piątek, 8 kwietnia 2016

Z poslizgiem...

Mam rule i choc juz sie wiele razy do niej tu przyznawalam to i tak nie pomaga:( Beda dzis archiwalne prezenty. A Pania Nele i Dane moge tylko przeprosic :(


12 lutego Matkas obchodzila urodzinki i dziewczyny spisaly sie na medal! Lepiej niz ja z moimi malymi i skromnymi prezentami. I jeszcze wszystko doszlo na czas! Od Pani Neli przed, a od Dany dokladnie w urodzinki doszla paka! Dziewczyny, Matkas bardzo sie cieszy z kazdej przesylki od Was! Dziekujemy! (Przez te wszystkie tygodnie ciagle mnie ochrzaniala, ze czemu nie pisze i nie pokazuje na blogu ... )


Paka od Pani Neli (cornelka2) zawierala takie dobroci :D


urodziny 003


Wszystkie prezenty fajne, ale zawsze najmilsze te recznie wykonane:)


Mydelko w ubranku :D


urodziny 004


I torebeczka pachnaca lawenda!


urodziny 005


Oraz super bransoletka! Kartka tez recznie robiona.


urodziny 007


Paka od Dany (damar5) rownie mila dla oka, ciala i podniebienia :D


urodziny 012


Biedronki dla Matkasa to zawsze trafiony prezent. A tu jeszcze w takim ladnym i malym wykonaniu :) Wiecej zdjec haftu u Dany na blogu.


urodziny 014


Bardzo lubimy takie kolorowe polaczenia kanw :D


urodziny 015


I jeszcze fajowa puszeczka!


urodziny 013


I drewniane serduszko do coraz wiekszej kolekcji. Skad ona to wszystko wie???


urodziny 016


I kosmetyki cudnie pachnace. A herbatek juz nie ma:P Matkas ma duze "zuzycie" :P


urodziny 017


Ale to nie koniec! Na Wielkanoc przyszly kolejne dwie paki!!!!!!!! Dziewczyny sa niesamowite :D


Od Pani Neli z Katowic:)


DSC05391


Tym razem torebeczka jest moja! Cudnie pachnie i nie podziele sie z Matkasem:P Niech sie trzyma od mojej z daleka!


DSC05392


Jajeczka do podzialu :) Nawet nie wiedzialam ze mozna ozdobic jajco frywolitkami!


DSC05394


I bransoletka w moim najulubienszym kolorze :D Nie bede juz musiala zazdroscic mamie :P


DSC05395


I ostatnia paka od Dany z Niemcowic. Dziewczyno, opanuj sie, bo zbankrutujesz przez te przesylki:P


DSC05384


Na widok sowki zaniemowilam! A pozniej ochrzanilam Dane na gg :D Cudna jest! Szkoda, ze nie moge jej przytulic lub przynajmniej poglaskac!!!!!


DSC05390


Magnesik i pocztowka z wycieczki Dany. Chyba mi zazdrosci mojego zwiedzania polnocy Polski:P


DSC05387


Wszystko do rownego podzialu z Matkasem i naszymi chlopakami :)


DSC05386


Ale kartka zostaje moja:P


DSC05388


No dobra, pol na pol:P I ta brazylijska limetka.... :)


DSC05385


Dziewczyny bardzo dziekujemy! :)


W miedzyczasie dostalam tez dwie recznie robione kartki od Zyrafy! Jedna doszla niestety dopiero w styczniu jak juz bylam w Pile, ale ze mnie sie kardynalki bardziej kojarza z wiosna i latem, to pora roku na kartce nie jest wazna :P


DSC05399


Tuz po swietach, wiec jak jeszcze moglam osobiscie pomacac przyszla kolejna kartka :)


DSC05398


Zyrafa, dzieki za pamiec i cudne kartki!


 


Na koniec, zeby nie bylo ze sie obijam:P Skutki tylko i wylacznie OPR od Matkasa. Nie ma jak kop w tylek od mojej kochanej dziewczynki:P W swieta i po machnelam kolejna zakladke DMC. Wiem, wzory malo ciekawe:P Ale pokaze jak juz oprawie. A w tym tygodniu wzielam sie za haft z gotowca od Dimensions. Ciekawe czy ktos kojarzy? Sama osobiscie tylko raz widzialam ten wzor. Na aukcji na ebayu, na ktorej go kupilam:P Ale taki jak ulal dla mnie :P Chodzi o przeslanie, a nie o plastikowa kanwe.


DSC05845


W kolejnym wpisie postaram sie wrzucic jakich hafcik, bo kilka(nascie?) ich czeka na publikacje! Rula rulez!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze. Ostatnio mam sporo na glowie, ale chyba cos z tego bedzie... Cos czuje, ze w tym roku zbyt wielu haftow nie machne, ale sa inne korzysci :) Jutro znowu ruszamy ze Smerfikiem na podboj okolic! Z Katowic wrocilam tez z tata, ale nudzil sie, bo nie dalam mu ani kilometra poprowadzic:P


 


damar5 - 9,5h bo jechalam ja, bo Smerfikiem, bo ruch juz swiateczny, bo drogi sa inne niz w Niemczech - do Warszawy max dozwolona predkosc to 90km/h. Za Warszawa mozna i 140, ale powyzej 120 przy wyprzedzaniu nie czulam sie na silach. Co do Waszych 1100km po niemieckich autostradach to tata powiedzial, ze dobrym samochodem to by je machnal w 4,5h :P Ale i tak jestem z siebie dumna, bo w obie strony cala trase za kolkiem siedzialam ja! :)


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2016/04/09 09:16:27
    To wlasnie mialam na mysli :jakosc naszych ,polskich drog :/
    Kartki od Zyrafy bardzo fajne :) szczegolnie kardynalkowa :)
    Mama faktycznie poszalala robotkowo ,nawet nie wiedzialam ja hihi, wiec milo mi poogladac :)
    Te torebusie mnie intryguja ,fajnie to wyglada :)
    Jesli paczuszka do 0,5kg to nie ma jeszcze mowy o bankructwie :) w koncu dziennie tez nie wysylam :D
    Poz.Dana


    cornelka2
    2016/04/09 10:45:22
    Bardzo mi sie podobaja karteczki super sa no i sowka cos mnie do nich ciagnie pozdrawiam


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2016/04/09 13:03:04
    Jeszcze raz z podziękowaniami za przepiękne prezenty od was kochane dziewczyny- sprawiłyście mi bardzo dużo radości!!!!! Z pozdrowieniami - Iwona


    ella1101
    2016/04/09 13:07:55
    Prezenty fantastyczne. Przesylam dla Mamy opoznione sto lat.


    Gość: labores-art, 5.30.80.*
    2016/04/09 13:11:03
    zwiedzaj zwiedzaj, a rób foteczki i wrzucaj - rułka minie, spoko :)
    a co tam z tego Dimensions będziesz haftować? ten konik na mulinę fajny, czy nawiązuje tematem do obrazka?
    pozdr!


    belluss
    2016/04/09 16:20:22
    Wszystkie prace cudowne!


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/04/10 11:20:09
    Śliczne prezenty!

    OdpowiedzUsuń