czwartek, 24 grudnia 2015

Świętujemy!

Po siedmiu latach w Stanach nasze pierwsze wspolne swieta! Tyle lat na nie czekalismy i sie wreszcie doczekalismy! Oby wszystkie kolejne juz byly razem :D


Dzis mija tez 6 lat odkad zaczelam blogowanie! 24 grudnia 2009 roku napisalam tu pierwszy wpis. Siedzialam sama w apartamencie na Cherry Lane i zeby pocwiczyc jezyk polski, a takze podzielic sie i pochwalic moja tworczoscia otworzylam Pieguchowo. Dziekuje wszystkim, ktorzy tu zagladaja, bo bez Was pewnie nie byloby tego miejsca, w koncu nie da sie pisac tylko dla siebie. Przez te 6 lat odwiedzilyscie mnie ponad 291 000 razy i zostawilyscie prawie 11 000 komentarzy, a ja zameczylam Was prawie 950 wpisami. Sorry :P


Kontynuujac dobre nowiny... od dwoch dni nie jestem juz bezrobotna! Znalazlam prace! Bardzo dobra, w znanej wszystkim firmie, w opakowaniach, ktorymi zajmowalam sie przez ostatnie 4 lata. Szefowa super, zapowiada sie ciekawie, tylko jeden minus - lokalizacja. Umowe podpisalam we wtorek, dlatego wlasnie bylam w Pile. Wracam tam w styczniu na szkolenie, a pozniej jade do Ketrzyna, bo to tam bede pracowac. Czyli Mazury welcome to :D Nigdy nie bylam, ale w Stanach tez nigdy nie bylam zanim ruszylam na doktorat, wiec sie nie boje:P


W Pile bylam teraz tylko dwa dni i glownie w pracy, ale udalo mi sie trafic do jednej fajnej pasmanterii, a trzy inne widzialam, ale zamkniete:P No nic, bede jeszcze miala kilka dni na zwiedzanie. Do Poznania tez niedaleko, 1,5h IC, wiec zastanawiam sie czy na jeden dzien nie jechac? Zwlaszcza, ze Matkas tam sie urodzila i przezyla pierwszy rok swego zycia :D


A w Nowoczesnej Pasmanterii Idka kupilam sobie kolejna kartke zimowa z Kokardki. Jakos mam do nich szczescie, ze trafiam na jeden zestaw, taki jakiego akurat nie mam. A przeciez wszystkie mi sie marza, wiec jestem na dobrej drodze :)


DSC01285


Ten zestaw z kanwa z nadrukiem, ale bede chyba haftowac na czystym kawalku kanwy.


A dzis wigilia i po 7 latach wracamy do tradycji, czyli najmlodszy w rodzinie ubiera choinke. Baby w rodzinie jestem ja i uwielbiam ten obowiazek! Troche w tym roku bylo zametow, czasu malo, wiec nasza mala sztuczna choinka. Ale licze, ze za rok bedzie juz zywa. Poszalalam z moimi haftowanymi i filcowymi ozdobkami. Pozniej przyszla mama i stwierdzila, ze za malo wisi, ze nie ma jej ulubionych ozdobek i podowieszala drugie tyle:P A efekt koncowy prezentuje sie tak! Sorry za nadmiar zdjec, ale ciesze sie jak glupia :D


DSC01271


DSC01273


DSC01274


DSC01277


DSC01278


DSC01279


DSC01280


DSC01282


DSC01283


A te niestety nie zmiescily sie na drzewku:( Cos mi sie wydaje, ze i tak nie wszystkie znalazlam :P Za produkcje kolejnych pewnie wezme sie juz w lecie, bo tylko ten czas jest odpowiedni na ich tworzenie :D


DSC01289


Sa jednak i nowe ozdobki! Po pierwsze zeszloroczne kardynalki wreszcie dokonczylam. Dokladnie tak jak sobie wymyslilam rok temu. Kardynalki pokazywalam Wam na kampusowej choince (tu).


DSC04684


Dokleilam gwiazdke i dolozylam rameczke z innego badziewnego zestawu i gotowe!


DSC00568


DSC01257


Plus wstazeczka i hop na choinke!


DSC01254


Kolejny zestaw xxx jadac pociagiem do i z Wroclawia we wrzesniu.


DSC00565


DSC00562


 DSC01261


DSC01259


A ostatni w Pendolino na trasie Katowice - Warszawa w listopadzie :P


DSC09823


Plastikowa kanwa, ...


DSC00570


wiec podkleilam filcem z Hameryki:P


DSC00572


DSC01263


DSC01265


DSC01267


I wszystkie trzy nowki razem:) Niewiele tego w tym roku, ale zawsze cos:) Kolejne beda w kolejnych latach, bo troche zachomikowanych zestawow mam w garazu:P


DSC01269


Co do prezentow to sypnelo, ale pokaze Wam tylko te robotkowe:P


DSC01323


No dobra, to tlo to moja nowa koszulka :) Ale nozyczki sa cudne!


DSC01325


I papierowe serca do xxx z Tigera :)


DSC01330


DSC01328


A Matkas takie sympatyczne rekawiczki dostala :D


DSC01336


Na sam koniec jeszcze firmowy prezent od mojej szefowej :)


DSC01294


Pieknie swieci i zmienia kolorki, ale mozna ja tez zapalic normalnie.


DSC01332


DSC01335


To tylko dwa z wielu kolorow:) Bedzie nam kolorowo i przyjemnie w swieta :)


 


Wesolych Swiat! Odpocznijcie, nacieszcie sie soba, w jakimkolwiek gronie spedzacie te dni! I niech spelnia sie Wasze marzenia. Kilka moich w tym roku sie spelnilo :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze :D


 


iss-ola - Tlumaczenia na polski potrafia byc przerazajace, wiec ja zwykle z innych jezykow tlumacze wlasnie na angielski :)


 

2 komentarze:

  1. arabeska291
    2015/12/24 22:19:39
    Najlepszego :) Choć jak piszesz układa się w życiu rodzinnym i zawodowym,ale i tak niech Ci się wiedzie jeszcze lepiej ,a co zawsze może być lepiej:)


    taminacodzien
    2015/12/24 23:05:14
    Wesołych świąt


    Gość: cornelka2, *.centertel.pl
    2015/12/24 23:10:22
    Nie spodziewalam sie ze to juz6 lat .Fajnie ze prace masz i taka jaka chcialas tylko troche faleko ale to nic swietujcie dalej pozdrawiam


    damar5
    2015/12/25 02:47:12
    Zdrowych i spokojnych Swiat :)
    Wszystkiego dobrego zycze blogowi i jego Wlascicielce trzymajcie sie tak dobrze jak do tej pory :) Zawsze mowisz ,ze slodze ale to co napisze to najszczersza prawda ,W Pieguchowie to moj najulubienszy blog:D super wpisy ,extra zdjecia ,ciekawostki z roznych dziedzin ,chetnie przegladam nawet kilka razy dziennie :) Tylko tak dalej.
    Powodzenia w nowej pracy ,niech sie wszystko uklada po Twojej mysli i samych sukcesow zycze :)
    Choinka malutka ale jaka bogata:) Milego swietowania:)
    Poz.Dana


    ella1101
    2015/12/25 03:07:11
    Jeszcze raz gratuluje nowej pracy, nowe zestawy sa sliczne chyba potrzebujesz wieksza choinke. Jaki klej uzywasz do podklejania ozdob filcem, bo ja zawsze zszywam filc ale bardziej podoba mi sie bez dodatkowych nitek.


    drugi.maurycjusz
    2015/12/25 08:45:13
    Kochana- juz Ci gratulowalam, ale drugi raz nie zaszkodzi!!! ;-) ciesze się szalenie, że udało Ci się złapać pracę w wymarzonej dziedzinie ;-) - a Mazury piekne i mnóstwo interesujących ciekawostek do zaliczenia krajoznawczo, na pewno Ci się spodobają!
    Piszesz, że będziesz w Poznaniu i masz połtorej godziny pociągiem- hmm... ja mieszkam z drugiej strony, tez poltorej godziny pociągiem ;-)- to może umówimy się w ktorąs ze sobót ( wszystkie poza ostatnia w styczniu mam wolne) i pokażę Ci trochę zakamarków tego miasta??? Choinkę musisz mieć zdecydowanie większą!- zbyt wiele pieknych ozdób pozostało bezdomnych! Pozdrów gorąco Rodziców i Macieja, odezwę się na fb zaraz po Świętach - NAjlepszego na te Święta dla całej Rodzinki!!! ;-)


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/12/25 12:10:25
    Wszystkiego naj naj w te święta!


    OdpowiedzUsuń
  2. xgalaktyka
    2015/12/25 12:25:40
    Zapewne, przez te sześć lat...różnie bywało Aniu ale jak to w bajkach bywa...najważniejsze jest dobre zakończenie:)
    Jesteś w domu, w objęciach rodziny , szykuje Ci się dobra praca...a ja życzę Ci w te święta dużo miłości i radości :)
    Wesołych Świąt!
    ps. Prezenty i choinka naprawdę wypasione :))
    ps.2 Koniki na ścianie...marzenie ;)
    Uściski :)


    blasiuk
    2015/12/25 14:23:33
    Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazdka wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. Przy tej pięknej sposobności i ja życzę Ci radości aby wszystko się zdarzyło z roku na rok lepiej było!


    Gość: mpgoga1983, *.play-internet.pl
    2015/12/25 20:49:02
    Super! Gratuluję! Same dobre rzeczy Cię spotykają - oby tak dalej :)
    Najważniejsze to, że jesteś w te święta z rodziną :)
    Choineczka bardzo ładna. Życzę zdrowych i spokojnych świąt.


    Gość: Terenia, *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
    2015/12/25 22:19:39
    Powodzenia w nowej pracy !!!
    Piękne hafty świąteczne, szkoda, że nie mieszczą się na choince. Na żywej będą się wspaniale prezentować.
    Życzę radosnego wspólnego świętowania !!!


    Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2015/12/25 23:44:24
    Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt :)


    Gość: Myśli pisane, *.ap-media.pl
    2015/12/26 07:34:51
    Ooo jak ja Cie rozumiem. Ja też po raz pierwszy od siedmiu lat na świeta w Polsce;)
    Świetne ozdoby


    Gość: Aga Jarzębinowa, *.dynamic.chello.pl
    2015/12/26 11:46:32
    Gratulacje z okazji pracy Ania! Nowy etap w przepięknym miejscu Cię czeka. Wszak Mazury to cudowny kawał natury :)
    Choinka Twoja, pięknie ubzdrzona :) Tak po Twojemu :)


    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2015/12/26 14:15:38
    Myślałam o Was w swięta, że musicie się cieszyć, że po tylu latach jesteście razem. Oby już zawsze tak było!!

    Gratulacje z powodu pracy :) Niech Ci się wiedzie :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/12/27 11:21:03
    Bardzo się cieszę, że wszystko układa Ci się po Twojej myśli! Gratuluję nowej pracy!!!
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twojej rodziny!
    Fajne rękawiczki! Nożyczki też mi się podobają!


    aeljot
    2015/12/27 16:57:37
    Gratulacje :) Super, że jest praca i taka z której jesteś zadowolona :)

    Przy takiej ilości ozdób i ciągłej ich produkcji musicie kupować ogromne choinki ;)


    Gość: donka66, *.binet.pl
    2015/12/27 23:57:38
    Gratuluję pracy! Nigdy nie byłam na Mazurach, podobno jest tam przepięknie. Choinkowe ozdóbki są śliczne, i jak ich duuużo :)


    iwonan_1
    2015/12/28 11:14:24
    Gratulacje Piegucho !
    Jest praca, są święta z najbliższymi, jest super blog, którego warto czytać - wiem co mówię :) Jednym słowem oby tak dalej !!!
    Ja na Mazurach byłam na wakacjach i podobało mi się bardzo, dużo zieleni, piękne jeziora, życzę żebyś czuła się tam dobrze.


    raeszka
    2015/12/29 17:24:38
    Oj, nie wyobrażam sobie jak Ci musiało być smutno jak przez tyle lat nie mogłaś spędzić świąt z rodziną ... Super, ze w końcu się udało :).

    Choinka obrodziła w ozdoby :). Mi też się wydaje, że zawsze jest za mało choć w tym roku się opanowałam hihi.

    Nowe zawieszki super, a te ostatnie możesz wykorzystać na Wielkanoc, bo z tyłu wygląda jak zajączek :).

    Gratuluję pracy, a w nowym miejscu na pewno Ci się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń