czwartek, 15 maja 2014

Zwijam manatki :P

Reisefieber mam juz od niedzieli! Jutro ruszam do domu! Wreszcie, bo od poczatku czerwca nie widzialam rodzinki:( W piatek przed 14 sie pomacamy, a w sobote rano ruszamy na nasze 20-te wielkie greckie wakacje:) W czyms takim:)


DSC05512


No, podobnym:P Bo ten magnesik to byl wielkanocny prezent dla Osobistego Ojca:) Taka miniaturka naszej Knauski:)


DSC05510


A tu pierwowzor:) Podobna, nie? Wzor z Cross Stitchera byl seledynoworozowy, wiec musialam go pozmieniac pod nasza przyczepke:)


DSC02533


Od poniedzialku bedziecie mnie mogly znalezc tu. Brak dostepu do neta, wiec nie liczcie, ze sie odezwe:P


DSC02359


DSC02065


Dla zmartwionych "rozbiorka" wafelka, ponizsze zdjecie. Wyciagnelam tylko szpilki, wafelek dalej w calosci, bo jest sklejony i zszyty na amen:P Szpilki juz w walizce, a wafelek za chwile trafi do podrecznego.


DSC05514


To do sklikania kiedys tam:P Jak wroce do Michigan i jak mi wroci ochota na blogowanie, bo ostatnio cos mnie opuscila. Udanych urlopow wszystkim zycze! :) A moje Sz... x3, do zobaczenia za filarem!!!!!!!!


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Nie sadzilam, ze wielkanocne hafciki az tak sie spodobaja:) A hafciki, ktore wykanczalam (i niestety nie skonczylam) przed wyjazdem, pokaze po powrocie, w czesciach lub w calosci, zalezy czy uda mi sie je zlozyc "w kupe" w Katowicach w czerwcu zanim bede musiala wracac. Wszystko juz posklejane, tylko juz czasu na starczylo na ostatnie klejenie i zszywanie:(


 


zimna- No ja az takiej sklerozy nie mam, hasla wszystkie pamietam:P Tu chodzi o kolejnosc logowania:( Jak mam wlaczona poczte na gazecie, a czasem i jestem zalogowana na innych stronach, to za Chiny Ludowe nie moge sie zalogowac do blogera. Niekiedy nawet wylogowanie nie pomaga:( Zreszta na google/youtube mialam juz wszesniej inne konto (niepieguchowe), wiec jak pod nim chcialam komentowac, to musialam zawsze wyjasniac, ze to piegucha a nie sz... :P Hmm, mnie jakos sie nie podoba, zeby wszystko o mnie bylo zapisane w jednym miejscu, wiec pozostane przy swoich roznych kontach i roznych loginach na roznych stronach i portalach:P


myszkowato - Eeee, blox jest oki, skoro Matkas umie komentowac, to inni nie powinni miec problemow, w koncu ustawilam bez logowania:) A ja mam tak samo, jak mam problem z logowaniem na blogera to nie ma komentarza:P W koncu komentowanie ma byc przyjemnoscia, a nie kara.


Uchomisia - Dzieki:)


 

1 komentarz:

  1. damar5
    2014/05/15 07:03:27
    Paaaa,wyciagam chusteczke i machaaaam.
    Szczesliwej podrozy:-) i punktualnej taxowki:-D
    No i samych szczesliwosci podczas calych wakacji:-) pysznych karpuzikow,spokojnej wody i ciepelka,aaaa i blogiego lenistwa odpoczywaj ile wlezie:-D naladuj porzadnie swoje akumulatory:-)
    Rodzince zycze wydluzenia czasu , zeby mogli sie Toba porzadnie nacieszyc:-)
    Paaa do uslyszenia ,czekam na: dojechalam:-)
    Poz.Dana


    1_iwonan
    2014/05/15 07:51:30
    Pojemnej walizki, punktualnych samolotów, lotu bez turbulencji, szczęśliwego lądowania, wspaniałych wakacji, wygrzania kosteczek na słońcu, dużo radości z powodu przebywania z Rodzinką! A ja niecierpliwie czekać będę Twój na powrót do blogowego życia!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/05/15 08:26:14
    My Sz x 3 meldujemy się za filarem i ....To do naszego spotkania - mama


    aeljot
    2014/05/15 10:00:50
    Udanego wypoczynku :)
    Zażywaj słońca ile się da i naładuj akumulatory na kolejny rok pracy i blogowania. Bo blogowanie mogę Ci odpuścić na czas wyjazdu ale po powrocie do Hameryki ma być powrót do bloxa :)

    Udanego wypoczynku dla całej Rodzinki :)


    vr1974vr
    2014/05/15 10:25:57
    Miłego greckiego wakacjowania w najlepszym towarzystwie :)


    renataa25
    2014/05/15 10:59:27
    Życzę udanego urlopu i abyś zdążyła nacieszyć się rodzinką!


    arabeska291
    2014/05/15 14:43:18
    świetny magnesik,udanych greckich wakacji i szybkiego powrotu do rodzinki :)


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/05/15 15:24:42
    Wspaniałych wakacji!!! :)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/05/15 16:09:51
    Wspaniałego rodzinnego wypoczynku:) Wspaniały wyjazd!!!! Pozazdrościć!!! Wszystkiego co najlepsze w najbliższych dniach, z niecierpliwością będę czekała na Twój powrót:)
    Również macham chusteczką i ocieram łezki z policzków- to tak z radości- że zobaczysz i pomacasz Swoich!!!


    Gość: Katarzyna G, 78.16.86.*
    2014/05/15 17:00:01
    Żeby Ci ten urlop mijał poooooowoooollllllliiiiiiiii ;) Odpoczywaj, rób na to na co masz ochotę i wróć do nas :)


    cornelka2
    2014/05/15 17:10:31
    Udanego wypoczynku dla całej rodzinki życzę opalcie się na czarno pozdrawiam


    mpgoga1983
    2014/05/15 21:12:49
    Miłego wygrzewania się na słonku :) Mi od razu przypomniały się te sople, śnieg i szron, które fotografowałaś w zimie - teraz sobie odbijesz!
    Wafelek faktycznie ma się dobrze, myślałam, że "rozbiórka" bardziej skomplikowana jest..
    Czekam na powakacyjny wpis!! pozdrawiam :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/05/16 11:54:30
    Udanego urlopu z rodzinką w przepięknym miejscu!!! Ładuj baterie!!!


    enia66
    2014/05/21 01:04:35
    Wypoczywaj i ciesz się bliskimi . Dużo wrażeń !!!!


    damar5
    2014/05/24 08:26:38
    Wszystkiego dobrego :-)
    Zyczy Dana


    Gość: Weronka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/05/27 22:04:42
    Witaj
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie:)
    radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/2014/05/oprawione-apple-day-3-wyroznienie-i.html

    pozdrawiam


    Gość: bluebru nete, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2014/05/28 14:19:37
    Ciekawe czy wakacje były udane? Pozdrawiam.


    iss-ola
    2014/05/28 23:46:26
    miłego i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń