wtorek, 15 kwietnia 2014

Z zimowej krainy...

"Dobrze", ze poczekalam jeden dzien z tym wpisem, bo wczoraj bylo jeszcze wiosennie, a dzis zimowo:P Rano obudzilam sie w zimowej krainie:( Przez noc spadl snieg, a podczas sniadania dalej padal:( Hmm, w zeszlym roku mialyscie w Polsce biala wielkanoc, teraz ja mam bialo w kwietniu. Ale cos czuje, ze to ostatni atak sniegu i jutro juz bedzie znowu zielono:)


A co dzis pokaze? Nowosci od Dimensions. Jak zwykle w okolicach lata wchodza nowe produkty zimowe:D Oj, dobrze to wymyslili, bo przeciez najlepiej zimowe obrazki haftuje sie w lecie, kiedy pot sie z czola leje:)


Tradycyjnie juz najpierw wypatrzylam je na ebayu, a w zeszlym tygodniu juz na stronie producenta, czyli firmy Dimensions. I jak zwykle wrzucam zdjecia tego co mi sie spodobalo, reszte mozna ogladac tu.


Pierwszy w oko wpadl mi patchworkowy zestaw! Cudny jest, choc w srodek cos innego bym wrzucila. Zamiast Belive bardziej pasuje mi jakies Merry Christmas.


70-08921


W podobnym stylu jest drugi obrazek. Ten najchetniej rozlozylabym na czesci skladowe i wyhaftowala wszystko osobno, jako malenkie ozdobki choinkowe, lub elementy bizuterii.


70-08920


Skarpety! Oj, poszaleli z tymi kardynalkami:)


70-08924


71-09152


I na koniec cos bardzo fajnego! Haftowane ozdobki na filcu. Cen jeszcze nie ma, a jestem ciekawa jak drogie beda i czy bedzie sie oplacalo je kupic, czy raczej samemu dziurkowac filc:P


Choinki, ptaszki i skarpety wyhaftowalabym jak w oryginale.


72-08241


72-08240


72-08242


Natomiast wzory bombek zupelnie mi nie pasuja i jesli juz mialabym sama je haftowac, to bardzo bym je pozmieniala.


72-08239


A oto i caly sekret. Filc jest juz podziurkowany, wiec nie ma potrzeby uzywania kanwy do wypruwania.


72-08242_a


Zeby nie bylo tylko w zimowym klimacie, to jeszcze dwie nowosci z poprzedniej kolekcji. Jeszcze jej w sklepach na polkach nie widzialam, ale juz na kilku blogach dziewczyny braly sie za haftowanie, a nawet skonczyly haftowanie pewnego leniwego kota:) Mnie w oko wpadly tylko dwa wzory, wiec te kilka miesiecy temu nie widzialam potrzeby umieszczania osobnego wpisu na ten temat.


A spodobal mi sie rower, choc musialabym go przerobic na czerwona wersje, inaczej Czerwonka by sie naburmuszyl:P


72-73985


I jeszcze fajne sloiki, ale to juz raczej z powodu moich badan w labie - sloiki mam opanowane do perfekcji:P


70-35310


To tyle tej zimy:P Humor mi jednak dopisuje i wczoraj az sie zdziwilam jak mi dobrze szlo haftowanie i oprawianie haftow:) No, ale nie da sie miec zlego nastroju jak sie oglada ulubiony australijski serial - "Corki Mcleoda". Tam zawsze jest cieplo:)


 


Dziekuje za liczne odwiedziny i komentarze:)


 


Matkas - :)


Malinowa - Pewnie juz tego nie przeczytasz, ale jednak odpowiem i mam nadzieje, ze skonczymy temat. Komentarz po miesiacu mnie nie dziwi, zdarzaly mi sie i po kilku latach, ale po prostu nie odpisuje na nie, poniewaz jak wczoraj pisalam, nie pamietam co dokladnie pisalam, na jaki komentarz odpowiadalam , a osoba komentujaca tez tego nie wie, wiec pozniej konczy sie to nieporozumieniami, czego jestes najlepszym przykladem. Na wlasnym blogu staram sie byc szczera, ale skoro nazywasz to brakiem goscinnosci, to trudno bede niegoscinna. Twoje komentarze mi nie przeszkadzaja, po prostu nieco sie zdziwilam jego trescia. Jedyne komentarze, ktore mi przeszkadzaja to chamskie i wulgarne, dlatego wprowadzilam moderowanie. A Twoj wczorajszy komentarz wywolal moj usmiech, tylko tyle. Trzymaj sie i zycze wiecej dystansu do tego co sie dzieje w blogosferze:)


damar5 - Ale mnie rozbawilas:P Matkas tez uzywa mojego wiosennego biscornu Barbary Any jako ozdoby stolu na swieta:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/04/16 09:04:31
    No i fajne , pewno je wykorzystasz/ wzory../Trzymaj się - mama


    arabeska291
    2014/04/16 09:44:19
    a mi si podoba skarpeta z bałwankiem i tym tycim kardynałkiem,ale tylko podoba ,jakoś nie mam weny do haftowania


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/04/16 10:56:45
    Świetne skarpety! W Dimensions zawsze można znaleźć coś dla siebie:) Bardzo lubię tę firmę.


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/16 13:15:12
    Dziękuję za podpowiedzi, zobaczyłam sobie średnio małe wzorki oprawiane w tamborki i może skuszę się na jakiś, bo są fantastyczne, a Twoja Czerwonka tylko Cię tam podgląda- czy zdecydujesz się na czerwony, tylko koniecznie idealnie dobrana czerwień!mmm będzie wspaniały rowerek!!!
    Pozdrowionka i zdrowych, wesołych Świat Wielkanocnych, bo Rodzinnie to chyba jeszcze czekasz...


    anna-kalinska
    2014/04/16 17:38:49
    Ale podoba mi się ten wzorek z rowerem, wygląda prawie tak, jak mój (może trochę inny odcień). Świetny jest też pomysł z haftowaniem na filcu, nie trzeba już podklejać :))


    cornelka2
    2014/04/16 18:40:29
    A mnie podobają się słoiki fajne są no i te filce też są ciekawe pozdrawiam


    ann_margaret
    2014/04/18 11:20:51
    Śnieg?! brrr... nie strasz:)) mam nadzieję, że szybko pogoda się u Ciebie poprawi.
    Nowe dimki też mi się podobają:) bardzo wygodne muszą być te dziurki w filcu, przynajmniej paluchy nie będą boleć;)


    Gość: haftowaneprezenty, *.wtvk.pl
    2014/04/26 19:07:38
    Hej,

    Co jakiś czas zaglądam na Twój blog - bardziej z braku czasu, więc odrabiam od razu kilka, kilkanaście postów. I uwagę przykuł mi ten obrazek z kwiatami w słoikach. Chciałam się dowiedzieć, czy wiesz kogo to jest, gdzie to można kupić, ew. czy masz może ten wzór w swoich zasobach? Bo do tej pory haftowałam jedynie te kwiaty w doniczkach, a nie powiem - te słoiki do mnie przemówiły - choć być może nie z takich powodów jak Twoje :)
    Także czekam na wieści z Twojej strony, będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Michalina

    OdpowiedzUsuń