czwartek, 10 grudnia 2015

Co w czym i co do czego?

Czyli mysliciel Piegucha w akcji:P


Ostatnio pokazywalam Wam 3 ramki i 2 obrazki (tu). Dzis juz wszystko poskladane w calosc, zapakowane do workow i czeka na puste sciany we wlasnym M :D


Tadam....


Banan na dyni x2 w ramce z Home Goods! Dlaczego? Po pierwsze ramka byla bez szkla. Ktos je potlukl i dzieki temu byla przeceniona na 3$, a ze dynie daja efekt 3D to szybka nie ma racji bytu. Poza tym sama ramka wyglada jak czesc plota, a plotek mamy w obrazku, wiec musiala byc ta ramka do tego obrazka. Obrazek powstal w 2013 roku. Ramke kupilam chyba rok czy pol roku pozniej. Dopiero w tym roku spotkaly sie w jednym miejscu i.... uffff, okazalo sie, ze rozmiarowo pasuja do siebie:)


DSC00721


Guziczkom scielam tyl i przykleilam super glue :D Nie ma jak banan na dyni, co? :D


DSC00723


A zawiana dziewczynka trafila do ramki z Michaelsa. Na ramke patrzylam przynajmniej kilka miesiecy jesli nie rok. Cena poczatkowa byla chyba z 15$. Uleglam jak doszla do niecalych 5 dolcow:P Dziewczynka wyhaftowana na jasnej owsiankowej kanwie, ramka jasna, wiec dla mnie byl to oczywisty wybor :)


DSC00486


A ciemna ramka z Flo? Chyba skorzystam z pomyslu damar5: "do tej z Flo taki na czarno ,straszny haft bylby fajny:D ". Hmmm, a moze cos na czekoladowej kanwie i haftowac naturalna mulina? Bo ta ramka tak zdziebko brazowa jest? Bede szukac i moze za kilka lat cos znajde:P A moze wczesniej :P Dana, dzieki za pomysl!!!!


DSC09840


DSC09842


Ostatnio dobralam tez dwa hafciki do dwoch fajnych ramek. Nie bede zdradzac co i jak, bo nie lubie i pewnie chwile zajmie mi realizacja, bo musze kanwy  na nieco mniejsze wymienic w obu zestawach. Tak, zestawy garazowe. Zdradze tylko, ze Dimki:) No dobra, dodam jeszcze ze oba w rozmiarze 9x13cm. Ten do ramki od Dany, bedzie nowszy i bardziej znany:) Juz sobie wymyslilam, ze ramka zawisnie w moim przyszlym przedpokoju i te 3 haczyki wystarcza akurat na klucze do domu, garazu i bryki :D


DSC07836


A druga ramka, ktora na pomiary przytargalam z garazu jest z Michigan. A dokladnie z Tuesday Morning:) Musialam ja kupic! Przyznam Wam, ze ona jest prawie autobiograficzna poniewaz takim zestawem w 1989 jechalismy pierwszy raz do Grecji. Tata, mama, Maciek i mala Ania w maluchu z bagaznikiem na dachu i mala przyczepka na haku. Dojechalismy i tak nam sie spodobalo, ze jeszcze 20 razy wrocilismy do Grecji, a kolejne powroty juz w planach. Nawet tata stwierdzil, ze to nasz zestaw na tej ramce :)


DSC00725


Ramka troche po przejsciach, ale za to cena bardzo fajna:) Za te przeceny bedzie mi brakowac Tuesday Morning :(


DSC00742


Hafcik malo znany. Dimka zobaczylam pierwszy raz na ebayu i tam po kilku latach upolowalam w odpowiedniej cenie. A co to bedzie dokladnie? Cos w temacie, ale wiecej nie zdradze:P Bede haftowac w styczniu to zobaczycie:P


To jeszcze pochwale sie jeszcze z czego bede popijac mleko w czasie styczniowego haftowania:D Od Osobistego Ojca dostalam taki super kubasek! Plus 600g kawy Nescafe, bo kubek byl zimowym gratisem:P Kubki do kupienia chyba tylko w Makro i Selgros. Dzis juz go wyprobowalam! Popijalysmy z mama aromatyczna zimowa herbatke:D Kawe tez pijam, ale glownie rano i bardziej skoncentrowana, czyt. w mniejszej objetosci:P


DSC00709


A na koniec zdjecie ze specjalna dedykacja dla Edyty:) Po Twoim dzisiejszym wpisie musialam mamie pokazac moje premaxy i przy okazji przynioslam do kuchni moja zgrabna walizeczke z malymi nozyczkami, bo wieksze trzymam gdzie indziej :D Premaxy sa bardzo fajne i chyba sie nimi "pobawie" przy kolejnym hafcie:) Ostatnio lubie sobie brac nowe nozyczki do nowych haftow. Bo w koncu kiedy bede ich uzywac? Jak umre? :P


DSC00744


Edyta, zycze Ci, zeby Twoje premaxy sluzyly Ci tak dobrze i wiernie jak moje mi :D


Aaaa! I do mnie trafila juz cala przesylka z Kokardki. Cala, bo w dwoch kopertach:P Testy czas rozpoczac, ale o tym w innym wpisie! No i najwieksza bomba! Dostalam paczke full wypas od Ivony z Toronto! NIe wiem czym sobie zasluzylam, ale padniecie jak zobaczycie! Bo ja i cala rodzinka tez padlismy! Ivona, dziekuje za pamiec!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


Walka z ramka do musztardowego haftu powoli dobiega konca, wiec dowiecie sie niedlugo, ktora heksa wyladuje na hafciku :]


 


Jadwiga - Rozwalilas mnie swoim komentarzem :D


 

1 komentarz:

  1. Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/12/10 21:10:31
    Zakochałam się!!! W tej ramce z Home jest boska :D


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/12/10 21:31:04
    O matko i córko ile nożyczek!
    A płotkowa ramka pasuje idealnie do uśmiechniętych dyniek.


    damar5
    2015/12/10 21:42:32
    Juz dzis wpraszam sie na ogladanie scian:D
    Ta ramka z Home jest rewelacyjna ale i ta wakacyjna bombowa .
    Ale za to trzymanie nas w napieciu strzelam focha:P i tak dlugo czekac az do stycznia!
    Poprzymierzaj ta czekolade do Flo moze to bedzie wlasnie to :)
    Ale tych nozyczek uzbieralas ,imponujaca walizeczka :)
    Poz.Dana


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/12/10 22:47:26
    Ramki fajnie pasują do obrazków, a tą od Dany też mam:)
    Masz imponującą kolekcję nożyczek. Cieszę się, że dzięki mojemu wpisowi Twoje Premaxy wyskoczą z opakowania:)


    Gość: Jadwiga, *.adsl.inetia.pl
    2015/12/11 07:59:04
    Piękne te ramki ale kubek do kawy podbił moje serce:)


    Gość: Basia, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/12/11 18:04:18
    Aniu piękne te ramki są, a hafty jeszcze piękniejsze. Pięknie się prezentują te hafciki w tych rameczkach :)
    Kubek piękny, też bym taki chciała, jak go zobaczyłam pomyślałam sobie gdzie Ona coś takiego kupiła, i czytam dalej a tam Makro :( Szkoda, że w sklepach nie ma, bo nie widziałam.
    Trochę mnie tu nie było a tu tyle się u Ciebie działo i dzieje... I znów czarownice, fajne te "znaczki" czy nie wiem jak to się nazywa. Ale w Polsce jest coś takiego? Co to właściwie jest, bo guziki to nie są. Jak to się nazywa? A inne też są czy tylko czarownice?
    Ten wieniec też mnie zauroczył, bardzo mi się podoba, nigdy wcześniej nie spotkałam "czegoś" tak pięknego. I w tym tamborku jak się pięknie prezentuje, super.
    Pozdrawiam


    ksiemzniczka7
    2015/12/11 20:23:15
    Hej. Mam numer specjalny (6/2012) Kramu z robótkami. Czy interesuje Cię coś specjalnego? Pozdrawiam. Kasia


    xgalaktyka
    2015/12/12 11:59:11
    No i cóż tu dodać, wszystko ze wszystkim wpasowało się idealnie :)
    Ramki, hafty...jak zawsze perfekcyjne u Ciebie (nie muszę dodawać ,że jak zawsze tych Twoich skarbów, zazdroszczę okrutnie ;)) :)
    Mnie zastanawia jedno...skąd Ty Anno, tyle ścian w nowym domu nabierzesz...żeby to wszystko wyeksponować ??? :D


    gosiazoltek
    2015/12/12 12:24:53
    Widzę,że dobrze trafilam z ramkami :) Ciekawa jestem który zestaw wybralaś do testów.Mój przyleci z mamą w przyszłym tygodniu. Przeceny w Stanach gigantyczne z 40 na 3,99! Niestety tu takich nie ma :(


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/12/13 15:43:29
    I dobrze - wszystko pasuje !!!! mama


    iwonan_1
    2015/12/14 12:19:36
    Te ramki są cudne, szczególnie podoba mi się ta pierwsza - fantastycznie pasuje do obrazka na Halloween !

    OdpowiedzUsuń