poniedziałek, 19 grudnia 2016

Mam i ja!

Kiedys to ode mnie zaczynaly sie akcje testowania, a teraz na mnie sie koncza:P I ja dostalam maila ze sklepu Kokardka.pl z zaproszeniem do kolejnej edycji Klubu Testerow Kokardki. Z wielka radocha sie zgodzilam, bo jak inaczej moglabym zareagowac na mozliwosc przetestowania zestawow ze sklejki? No jak? Do wyboru 5 wzorow, a wybralam.... No nic nie wybralam, bo umowilam sie, ze jeden zestaw jest testowy, a pozostale 4 kupuje sama. Boskie byly jak je ogladalam na necie, a w naturze jeszcze ladniejsze:) Zreszta same mozecie TU poogladac :)


DSC00961


Bardzo ladnie i starannie wykonane, i juz czekam na swieta zeby przynajmniej jeden machnac:)


DSC00962


Wiem, czytalam na kilku blogach, ze wyxxx zajmuje jakies 20-30 minut, ale ze moje urlopy sa specyficzne to jeszcze nie mialam chwili by usiasc. Rozpakowywanie walizek, zalatwianie spraw z dlugiej listy "to do", etc, etc. Mysle, ze do swiat wiekszosc rzeczy skresle z listy i bede sobie mogla usiasc i nieco porobotkowac, bo i brazylisjkie hafty czekaja na wykonczenie.


Do sklikania niedlugo, bo jak zwykle postaram sie pojawic na kolejne urodzinki Pieguchowa:)


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i zyczenia:) Podroz udana, ale o tym moze wraz ze zdjeciami :)


 


alkakz - Szlag mnie nie trafil, nawet niezle sie wyspalam w samolocie i padlam dopiero o 24, choc wyladowalam po 14 :)


Aszka - Nie wiem ile dokladnie, bo nie liczylam, choc liste mam, ale cos niedlugo pokaze:P Zdjecia beda bardzo wredne:P


Marta - Wiem, czesto o tym piszesz:P


Aga Jarzebinowa - No to dzielimy sie wzorami, moje heksy wesole, a Twoje bardziej zamyslone:D Bialego badziewia nie chce i chyba spelni sie moje marzenie:)


xgalaktyka - Nie wiem co konkretnie czytalas, ale zadnej mamci nie posiadam:P


 

1 komentarz:

  1. Gość: aneks17, *.dynamic-ww-12.vectranet.pl
    2016/12/19 22:12:02
    Ja żyję ostatnio w innym, nierobótkowym świecie, więc te zestawy widzę pierwszy raz! Są piękne! <3


    damar5
    2016/12/20 08:22:32
    I tego Ci zycze zalatwiaj,ciesz sie Rodzinka a kilka chwil z xxx beda na deser :)
    Ladne te drewienka :)
    Poz.Dana


    Gość: Aszka, *.internetdsl.tpnet.pl
    2016/12/20 08:54:36
    Widziałam te zestawy na innych blogach i nie dziwię Ci się, że kupiłaś wszystkie :) Mi osobiście sowa bardzo przypadła do gustu :)


    Gość: kingus, *.sfwenergia.com.pl
    2016/12/20 10:17:52
    Też mam też zestaw, w jeden wieczór można rozprawić się z wszystkimi ;) miałam tylko problem z igłami z zestawu, mam wrażenie że mają krzywe uszka i ciężko było mi je nawlec więc sobie odpuściłam i użyłam swoich, ciekawi mnie czy w twoich zestawach jest podobnie, heksy podziwiam i zazdroszczę takiej kolekcji ;) Pozdrawiam zza miedzy (Knurów) i życzę zdrowych, spokojnych świąt w rodzinnej atmosferze z bliskimi :)


    1_iwonan
    2016/12/20 12:08:45
    Akurat ja za takimi zestawami nie przepadam, ale... sówkę bym przygarnęła ! :)
    Miłego pobytu w domu !


    cornelka2
    2016/12/20 19:08:29
    Ale fajne nie dziwie sie ze wszystkie kupilas pozdrawiam wszystkich


    cornelka2
    2016/12/23 18:40:06
    Ciesze sie ze sie moja niespodzianka podoba nie wiem czy napisalam ze pierniczek dla Macka kupiony na naszym Murckowskim jarmarku kochani jeszcze raz zdrowych i pogodnych Swiat

    OdpowiedzUsuń