świąteczną ulubioną :))
    Hafciku bardzo fajny i ogromnie mi się podoba, że tak pięknie obfotografowałaś cały proces produkcyjny !


    damar5
    2016/12/16 08:44:12
    Lec szczesliwie :)
    Heksa zawodowa ,wszystkie hafty z tej serii,ktore do tej pory pokazalas, sa rewelacyjne ,czekam ba kolejne :)
    Do uslyszenia z Pl :)
    Poz.Dana


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/12/16 09:06:23
    Super, że Ci się udało z tym urlopem na święta. Samej w Brazylii byłoby Ci pewnie smutno. Jakoś ta wiedźma najmniej podoba mi się z tych trzech. Mumia wygrywa wszystko! Zastanawiam się ile Ty masz jeszcze tych Dimków?


    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/12/16 10:47:42
    Czekamy!!!!! mama


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/12/16 10:56:10
    Całkiem fajny zestaw. Choć ja jakoś nie gustuje w tematyce Halloween :) Fajnie że udało się wyrwać na święta do PL ;)


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2016/12/16 14:35:00
    Hehe, ja tez lubię wiedźmy. Tylko ciut w innym wydaniu :) Piegucho bo Cię bardzo lubię, życzę szczęśliwego lotu i białego śnieżku na te święta :D


    cornelka2
    2016/12/16 19:17:47
    Mnie sie osobiscie bardzo podoba wszystkie zestawy sa cudniste . Witamy w Polsce


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2016/12/17 12:27:20
    Zabawne zestawy :) życzę Ci udanej podróży :)


    Gość: edytag, *.play-internet.pl
    2016/12/18 11:40:26
    Mamy heksy bliźniaczki!
    Udanej i szczęśliwej podróży!!!!!!!


    xgalaktyka
    2016/12/19 13:48:15
    Boska ta heksa...fajny zbiorek sobie wyszykowałaś !
    Cieszę się , że uda Ci się dolecieć do domu na Święta .
    Ten czas powinno się spędzać w gronie najbliższych osób...życzę wiec szczęśliwych lotów !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń