piątek, 9 maja 2014

Do mojej kuchni :D

Darmowy wzor od The Primitive Hare zobaczylam juz kilka lat temu i od razu sie zakochalam i wiedzialam, ze koniecznie musi trafic do mojej kuchni.

libro-067b

"Zdziebko" zajelo mi wymyslenie jak go zrobic, poczatkowo chcialam cos podobnego jak w oryginale, tyle ze na pomaramczowej kanwie, ale na szczescie mialam rule i nie zrobilam:P Tej jesieni kupilam jednak fajna drewniana butelke w Hobby Lobby. Wtedy jeszcze mnie cala sytuacja bardziej bawila niz denerwowala:(

DSC04899

Wzor byl jednak za duzy, tzn. za szeroki do niej i poczatkowo chcialam ambitnie go rozrysowac i dopiero pozniej xxx. Ale znajac moja rule to zajeloby mi to kolejne lata:P Poszlam wiec na zywiol i policzylam tylko jak duza ma byc haftowana ramka, narysowalam ja olowkiem na wzorze, a reszte wymyslalam w trakcie haftowania. I tak na podstawie takiego wzoru... (gdzie jak widac nie miescily mi sie 4 wazne litery i apostrof)

DSC05465

...  po 2-3 wieczorach mialam gotowy hafcik! Wyhaftowany na wymiar pod butelke:)

DSC04905

Pozniej znowu musial odczekac swoje az skleilam go jak pol wafelka (czyt. pinkeepa).

DSC04981

Na koniec jeszcze zdziebko czekal na przyklejenie. A ta niewyhaftowana "dziura" na dole to nie byl wypadek przy pracy tylko przemyslana decyzja.

DSC04979

Bo w kazdej kuchni przeciez sa jakies ksiazki kucharskie, nie? W kuchni heksy jest wiec ksiega z zakleciami! Guziczek wydal mi sie idealny, musialam go tylko nieco skrocic od spodu, bo nie chcialam go przyszywac tylko przykleic na plasko.

DSC05446

A tak wyglada calosc:) Jak widac "pobawilam" sie i zdrapalam nieco farbe przy hafciku. Nie taki mialam plan, ale mala katastrofa z superglue sprawila, ze wpadlam na takie rozwiazanie. Nie bede Wam nawet pisac co sie stalo, ale od tego czasu wiem, ze supergue tez traci swoja waznosc i zawsze musi miec dobra wentylacje:P

DSC05434

DSC05438

DSC05440

DSC05441

DSC05442

DSC05444

A taki kociolek tez mam:) Kupilam sobie kiedys kubek w ksztalcie kociolka:)

DSC05448

DSC05450

DSC05452

DSC05455

Calosc haftowalam na zielonej kanwie (18ct) Charles Craft dwoma nitkami czarnej muliny DMC.
DSC05436
A tak sie prezentuje na scianie.

Clipboard01

I wsrod moich dwoch innych heksowych hafcikow:) Dobrze, ze jednak zrezygnowalam z pomaranczowej kanwy, bo zielona pasuje bardziej do butelki, a poza tym juz mam pomaranczony znak drogowy - moj wlasny biznes:D

DSC05459

Aaaa, hafcik ma 10 x 12 cm, a butelka 10,5 x 20 cm.
No i jak sie Wam podoba moj kuchenny hafcik? Lepszy czy gorszy od oryginalu?

Po dlugiej zimie (ostatni atak byl jeszcze w kwietniu), wreszcie lato przyszlo do Michigan! Dzis mielismy 29C!!!!!!!!! Wiekszosc dnia spedzilam na wydziale, ale i tak jak jechalam na Czerwonce to czulam to mile cieplo:) Chyba czas schowac buty zimowe:P Snieg juz raczej nie wroci w najblizszym czasie:P

Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Fajnie, ze wiekszosc z Was mnie zrozumiala i moze Wy tez w podobnej sytuacji bedziecie walczyc:) W koncu jak jestem zlodziej, to czemu policji nie wolali, nie?

Katarzyna G - A gdzie ja narzekalam? Przyznaje, wolalabym sie spotkac z Dana na klachy niz dostac prezenty, ale trudno jakos w tym roku przezyje:P Z mulinami chcialam tylko pokazac co sie dzieje, przeciez nie napisalam "co za idioci taki badziew mi przyslali":P A ze sklepem, widze ze nie zrozumialas. Kasiu, ja mam w plecaku lapka z wynikami mojej pracy, czyli 6 latami mojego zycia. Jakbym go miala zostawic w kasie, z ktorej kasjerki znikaja jak tylko nie ma chetnych do placenia to moglby zniknac i wtedy co? Odwolanie do Pana Boga czy kulka w leb? A sledzili mnie tez jak w czasie lunchu przyjezdzalam z sama torebka lub bez niczego, z portfelem w kieszeni. To co? Mialam wtedy spodnie w kasie zostawic?:P  Ostatnio juz doszlam do takiego stanu, ze w czasie wizyty w innym Hobby Lobby, w miescie obok, co mnie ktos mijal to sie odwracalam i sprawdzalam czy to nie obsluga mnie sledzi:( A tak na koniec to Ci "powiem" co sobie pomyslalam jak przeczytalam Twoj komentarz - jeszcze niedawno sama sie tlumaczyla i chciala zamykac blog, a teraz robi to samo:( Aaaa, wniebowzieta piszemy razem:) Zeby nie bylo, ze zapomnialam o Twojej prosbie o poprawianie Twoich bledow:)

Anna - Nic prostrzego, pisz i wysylaj maile do gazet i tez bedziesz miala pelno publikacji:)

aeljot, arabeska - Innym tez tak malo wysylaja, widzialam na blogu Zimnej. Jakis kryzys chyba:P

Luna - Hmmm, wlasnie tez sobie przypominam co mam, bo przewijam wstazki, przesypuje guziki, etc czyli tak ogolnie odciazam wszystko co bede za kilka dni pakowac do walizek:D Calkiem przyjemne takie porzadki przedwyjazdowe:) A wyjazdu to mi chyba najbardziej zazdrosci kolega z wydzialu, Grek, ktory znowu spedzi wakacje tutaj, ale za kilka dni i tak bedzie zajety, bo mu sie dziecko urodzi:)

damar5 - A widzisz, ja myslalam, ze to jednak Twoje dziela, Ty leniu jeden:P Za rok sie popraw, bo Ci nie popuszcze i ochrzanie na klachach az sie zakrztusisz kawa bez smietany:D

2 komentarze:

  1. zimna29
    2014/05/09 07:06:17
    Zastanawialam sie ostatnio dlaczego u Ciebie nie komentuje! I juz wiem :D To okienko bloxowe mnie odstrzasza, Twoje posty sa dlugie, bardzo ciekawe :) i kurcze przy pisaniu komentarza wole posta mniec przed oczami, zebym jakiejs glupoty nie powiedziala! A blox mnie odsyla w nieznane miejsce :/

    Bardzo mi sie podoba Twoj pomysl, jest o wiele ladniejszy jak oryginal! :) Wszystko genialnie sie komponuje, a ta ksiazeczka - jest przeswietna :) Chyba nie wiedzialabym jak wykorzystac taka buteleczke ^.^ Ty zrobilas to super! Ciao! :)


    ela-haft
    2014/05/09 07:23:28
    Ale Ty masz pomysły, super wyszła ta zawieszka :) zielony kolor bardzo pasuje :) już niezła kolekcja sie nazbierała :) na zdjęciu brakuje tylko najnowszego naszyjnika :) Pozdrawiam


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/05/09 08:01:27
    Rozbawił mnie Twój kuchenny napis:)))) Dobre!


    drugi.maurycjusz
    2014/05/09 08:20:19
    jest swietna!!!!
    co do awaryjnych sytuacji- wspolczuje, bo wiem ,co to znaczy.....potem czlowiek na szybko wymysla, co tu zrobic, zeby bylo tak, jakby ten efekt byl zamierzony....
    korekta wyszla wspaniale!!!;-)


    Gość: Luna, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2014/05/09 08:36:40
    Mnie tez te wzorki bardzo sie podobaja , haft sliczny.


    damar5
    2014/05/09 08:38:57
    Jak dla mnie -swietna praca !!!
    "Uszkodzenie " dodaje uroku :) a guzik to strzal w dziesiatke :)
    To Twoje M bedzie bosko urzadzone :D
    Poz.Dana
    P.S. Obiecuje poprawe !! :)


    aeljot
    2014/05/09 10:50:09
    Przeróbka fajna, super dopasowałaś no i ta księga pasuje idealnie.


    Gość: fejferek, 91.238.85.*
    2014/05/09 11:30:29
    świetna butelka :) miałaś genialny (jak zwykle) pomysł na wykończenie :) i sam hafcik też świetnie przerobiony ;)
    na sytuacje w sklepie też bym się wkurzyła. pamiętam jak raz miałam okropny katar i co chwilę do kieszeni po chusteczki sięgałam chodząc po tesco. a za kasami mnie ochrona na zaplecze zabrała żeby zobaczyć co ja tam mam :/ jakie było ich ździwienie jak im zasmarkańce wyciągnęłam ;)
    pozdrawiam i do sklikania :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/05/09 12:06:50
    Fajny, kuchenny gadżet:)


    blasiuk
    2014/05/09 12:20:23
    Super butla!!! Rewelka!!!!


    iwonan_1
    2014/05/09 12:24:08
    Twoja wersja kuchni czarownicy podoba mi się zdecydowanie bardziej, niż oryginał, to istne cacko!
    Muszę iść Twoja drogą, nie spieszyć się, zastanowić, dopracować każdy szczegół, na każdy problem znaleźć rozwiązanie - może kiedyś uda mi się zbliżyć do ideału w wykańczaniu haftów, czyli do Pieguchy!


    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/05/09 12:28:36
    Rewelka i już...Wszystko pasuje i jest oki, no nie...A teraz pakowac mi się tam...mama


    OdpowiedzUsuń
  2. Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/05/09 12:41:09
    Hafcik lepszy niż oryginał:) Kolor "materiałku" jak ja to nazywam- superowy!!!! Wszystkie hafciki są fantastyczne! Supcio!


    Gość: Katarzyna G, 78.16.72.*
    2014/05/09 14:40:01
    Czytałam Twoją odpowiedź kilka razy i drugiej części nie zrozumiałam ;( o co Ci chodzi że robię to samo??? A co do sklepu i Twoich przeżyć to nie wiem co nosisz w plecaku. Chodziło mi bardziej o to że powinnas uprzedzać ich podejrzenia przez postawienie ich w głupiej sytuacji. Tyle na ten temat :)

    Butelka z hafcikiem idealnie pasuje do reszty haftow na nowe M :)


    renataa25
    2014/05/09 14:59:51
    Hafcik bardzo mi się podoba, a za wykonanie jak zwykle należy Ci się hafciarski Oskar!!!


    ann_margaret
    2014/05/09 15:06:24
    No super! I to jest genialne: że potrafisz tak dobrać dodatki do samych haftów, że powstaje coś niepowtarzalnego!!
    Czy Ty masz zawieszki, guziczki na każdy temat?:))


    Gość: Katarzyna G, 78.16.72.*
    2014/05/09 17:08:28
    Już wiem do czego pilas!!!! Myślałam i myślałam i się w końcu domyslilam :D Moje komentarze bierz czasami z przymrużeniem oka dobra? Nie chcialam Cię w żaden sposób urazić. Lubisz mnie jeszcze troszeczkę??? Wiesz z wielkim zwoje mózgowe się prostuja;)


    ella1101
    2014/05/09 18:38:18
    Super, kolory fajnie ze soba zgrane, twoje lepsze od orginalu.


    Gość: Nati.B, *.adsl.inetia.pl
    2014/05/09 22:20:43
    Lepszy od oryginału!
    Świetnie rozmieszczony i idealnie wkomponowany w butle.
    Zima na pewno już nie wróci,.... przegoniłaś ją tą zielenią;).....która bardzo mi pasuje do tego haftu,choć rzadko wyszywam na kolorowych kanwach.
    Bardzo fajna zawieszka!


    arabeska291
    2014/05/09 23:23:28
    strasznie fajny hafcik i sama prawda na nim :)


    mpgoga1983
    2014/05/10 09:27:38
    Bardzo mi się podoba :) Mini książka kucharska jest świetna i super się zgrała z haftem!
    A lubisz kotki? Bo znalazłam ciekawy wzorek z nastroszonym kocurem na miotle ;)

    OdpowiedzUsuń