niedziela, 11 maja 2014

Uciekajace kurczaki !

Moje dwa wielkanocne hafciki:) Oba dla Matkasa. Oba tez wyhaftowane przed wielkanoca, ale tradycyjnie juz wykonczone po swietach:(


Wafelek to wzor Lizzie Kate - Egg hunt, a ornamencik to kurak od Margaret Sherry, znaleziony w jakims starym Cross Stitcherze.


DSC05471


Zdziebko juz ciemno bylo jak cykalam zdjecia, ale wczesniej przysnelam i tak pozno sie obudzilam:P Jakos nocne sprzatanie i porzadki ida mi najlepiej, a pozniej przysypiam w ciagu dnia:P


Wafelek wyhaftowalam na kanwe kupionej w Michaelsie, to chyba ich marka - Loops & Threads, rozmiar 14, kolor light pink. Kurczaka z balonikiem haftowalam na kanwie DMC - light sea green, 18ct. Kurak jedna nitka muliny DMC, LK trzema nitkami DMC.


DSC05473


DSC05475


I trzy "pryszczate" guziczki z Michaelsa. Kupione chyba z 1,5 roku temu, wreszcie doczekaly sie na uzycie:) Sliczne sa!!!!!!!!!!!


DSC05477


Na tyl wafelka dalam material kupiony w Joann. Kupilam go zanim jeszcze postawilam pierwszy x, ale byl kupiony specjalnie do tego wafelka:) I teraz chyba widac te tytulowe uciekajace kurczaki:) Jeden ucieka w gore z balonikiem, a drugi w dol z jajem:P Kury ktora zniosla jaja juz nie ma, tak szybko zapierniczala:P


DSC05480


DSC05482


DSC05486


DSC05488


Hmm, znowu we fleszu wyszly prawdziwe kolory. Wstazka wybrana osobiscie przez Matkasa:)


DSC05492


DSC05494


DSC05496


DSC05497


A zielona krateczke sama wybralam:) To teraz czas rozmontowac wafelek, bo watpie zeby szpilki przeszly na kontroli na lotnisku. Raz sie udalo jak lecialam do NY, ale drugi raz nie licze na tyle szczescia. Zreszta we Frankfurcie beda mnie drugi raz kontrolowac, a tam nawet moje buty im dzwonia:P


DSC05504


Aaaa, tak oryginalnie wyglada wzor LK - egg hunt. Chyba teraz widac dlaczego zdecydowalam sie na rozowa kanwe. Tak, decyzja byla moja, choc i Matkas musiala ja zaakceptowac:) Ramka strasznie badziewna, ale kolor pasuje jak ulal:)


K36-EggHunt275


To mykam do dalszego sprzatania i wyciagania rzeczy do spakowania:) Czasu coraz mniej! :D


 


Dziekuje bardzo za odwiedziny i komentarze! Zaskoczylyscie mnie ich iloscia:)


 


zimna29 - Cytujac Osobistego Ojca: "kogos sie trzeba bac":P A tak na powaznie, to masz racje z komentarzami na bloxie, choc dla mnie koszmarem jest komentowania na blogerze. Dzis po 5 nieudanych probach logowania dalam sobie spokoj z komentarzem u renaty25 :( Ile razy ja moge sie logowac i pisac albo kopiowac moje komnetarze??? Nie wiem dlaczego ten glupi bloger chce polaczyc moje konta, z gazety, z blogera, z youtube w jedno? Jakbym chciala miec jedno to chyba zalozylabym jedno, nie? Wkurzylam sie na niego dzis:(


ela-haft - Naszyjnik wygladalby jak plama na scianie:P Ale nie zauwazylas, ze brakuje tez drugiej, rozesmianej przodkini:P


Happy Housewife - :D


drugi.maurycjusz - Oj, najpierw to ciepnelam caloscia o kanape, czyli tak, zeby odreagowac, ale nie popsuc. A po umyciu zebow, bo to bylo rano, mialam juz gotowy pomysl:) Oj, mycie zebow jest zwykle bardzo tworcze dla mnie, najlepsze pomysly wtedy mam:)


fejferek - Ale sie usmialam czytajac Twoj komentarz:D U mnie niestety cala sytuacja trwala rok:(


iwonan_1 - Ty sie tak nie podmilaj:P Ale ciesze sie, ze moja rula i doglebne myslenie moze byc inspiracja:)


Matkas - Tak jest! Sie robi, jutro!


Katarzyna G - Chodzilo mi o wmawianie, ze ktos sie nie cieszy z prezentow:( U Ciebie i u mnie. Obrazic sie nie obrazilam, az tak sie komentarzami nie przejmuje i tak lubie Cie nadal, choc wariatka z Ciebie z tymi UFOkami i kobylami:P Po prostu tak mi sie skojarzylo z sytuacja u Ciebie.


ann_margaret - Na kazdy temat? Chyba tak:P Wstazki tez:D


mpgoga1983 - Lubie, choc one mnie chyba bardziej:P Jakby co to pisz na poczte gazetowa (piegucha). Dzieki! :)


 

1 komentarz:

  1. zimna29
    2014/05/11 08:22:12
    A wlasnie zastanawialam sie jak to jest z uzytkonikami bloxa... :) Polaczenie kont to teoretycznie ulatwienie - jedno haslo, nie trzeba za kazdym razem sie logowac! :D Ja to gapa jestem do hasel, czasami nachodzi mnie na jakies 'inne' i nagle go zapominam... Czyli mi odpowiada jedno konto do yt, googla, bloggera!
    Hafciki sa swietne, ale Kurczak to jest the besciak! Potrafi wywolac usmiech :)


    damar5
    2014/05/11 08:26:27
    Kolejne fajne prace:-) Kurczak z balonem taki wesolutki:-)
    Oj szkoda ,ze musisz rozmontowywac no ale jak "pipa" to nie ma wyjscia :-(
    Material z tylu wafelka boski!
    Poz.Dana


    renataa25
    2014/05/11 10:46:42
    Bardzo przyjemne hafciki!! Oprawa również godna wagi i zachwytu. Szkoda, że musisz rozebrać ubranka:)


    aeljot
    2014/05/11 11:07:27
    Cudny ten kurczaczek z balonikiem :)
    U Ciebie zawsze ciekawe wzorki no i takie, których nigdzie indziej nie widać :)


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/05/11 15:53:33
    Dzieks Anku....Przesliczne , jak zawsze...mama


    cornelka2
    2014/05/11 17:42:13
    Super są te prace kurczaczek rozbrajający!!!! pozdrawiam


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/05/11 20:27:21
    Logowanie dodawanie komentarzy na bloxa masakra- na szczęście u Ciebie już nie ma kłopotów ale na innego bloxa już nie potrafi mnie połączyć...:) No nic- wtedy ta osóbka nie dostaje komentarzyka:)
    Kurczaki są super!!!! Słodziaki!!!!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2014/05/11 21:51:54
    Wow! Fająsiasty kurczok :D Na wszelki wypadek, gdybym już nie miała okazji, to życzę miłego wypoczynku w Grecji :)


    ela-haft
    2014/05/12 13:42:38
    Podziwiam Cię za wafelki, jak zawsze starannie wykonane i każdy szczegół dopracowany. A materiał jaki użyłaś na tył bardzo radosny. Pozdrawiam


    mpgoga1983
    2014/05/14 13:43:52
    Podziwiam! Ja chyba nigdy w życiu nie stworzyłabym takiego kafelka-wafelka! Jest tak perfekcyjnie wykonany, że jak przeczytałam, że musisz go "rozbroić" to aż mi kąciki ust opadły... Hafciki boskie :)


    ann_margaret
    2014/05/16 15:21:03
    O, znajome guziczki:)))
    Ten kurczak dający nogę za pomocą balonika rozbawił mnie bardzo:))

    OdpowiedzUsuń