piątek, 25 marca 2016

Kuraki na wolnosci!

Nawialy, to teraz rozrabiaja! Hafciki archiwalne, bo xxx jeszcze w Michigan w styczniu 2015 roku :P


DSC05806


Wzory Margaret Sherry z Cross Stitchera sprzed kilku lat. Oprawilam w plastikowe rameczki z Hameryki. Male kupione w Walmarcie, a duza na ebayu. Aaa, jeszcze przed wylotem z US oprawilam je, ale wstazeczki juz Matkas w Katowicach wybierala :)


DSC01499


Kurak z lepkimi lapkami wyxxx na lososiowej kanwie DMC. Wszystkie kanwy to 18ct DMC, muliny tez DMC. W oryginale byl Anchor, ale zamienilam na DMC, bo w Hameryce tylko DMC, Anchora nie trafisz. Skoro 18ct to xxx pojedyncza nitka muliny.


DSC01502


Piramida kurakowa chyba najbardziej mi sie podoba :D


DSC01504


Niebieska kanwa DMC.


DSC01505


Kurak pod przykrywka haftowany na jasnorozowej kanwie DMC.


DSC01507


DSC01510


A tego kolege juz Wam pokazywalam, bo wyhaftowalam go rok wczesniej, w 2014 roku. Pisalam o nim tu.


DSC01512


Ten odlatuje na jasnozielonej kanwie DMC. Matkas w miedzyczasie postanowila zmienic wstazke:P


DSC01514


I wszystkie razem:D Szkoda, ze wiecej ich nie ma w tej serii.


Clipboard01


Chwile mnie tu nie bylo na blogu, ale dojezdzalam do 4 tysiaca km :D Bylam ponownie w Gizycku, Mragowie i Reszlu, a w ostatni weekend odwiedzilam Ostrode, Mikolajki i Ruciane Nida. Natomiast wczoraj ... przyjechalam do Katowic! Co prawda 540 km zajelo mi 9h z malym hakiem, ale jestem z siebie ogromnie dumna, bo jednym ciagiem i sama tu dojechalam. Sama, znaczy za kolkiem, bo obok siebie mialam Osobistego Ojca. Biedny po pracy przyjechal do mnie pociagiem w srode wieczorem, a w czwartek odebralam 3 nadgodziny i o 11:30 ruszylismy na Slask! Nie ma jak chodzic do pracy na 6:30 :P Takze tata grzecznie siedzial jako pasazer, a ja kierowalam. Nawete mnie pochwalil, ze udalo mi sie sprawnie przejechac obwodnice Warszawy. I chyba mniej obawial sie o zycie, bo jak stwierdzil,  spore postepy zrobilam od poczatku lutego, kiedy to mnie porzucil. Predkosc maksymalna zwiekszylam do 120 km i nauczylam sie lepiej wyprzedzac przy tej predkosci:) Do domu dotarlismy po 21, wiec wieczorne powroty z wycieczek weekendowych przydaly sie. Jazda po ciemku nie jest dla mnie problemem. A dzis troche rzeczy zalatwilismy w okolicy i kto prowadzil? Ja! W koncu moje miasto i musze sie przyzwyczaic do wiekszego ruchu niz w "Kentucky" (czyt. Ketrzyn) :P


Skoro jutro wiekszosc z nas zostanie poswiecona, to mam dwa fajne plakaty znalezione w czasie moich wycieczek :D


Tu z tablicy ogloszen przed kosciolem w Szczytnie :)


DSC04175


A tu z drzwi kosciola w Reszlu.


DSC04854


Szkoda, ze wiecej takich nie ma, moze przekonalyby kilka osob do czestszych wizyt?


 


Pozdrawiajac z Katowic, zycze Wesolego Alleluja! I wiosennej pogody:) Sama nie moge uwierzyc jak na Slasku cieplo w porownaniu do Mazur! A tlumy jechaly w tamtym kierunku, az wyjazd z Warszawy byl zakorkowany :P Pewnie to samo bedzie jak bede wracac w srode. Tlumy jadace na poludnie Polski, a Smerfik i my na Mazury :P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


labores-art - Tak, mam nosa do zamknietych pasmanterii:P W Szczytnie, Elku i Lidzbarku Warminskim tez ogladalam wystawy i co udalo sie wypatrzec przez zamkniete drzwi wejsciowe:(


Katka - W Ostrodzie trafilam na dwie wieze ciesnien, druga jest niedaleko peronow :) I nawet zalapalam sie na kiermasz na dworcu i kilka xxx pan bylo ze swoimi pracami :D

1 komentarz:

  1. Gość: Agata Adamocha, *.toya.net.pl
    2016/03/26 11:02:14
    Fantastyczne kurczaki, super wyglądają w tych jajowatych ramkach.
    Zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świat Wielkanocnych oraz wypoczynku w tę piękny czas. Pozdrawiam ciepło


    Gość: kasiek, *.mtm-info.pl
    2016/03/26 11:39:06
    A ja znowu o Tobie wczoraj myślałam, ze pewnie wracasz do domku i żeby dobrze Ci się jechało. A tu Tatko towarzyszył. <3

    Niech Ci się dobrze w rodzinnym cieple odpoczywa.

    Wracaj pełna sił i radości.

    Pozdrawiam
    Kasiek


    damar5
    2016/03/26 12:21:16
    Ale cudaki kuraki,wszystkie bez wyjatku mi sie podobaja :)
    Gratuluje tych 540 km przejechanych ale ,ze az 9 godz. czasem my w tyle przejezdzamy nasze 1100
    Zdrowych i pogodnych Swiat ,cieszcie sie soba przez ten czas :)
    Poz.Dana


    Gość: labores-art, 5.30.80.*
    2016/03/26 13:27:11
    zwłaszcza uroczy jest kurczak z balonikiem!

    ja sama prowadziłam tydzień temu w Dubaju... inna mentalność kierowców z Indii, Pakistanu, Bangladeszu itp nie pomaga nawet jeśli kierujesz samochodem z automatem (zero wrzucania kierunkowskazu i się domyśl że on chce ci zajechać drogę...)


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2016/03/26 14:49:28
    Wesołego zająca,
    co śmieje się bez końca.
    Szczerbatego barana,
    co beczy od rana.
    Radości bez liku,
    pisanek w koszyku.
    I wielkiego lania w dniu mokrego ubrania!
    Marta z Rękodzielnika


    mpgoga1983
    2016/03/26 15:21:53
    Naprawdę podziwiam! Kierowca na medal :)
    Świetne hafciki. Zdrowych i Wesołych Świąt!


    Gość: cornelka2, *.centertel.pl
    2016/03/26 16:37:37
    Kurczaczki obledne ciesze sie ze dojechalas szczesliwie jeszcze raz Zrowych i pogodnych Swiat w gronie rodzinnym


    Gość: Katka, *.centertel.pl
    2016/03/26 18:54:34
    U Panie..., widzę, że muszę nadrobić zaległości w zwiedzaniu moich okolic i bywaniu na różnego rodzaju imprezach;) życzę wesołych i zdrowych Świąt Wielkanocnych. P.S. Super hafciki


    xgalaktyka
    2016/03/26 19:26:21
    Kurczaki rewelacyjne...fajnie,że wróciłaś z hafcikami :)
    Wyrazy szacunku i podziwu dla Taty....dzielny jest wyjątkowo ;)
    Życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wzajemności w miłości i rodzinnych spotkań.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata i oczywiście wiary w siebie i swoje możliwości.
    Kasia


    blasiuk
    2016/03/26 20:21:10
    Wesołych Świąt !!!
    A kuraki - przecudne!! :)))


    Gość: Katarzyna G, *.bas512.cwt.btireland.net
    2016/03/26 22:11:20
    Ale rozbiegana kurczakowa gromada. Życzę Ci Wesołych Świat. Naciesz sie rodzinką.


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2016/03/28 14:09:14
    Świetne te puchaty kulki :) Korzystając z okazji życzę Ci nieustająco szerokiej drogi, a dzisiaj pięknego, słonecznego Dyngusa!!!


    musiak87
    2016/03/30 14:24:35
    Ale słodziaki z tych kurczaków, takie kuleczki:)


    Gość: enia66, *.dynamic.chello.pl
    2016/03/30 19:54:41
    Kurczaki odlotowe. Ja sobie już obiecałam ,że nie czekam na 10 minut przed Świętami ,tylko wyszywam w ciągu roku :) Potem szybko haftuję i na ogół się nie wyrabiam :) A Ty proszę haftowałaś w styczniu i na Wielkanoc jak znalazł :) Pozdrawiam


    ella1101
    2016/03/31 02:13:02
    Te kuraki sa fajowe tez je mam na liscie haftow.


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2016/04/01 11:02:54
    kurczaki wymiatają absolutnie :)
    Jeździj, jeździj i zwiedzaj :)


    raeszka
    2016/04/06 15:59:52
    Kurczaki są rewelacyjne. Przy nich buzia sama się uśmiecha :).

    To Ty Aniu jesteś już kierowcą pełną "gębą" :).

    Hasełka super :).


    drugi.maurycjusz
    2016/04/10 10:46:29
    HEjka ! ;-) Kuraki superaśne, szczególnie ta piramida rozkłada na łopatki ;-) Gratuluję postępów kierowniczych- widzę, że szalejesz krajoznawczo pełną parą i dobrze! W Polsce raczej powyżej 90/h już nie jeżdżę, mimo ,że mam przejechane ponad 800 tysięcy kilometrów- po prostu zaczęłam się bać niektórych dzikich i nieodpowiedzialnych prowadzących,do tego zboczenie karetkowe dochodzi. a może się starzeję ? ;-) ;-) ;-) Hasła z kościołów trafione w 10! Pozdrowiooonka!

    OdpowiedzUsuń