niedziela, 6 grudnia 2015

Jesienny wieniec w tamborku z Hobberii :)

Jak go tylko zobaczylam w Cross Stitch Crazy nr 207 to wiedzialam, ze musze miec podobny!


Clipboard01


Do przetestowania mialam jeszcze tamborki z Hobberii, a wsrod nich jeden idealny do tego haftu!


 DSC07947


Do haftu z liscmi tylko tamborek "drewniany" :D Muliny DMC przygotowalam wg legendy, a z garazu przynioslam dwie lniane kanwy DMC, ciemna i jasna. Ale po przylozeniu do tamborka jasna pasowala bardziej niz moja ulubiona ciemna. Obie kanwy 14ct i obie przywiozlam z Hameryki:P


DSC09529


Odkad nie mam stalego miejsca do haftowania to mam maly problem z mulinami, ale przypomnialam sobie, ze kilka lat temu kupilam fajny organizer z Cross Stitchera i wlasciwie od tego wienca az po dzis, czyli kilka haftow dalej, nadal go stosuje. Nawet nozyczki, olowek i sortery mi sie w nim mieszcza:)


DSC09533


DSC09537


Wzor musialam sobie policzyc i rozpisac :P


DSC09553


I jak zwykle zaczelam haftowanie od srodka, z pomoca mojego znikajacego mazaka :) Nawet az tak nie widac mojego + na srodku, bo pisak juz dogorywa :(


DSC09554


Haftowanie zajelo mi chyba 2-3 dni. Juz nie pamietam, bo bylo to jeszcze w pazdzierniku:P


DSC09590


Ale pomarancz bil mi za bardzo po oczach, wiec sprulam i wyhaftowalam zolta mulina (srodki lisci). Tu juz mi sie podobalo:)


DSC09592


Backstitche zajely mi jeden wieczor:)


DSC09925


A pozniej bylo oczekiwanie na grudzien i na natchnienie do wykonczenia. I znowu ta moja slynna ruła :(


Tamborek jak widac lezy idealnie! :)


DSC00434


Dokleilam jeszcze listkowy guzik z Hameryki i przytargalam z garazu wszystkie wstazki lisciaste jakie mam w odpowiednim rozmiarze.


DSC00448


Na koniec zostaly dwie najbardziej pasujace.


DSC00450


Z ktorych wybralam ta jedyna sluszna:P I tak mi sie wydaje, ze inna by tu nie pasowala, bo ta nieco przypomina sam taborek :)


DSC00496


Wieniec wisi na scianie od kilku dni, ale ze sciana niebieska w moim pokoju, to tu sie ladniej prezentuje :D Za kilka dni i tak zniknie, bo go schowam a w jego miejsce pojawi sie kolejna przodkini, ktora czeka na sesje zdjeciowa i publikacje na blogu :P


DSC00490


Guziczek to taka kropka nad i :)


DSC00491


Z tylu jak widac stosowalam sie do wlasnego kursu oprawiania w tamborki :D


DSC00494


Mnie sie podoba, a Wam?


DSC00488


 


 


To jeszcze kilka informacji nt tamborka z Hobberii :)


- rozmiar 10,5 cm (akurat nie ma obecnie w ofercie)


- drewnopodobny :D


- wybor tamborkow szeroki - rozne kolory, ksztalty i rozmiary


- ceny przystepne, od 7,7 do 22,5 zl


- jak dla mnie idealny do oprawy, ale ze ladnie naciaga tkanine to pewnie i do xxx sie nada :)


- wszystkie ramko-tamborki mozecie obejrzec tu


 


Sklepowi Hobberia dziekuje za mozliwosc przetestowania tamborka :) Kolejne produkty, ktory mi zostaly do przetestowania pewnie za jakis czas sie pojawia :)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:)


Ofiar w ludziach nie ma, a same jazdy ida dobrze. Z panem Irkiem smigalismy juz dwa razy, dzis i wczoraj:) Pan Irek mowi, ze nie jest zle i damy rade, nawet kilka pochwal uslyszalam dzis i wczoraj! Osobisty Ociec mowi, ze w miesiac nie mozna zdobyc prawka, ale nauczyc sie jezdzic juz tak. A tyle czasu mam, wiec bedzie oki :D


 


Safrin - Mam to samo marzenie:) Choc i inne badziewka tez beda wisiec :P Wieszanie zaczne od sufitu, zeby na dlugo starczylo mi miejsca :D Mam juz wszystko przemyslane!


edytag - Z braku laku kupilam brazowe ramki :P Pewnie, ze wole kolorowe, ale z malymi kwadratowymi ramkami jest bardzo slabo. Te byly tylko brazowe i czarne. Czarne tez kupilam, ale do innych hafcikow:P


aeljot - Dobre podejscie :D


 

1 komentarz:

  1. xgalaktyka
    2015/12/06 21:14:29
    Haft " na żywca" wygląda o wiele lepiej, niż na fotografii.
    Nie wiem ,czy sama dobierałaś kolorki,czy raczej ta gazetkowa fotka taka słaba...
    ale Twoja kompozycja bombowa :)
    Dlatego kocham jesień...zwłaszcza za takie cudne hafty:)
    ps.
    Pośliniłam się trochę ,na widok Twoich zapasów wstążeczkowych ;)
    Nie wolno tak ludziom ...drażnić podniebienia Koleżanko ;) :D
    Pozdrowienia :*


    Gość: Jadwiga, *.adsl.inetia.pl
    2015/12/06 21:28:35
    Wyszło przepięknie:) Pozdrawiam


    arabeska291
    2015/12/06 21:54:27
    ładniejszy niż na zdjęciu i jedyna słuszna wstążka bardzo pasuje.taki sympatyczny hafcik


    damar5
    2015/12/06 21:56:21
    Cudo!
    I jak tu teraz spokojnie spac hihi
    Super to sobie wykombinowalas ,kropka cudna ,wstazka tez ,brawo:)
    Poz.Dana


    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/12/07 07:40:48
    Ślicznie wyszło i fantastyczne masz te tasiemki :)


    Gość: Madzia, *.comarch.com
    2015/12/07 08:19:59
    Piękny hafcik :)


    cornelka2
    2015/12/07 09:11:06
    Super!!! bardzo mi się podoba . Wszystko wykonane na tip top brawo !!!pozdrawiam


    renataa25
    2015/12/07 12:14:02
    Przepiękny hafcik i oprawa. Mam również te tamborki i ostatnio się wkurzyłam, bo miałam w tym tamborku sówkę, ale zmieniłam zdanie i ją z niego wyciągnęłam i okazało się, że tamborek bardzo brudzi. Ciężko było białą kanwę doprać i troszkę ślady zostały.


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/12/07 14:19:31
    Śliczny!!!! mama


    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/12/07 14:52:40
    Śliczny hafcik!
    Aida to raczej Rustico niż lniana. Lniana jest gładka.


    pakma
    2015/12/07 17:08:18
    Zapas lisciastych wstazeczek imponujacy :)
    Nie lubie wiencow, ale ten mi sie nawet podoba ;)
    To chyba przez te soczyste kolory....


    Gość: Safrin, *.dynamic.chello.pl
    2015/12/07 19:14:20
    Bardzo mi się podoba ten hafcik! wprowadza jesienny nastrój ale takiej fajnej pozytywnej jesieni. A do pustych ścian w domu jeszcze dojdziemy- nie bój nic :P


    cinka26
    2015/12/08 10:14:24
    Wow!!!! Szczęka mi opadła, zarówno patrząc na Twój poprzedni post jak i na ten. Wszystko idealnie dopasowane, idealnie wyhafcone. Rewelacyjne hafty, zawsze jak do Ciebie wejdę dostaję porządnego kopa do haftowania :o) Napatrzyłam się i teraz siedząc w pracy myślę tylko o tym, jak wrócę do domu wieczorem i wreszcie chwilę pohafcę :o)


    vr1974vr
    2015/12/08 10:35:02
    Wianuszek jak malowany :)


    Gość: Ignezja, *.jaroslaw.zicom.pl
    2015/12/09 13:04:44
    bardzo mi się podoba. ekstra te jesienne wstążeczki <3


    Gość: fagusia, *.adsl.inetia.pl
    2015/12/09 13:31:16
    piegucha ja po prośbie przychodzę ..;) Koleżanka do stanów jedzie , dokładniej do Clearwater na Florydzie i jest tam chyba jedyny sklep ( jedyny jaki ja znalazłam ;) z pasmanteryjnymi rzeczami , taki wiekszy . Może kojzrzysz i robłas zakupy kiedys w "Michaels" ? chciałam ja tam wysłac po mulinki DMc ale nie wiem czy warto , bo info na stronie jest skąpe :/ Polecasz taki sklep ?


    mpgoga1983
    2015/12/09 14:28:22
    Chętnie podpiszę się pod komentarzem Cinki26 :)
    Potrafisz sobie świetnie zorganizować pracę!
    Hafcik bardzo ładny, wstążeczka dobrana idealnie. Miodzio :D


    iwonan_1
    2015/12/10 13:13:12
    Ale przepiękny jesienny wianuszek ! A oprawa idealna - no nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń