niedziela, 6 kwietnia 2014

Prawie sie zakrztusilam:P

Ostatnio widzialam u Asi na blogu jak chwalila sie dwoma publikacjami w gazetkach. Dlatego zupelnie niczego sie nie spodziewajac dzis wieczorem ogladalam sobie wlasnie jedna z tych "jej" gazetek i prawie sie nie zakrztusilam mlekiem, bo... i moja praca tam jest! Ale sie ciesze:) A to juz moja 29 publikacja i z kazdej ciesze sie tak jak z tej pierwszej:D


Asia i ja jestesmy w numerze 235 Cross Stitch Collection! Zdjecie z neta, bo u mnie dzis w Joann pojawil sie dopiero poprzedni numer:(


Clipboard01


Asia jest na pierwszej stronie, a ja zaraz na drugiej:) Poznajecie?


Clipboard02


Tak! To moja czarna poduszeczka! Wyhaftowana mulinami, ktore od nich dostalam za pierwsza publikacje w ich gazetce, mojego kalendarza Lizzie Kate:) Wyslalam juz dawno do nich maila ze zdjeciami tej pracy, ale jakos im sie nie spodobala:( Jednak jak przeczytalam na FB, ze prosza o maile ze zdjeciami, to wyslalam jeszcze raz i udalo sie:) Tak jakos poderzewalam, ze tym razem im sie spodoba, bo cos malo dostaja maili ze zdjeciami aktualnych prac i drukuja ostatnio maile z planami hafciarskimi. Czytalam wlasnie dzis w Joann, ze ktos pisal co to planuje wyhaftowac z ich gazetki. Hmmm, czy za takie pobozne zyczenia naprawde nalezy sie nagroda? Dobra, koniec dygresji:P Oto i moja mala praca:) Az dwa zdjecia wydrukowali, wiec musialo sie spodobac:)


Clipboard03


Tym razem napisalam krociutko: "Oto i moja poduszeczka w 3D z numeru 200 Cross Stitch Collection. Troche pozmienialam Wasz wzor - usunelam kilka elementow, zeby byl mniejszy. Chcialam wyprobowac nowy ksztalt, ktory sklada sie z 4 kwadratow. I okazalo sie, ze Wasz wzor byl idealny do tego ksztaltu! Chcialabym, aby pojawialo sie w Waszej gazetce wiecej takich malych wzorow, poniewaz sa bardzo inspirujace, a ja mam nadal wiele ksztaltow w 3D do wyprobowania!"


Odpowiedz z redakcji: "Anna, dzieki za pochwalenie sie Twoim projektem, lubimy podgladac co nasi czytelnicy robia z naszymi wzorami."


O poduszeczce pisalam juz w 2012 roku na blogu, tu.


A dla mojej wlasnej przyjemnosci przypomne ja jeszcze raz:) Sama tez mam tylko zdjecia, bo "moj maly triumf w 3D" - jak podpisali zdjecie, jest juz w Katowicach i grzecznie na mnie czeka:D


DSC03219


DSC03242


DSC03244


DSC03266


DSC03266


Rodzicki, wypatrujcie teraz paczki z mulinkami w skrzynce pocztowej:) Tylko nie haftowac mi moimi mulinami:P


 


To mykam spac, bo ruszamy jutro z kampusu o 10:30, zeby zdarzyc na 13:08 na mecz:)


 


Dziekuje wiernym czytelniczkom za komentarze pod poprzednim wpisem, a calej reszcie za odwiedziny:D


 


edytag74 - Edyta, dobrze pamiatam Twoje nozyczki:) Dlugo i namietnie sie w nie wpatrywalam na Twoich zdjeciach:P U mnie w Joann tez panie kroja materialy tylko Fiskarsami, tymi pomaranczowymi i juz nieraz sie pytalam czy sa takie dobre, ze ich uzywaja i zawsze slyszalam, ze tak, wiec nie wahalam sie dlugo:)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/04/06 08:15:45
    Gratulacje , jesteś BESCIAK!!!!! mama


    zimna29
    2014/04/06 08:54:55
    A widzisz! Zastanawialam sie nad tym liscikiem, bo projekt jakis znajomy... Juz go gdzies widzialam!! A jakos nie moglam go dopasowac do zandego znanego mi bloga...! Gratuluje serdecznie! :)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/06 11:24:28
    Gratulacje kolejnej publikacji!!! To musi być takie milutkie!!! Twoje "maluszki" są zawsze urocze:) A Fiskarsy to nie tylko wspaniałe nożyczki ale i noże:)) Pozdrowionka... i czekamy na następne publikacje ;)


    anna-kalinska
    2014/04/06 13:01:25
    Gratuluję! To musi być bardzo miłe zobaczyć swoją pracę w gazetce :))


    ella1101
    2014/04/06 14:15:42
    Takie dzielo sztuki zasluguje na publikacje. Gratuluje.


    Gość: Anna, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/06 16:31:02
    WOW:) gratulacje:)!!! Oby tak dalej


    aeljot
    2014/04/06 17:12:15
    Gratulacje :)
    Kolejna zasłużona publikacja. I to z nagrodą ;)


    damar5
    2014/04/06 22:16:00
    Gratuluje!!!!
    Musialam wrocic do starego wpisu bo zupelnie nie przypominam sobie tej pracy,teraz juz wiem dlaczego:-)
    Bardzo fajna zawieszka ,zasluzenie nagrodzona:-)
    Zycze jeszcze wieleeeee tak milych publikacji .
    Poz.Dana


    cornelka2
    2014/04/07 10:24:53
    GRATULACJE!!!! ja pamiętam tą zawieszkę bo mi się podobała no i została nagrodzona fajnie pozdrawiam!!!!!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2014/04/07 11:19:58
    Gratuluję kolejnej publikacji i nagrody!


    zakreconamysia
    2014/04/07 11:27:27
    Gratulacje!!! No Ty to światowa kobieta jesteś ;o)


    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/04/07 13:03:58
    Gratulacje!
    Aniu, jak Ty się jeszcze nie pogubiłaś w liczeniu, która to publikacja?


    Gość: Katarzyna G, 78.16.40.*
    2014/04/08 10:41:37
    Gratulacje :) Jestem z Was dumna :)


    mpgoga1983
    2014/04/10 18:58:59
    Gratulacje! Poduszeczki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń