piątek, 18 grudnia 2015

Keep Calm & Be Merry!

Mam taka jedna osobke, kiedys blisko, a teraz daleko, ktora zawsze o mnie pamieta. Jak bylam w Michigan to mialam ja o rzut beretem, teraz juz Toronto jest daleko. Mowa oczywiscie o Ivonie! To bardzo mile, choc ja w tym roku sie nie popisalam, ale za wiele zmian w ostatnim czasie u mnie...


Paka z Toronto dotarla do Katowic juz w zeszlym tygodniu. Sama soba byla wielka radoscia, bo bardzo lubie Ivone i cala jej rodzine. Nadal bardzo milo wspominam moj kilkudniowy pobyt w Toronto kilka lat temu:) Po otwarciu koperty padlam z wrazenia! I Wam to samo grozi:P


DSC01078


Ivona pomyslala o wszystkim co lubie i wlozyla to do koperty :)


A zaczela od owsiankowej kanwy i bambusowego tamborka (4 cale/10,5 cm). Jedno i drugie dobrze pamietam z Michaelsa:) A domyslam sie, ze to z tego, ktory razem odwiedzilysmy pewnego deszczowego poranka :D To byla wyprawa!


DSC01080


Na liski chyba ostatnio moda sie zaczela, jak kiedys na sowki, wiec sympatyczny lisek i do mnie sie usmiecha:)


DSC01082


Zestaw z bardzo fajna rameczka!


DSC01084


Patrzac na ten zestaw buzia mi sie usmiechnela od ucha do ucha! Nie widzialam go wczesniej, ale jest swietny!!!!! Ivona to kawosz, ja tez :)


DSC01086


Niby niewiele, bo tylko czarna kanwa i biala mulina, ale efekt bedzie powalajacy!


DSC01088


Malutkie przydasie, czyli to co Piegucha kocha najbardziej:) Na wieszaczku pewnie jakis banerek haftowany na jednej z hamerykanskich tasm aidowych zawisnie. Wisiorek z latwoscia zmiesci maly hafcik:) A nozyczki idealne na podroz! I chyba zalapia sie na moj niedzielny wyjazd pociagiem. Bo co ja bede robic w pociagu przez prawie 7h??? Bede xxx!


DSC01090


Nie moglo oczywscie zabraknac kardynalka! Ptaszki te pokochalam w Michigan, ale i w Toronto sa:) Zobaczyc na zywca samca zycze kazdemu! A tymczasem mam kolejne pudelko a'la ksiazka. Uwielbiam te pudelka!


DSC01092


DSC01095


Na koniec zostawiam najlepsze, choc pewnie pomyslicie, ze i tak wczesniej bylo niezle, wiec co ta Piegucha pierniczy :P


Tata padl jak zobaczyl, mama pokiwala glowa, bo juz zna tworczosc Ivony, a ja sie tylko usmiechnelam i zaczelam dokladne macanie. Zapakowane tak cudnie, ze jeszcze zal otwierac!


DSC01097


Ivona ma teraz przerwe blogowa w xxx, bo wlasnie takimi rzeczami sie zajmuje. Tworzy, szyje, etc rozne roznosci i wystawia sie na roznych festiwalach i imprezach robotkowych w Toronto i okolicach. O wszystkim mozna poczytac tu, a ponizej probka. Nam na zakupy nieco daleko, ale zapraszam do ogladania, bo na pewno sie czyms zainspirujecie :D


DSC01099


Jak ostatnio pojawil sie wzor do xxx lyzew w CS to tak myslalam, ze czemu nie daja kolorowych spinaczy tylko nudne srebrne:P A tu mam malutkie filcowe i wlasnie z bialymi spinaczami :D


DSC01101


Uwielbiam wszelkie sniezynki, a filc z brokatem sama kupowalam w Stanach:)


DSC01105


Muchomorki zawsze wydaja sie sympatyczne, choc trujace:P


DSC01107


Golabki od dawna mi sie marzyly, wlasciwie odkad pojawily sie kilka lat temu jako dodatek do CS. Teraz mam wlasnego bez machania igla:P


DSC01109


I jeszcze firmowa pieczatka na opakowaniu:)


DSC01103


Cudne prace, nie? Postaram sie zawiesic je na choince w tym roku:)


Aaaaa! Nie moglo tez zabraknac naparstka do mojej kanadyjskiej kolekcji :D Sama sporo nakupowalam w czasie wizyty w Toronto, ale to jakas nowosc. Nie dosc, ze Kanada to jeszcze moje ukochane jesienne liscie klonowe :D


DSC01113


DSC01115


No i karteczka z zyczeniami:) Nawet kopertka ozdobiona czapeczka :D


DSC01119


Ivona, dziekuje bardzo za pake, ze wszystkim idealnie trafilas, ale przede wszystkim dziekuje za pamiec:) Juz wiesz czemu w tym roku zawalilam, ale jak juz wszystko sie uspokoi to cos Ci wysle :D


 


A Wam dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Bezpiecznych podrozy tym z Was, ktore jedziecie do domu, a reszcie spokojnych przygotowan do swiat!


damar5 - Do wycinania filcu uzywam zawsze tych samych ostrych nozyczek, wloskich :) I tyle.


Safrin - Spoko, cos sie jeszcze znajdzie:P


xgalaktyka - Grecka sciana nie jest moja, ale Rodzickow:P W styczniu biore sie za nowy haft, mama juz ma nawet upatrzona do niego ramke w empiku :)


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/12/19 07:29:50
    O rany ale tego ,super prezenty przydasiowe i te wykonane.Filcusie sa tak fajne,ze nie mozna faworyta wybrac:) Najbardziej jednak tego pudeleczka zazdraszczam ,swietne jest :)
    Nie wiem Kto do Ciebie w Wigilie przychodzi Dzieciatko,Gwiazdor czy Mikolaj w kazdym razie prezent wypasiony przyniosl i tylko takich Ci zycze :)
    Poz.Dana


    Gość: Jadwiga, *.adsl.inetia.pl
    2015/12/19 08:58:23
    Piękne prezenty dostałaś,a tego naparstka Ci "zazdraszczam" :) Pozdrawiam


    cinka26
    2015/12/19 09:20:26
    Świetne prezenty :)


    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2015/12/19 12:29:32
    Ależ cudowności i w sam raz na Święta! No i naparstek się pojawił :)


    mpgoga1983
    2015/12/19 15:02:24
    Same wspaniałości! Filcowe ozdóbki wszystkie piękne. Ach.. pozazdrościć.. :)


    ella1101
    2015/12/19 16:25:15
    Ciezse sie ze trafilam z prezentami. Zycze milego krzyzykowania w podrozy.


    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/12/19 16:40:37
    No super prezenty. A te łyżwy i śnieżynka mnie zachwyciły że nie mogę się oderwać od tych fotek


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/12/19 16:40:45
    Wszystko prześliczne bo od serca - mama


    Gość: cornelka2, *.centertel.pl
    2015/12/19 16:42:34
    Chyba bylas bardzo grzeczna bo super ptezenty dostalas wszystko mi sie podoba pozdrawiam


    Gość: Safrin, *.mmj.pl
    2015/12/19 18:04:18
    No przefajne prezenty dotarły do Ciebie zza oceanu. Jest zazdrość :)
    PS. Btw. filcu z brokatem i kolorowych spinaczy- odwiedziłaś już może hurtownię papierniczą LUKA (niedaleko IKEI w Katowicach). Polecam- można się zgubić między regałami z różnymi fajnymi rzeczami "dla nas".


    taminacodzien
    2015/12/19 19:16:59
    Zazdroszczę prezentów a ten zestaw z czarną kanwą jest przecudny


    aeljot
    2015/12/19 20:22:56
    Prezenty super. Oj nie za dobrze Ci ;)
    Śliczne są te maleńkie łyżwy.


    iss-ola
    2015/12/19 23:48:59
    Ivonka robi śliczne cudeńka, mam w domu parę drobiazgów, piękne są :)

    ps. co oznacza: keep calm and be merry ?


    Gość: Agata, *.free.aero2.net.pl
    2015/12/20 20:07:55
    Super prezenty :)


    drugi.maurycjusz
    2015/12/20 21:47:56
    Nie uwierzysz, ale dokladnie ten sam wisiorek teraz kupilam podczas ostatniej wyprawy! Na czarno-bialy zestaw patrzylam ,ale w rezultacie wagowo przewazyly mi ramki i odpuscilam ;-) łyzew Ci zazdroszcze!!! A propos be Merry- puszczą Cię do domku na Święta? pozdrowionka! ;-)


    iwonan_1
    2015/12/21 12:20:36
    Przepiękny prezent... zazdroszczę !!! Zdolna ta Ivona i gust ma bardzo dobry :)


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/12/21 17:03:18
    Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń