wtorek, 6 grudnia 2016

Santa Greetings :]

Jak tam oczekiwanie na Mikolaja? U mnie jeszcze poniedzialek, ale Mikolaj juz byl i przyniosl cos dla moich 3x Sz... zza filara. Chyba mnie odwiedzil jak wyszlam na chwile do supermarketu. Sama juz od wczoraj jestem gotowa na jutrzejszy dzien. Moj drugi Dimkowy Mikolaj! Pierwszego ma Matkas w Katowicach i cos mi sie wydaje, ze nie uda mi sie go odzyskac :) Dla przypomnienia moj banerek wyxxx lata temu w Michigan (tu). Nigdy nie myslalam, ze bede tesknic za tymi scianami w kolorze kosci sloniowej... Obecne mieszkanie mam cale w bieli i juz mi sie niedobrze robi :(


DSC00928


Ale wracajac do nowego Mikolaja! To tez Dimek, zestaw z 2002 roku. Jeden z pierwszych zestawow, jesli nie pierwszy kupiony na ebayu! Kilka dolcow i byl moj :)


DSC00826


Strasznie mi sie podobal te 8-9 lat temu i do dzis mi zostalo:)


DSC00317


Niestety milosc nie przelozyla sie na bezproblemowe xxx. Gdzies sie na poczatku walnelam i zgubilam jedna kolumne xxx. Pozniej nieco kombinowalam z reszta haftu, bo nie chcialo mi sie pruc, ale mysle ze nie widac, co? :P


DSC00770


Niby taki pikus, a 19 kolorow plus dwa laczone! Az dwa sortery musialam uruchomic:P


 Zaczelam xxx przed dlugim weekendem w listopadzie, tym wycieczkowym, a skonczylam wczoraj:P Daly mi w kosc sznureczki! Na zdjeciu tak ladnie sie prezentuja, a mnie nie wyszly. Dwa razy probowalam i dalam sobie spokoj.


DSC00830


Zrezygnowalam tez z french knotow na jednej z gwiazdek. Malo je widac i jakos nie widza mi sie na gwiazdce, ni przypial ni wypial:P


DSC00827


To teraz moja wersja:)


DSC00804


DSC00805


Laczone kolory to zielen worka oraz szachownica na ubranku.


DSC00807


DSC00809


Sniezynka mi sie strasznie podoba:)


DSC00811


I ostrokrzew:)


DSC00812


DSC00813


Zamiast sznureczka zaplotam warkoczyk z muliny :) Mnie sie widzi. Zreszta juz inaczej nie bedzie!


DSC00814


Warkoczyki po lewej.


DSC00817


A taka zabawe wycinankowa bede mogla zaczac juz za 2 tygodnie:) Jeszcze takiego wieszaczka nie widzialam poza Dimkami, bedzie fajnie to wszystko wygladalo na zywca :D


DSC00824


Bylebym tylko dotarla w polbutach na lotnisko w Katowicach :) Bedzie zabawa z przebieraniem ciuchow i butow miedzy Sao Paulo a Frankfurtem:P


Matkas specjalnie dla Ciebie brazylijski Mikolajek:) No i moja serwetka z brazylijskiej bawelny :)


DSC00802


Mikolaja w Brazylii nie obchodza, ale juz za tydzien, czyli 12 grudnia moja firma da nam w prezencie zestawy swiateczne skladajace sie z naszych produktow (m.in. kurczaka Chestera) i toreb termicznych. Najbardziej zacieram lapki na torbe:D A dzis na stolowce firmowej probowalismy nasze nowe produkty, kurczaka w dwoch roznych panierkach wg przepisow Jamiego Oliviera! Dobre byly :) Nowosc tylko na rynek brazylijski, ale kto wieco dalej?


 


No to wszystkim grzecznym zycze duzo prezentow o poranku, a tym mniej grzecznym ladnych rozg :P Ja kiedys dostalam rozge, a Wy?


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) W sobote okropnie lalo, dzis nieco zimniej - tylko 28C, ale od jutra wracamy do 3 z przodu:D Kiedys bede strasznie tesknic za tutejszym klimatem!


 


kolewoczy - Nie wpadlabym na to, ze Black Friday potrafi kogos zainspirowac do zalozenia bloga :P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2016/12/06 07:56:48
    Witaj Święty Mikołaju w naszej rodzinie...Masz już kolegę w Polsce...I do nas już przyszedł święty z prezentami...Do Ciebie też przyjdzie Anku , a my czekamy na brazylijskiego Mikołaja - mama


    Gość: Carse, *.farm.amwaw.edu.pl
    2016/12/06 08:06:55
    No piękny jest ten Mikołaj, radosny i odlotowy ;) Wciąż jeszcze się nie przekonałam do plastikowej kanwy, może kiedyś mi się uda. Ja to jednak lubię memłać materiał w łapkach ;P
    Nie dziwię Ci się, że białe ściany doprowadzają Cię do szaleństwa - ja zawsze w takim otoczeniu upycham wokół siebie jak najwięcej rzeczy w kolorach drewna, ciepłych i przytulnych. No nie dla mnie stal i szkło, taka domowa w kolorach jestem.
    Ale nie wiem czy Ci zazdroszczę tych 30 stopni :P
    Serdeczne pozdrowienia z przymarzającego warszawskiego śniegu ;)


    1_iwonan
    2016/12/06 09:53:31
    Piękny Mikołaj w locie pikującym... ffrrruuu :):):)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/12/06 11:40:25
    Oj tam całkiem fajnie ci ten Mikołaj wyszedł ;)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2016/12/06 16:38:17
    Świetny Mikołaj!
    Nie widać, żeby czegoś mu brakowało:)


    Gość: po prostu ja, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/12/06 18:42:51
    ciekawe ile prawdy jest w tym, że kurczaki brazylijskie to same antybiotyki i w dodatku karmione mączką kostną ;)
    Świetny ten mikołaj


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2016/12/07 12:57:36
    Ja to Ci już zazdroszczę klimatu. Śniegu na nas niet, tylko byle jaka temperatura koło zera. Ni w te ni wewte. Tylko zasmarkani wszyscy chodzą.
    Pojęcia nie miałam, że Dimensions ma tak bogatą ofertę zestawików. Fajne są.


    damar5
    2016/12/07 15:41:28
    I przyfrunal i do mnie :) widocznie wszyscy grzeczni bylismy az milo :)
    Kolejny Dimek z rewelacyjnym polaczeniem kolorystycznym :)
    Teraz czekamy na Dzieciatko ;-)
    Poz.Dana


    cornelka2
    2016/12/07 18:52:41
    Super Mikolajek minke ma wesola bardzo ladnie zrobione


    raeszka
    2016/12/13 18:15:58
    Mikołaj wyszedł super i jak zawsze wprowadziłaś zmiany dla lepszego efektu :).
    I dobrze, bo przecież, to nam się ma podobać hihi.

    "Ramka" rzeczywiście fajna. Bardzo pomysłowa :).

    To fajną będziesz mieć podróż. Zaczynasz od sandałek, a kończysz na kozakach hihi.


    xgalaktyka
    2016/12/19 13:51:40
    Rewelacyjny jest i strasznie podobają mi się kolorki mikołajowe :)
    Mamcia na pewno się ucieszy z takiego prezentu (doczytałam ,że tak) .
    Pozdrowienia dla całej rodzinki i Ciebie podróżniczko :)

    OdpowiedzUsuń