poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Serce dla mojego serca :)

A przynajmniej jego 1/3 czyli Matkasa:)


Wszystko zaczelo sie od metalowego serca z Joann. Zobaczylam je po walentynkach i kupilam. Bylo juz przecenione z 1$ na 50 centow, ale nie o to chodzilo. Metalowe pudeleczka uwielbiam, a to mialo fajny kolor, taki lekki fiolet, a moze brudny roz? Pomysl mialam na nie ogolny, tzn. igielnik w stylu tego, ktory zrobilam na ktores swieta dla Dany (ten). Pozniej serce nieco lezalo w moim bajzlu, az natknelam sie na schemat, ktory idealnie do niego pasowal. Wzor znalazlam w Cross Stitch Crazy. Ale ktory to numer to nie wiem, wydrukowalam kiedys kilka kartek ze wzorami i trafily do teczki.


Oto i pudeleczko. Kolorki prawdziwe:)


DSC05081


Tym razem dla porownania rozmiaru daje misia TT, to ten najmniejszy z mozliwych:) Tylko dlaczego on zawsze taki smutny? :(


DSC05079


W poprzednia niedziele mialam nieco czasu jak sie fartuch pral, wiec pocykalam zdjecia na lawie przed moim budynkiem. Slone pieknie swiecilo:) Takze bede mieszac zdjecia z lawy z tymi z biurka.


DSC05049


Kurka, sesja na swiezym powietrzu jest meczaca, cienie nie przejmuja sie niczym i nikim:( Wole jednak cykac w domu.


Wzorek bardzo prosty, ale jak zobaczycie ksztalt ma idealny do tego pudelka:) Kolorki sama dobieralam pod kolor pudelka, bo oryginalne byly zbyt rozowo-cukierkowe:P Aaa, haftowalam na kanwie ze srebrna nitka - Charles Craft, 14ct, silver dusted.


DSC05057


A tu widac jak sie ladnie nitki blyszcza na michiganskim sloneczku:)


DSC05069


W domu nie musialam sie tak meczyc z cieniami:P


DSC05083


Same serduszka tez moga sie do czegos przydac, nie? :)


DSC05088


I na probe kilka szpilek:) W srodku oczywiscie cd przemytu mojej amerykanskiej poduszki:P


DSC05094


DSC05061


Serce powstalo bez okazji, a wlasciwie z okazji dobrania wzorku do pudelka:) Nie bylam pewna czy sie mamie spodoba czy nie, ale mnie samej tez sie podobalo od poczatku, wiec nie bylo strachu, ze bedzie bezdomne:P


 


Z innej paki, pogoda sie poprawila i do mnie nadeszla wiosna, a nawet poczatek lata, bo w weekend mielismy 22C :) Choc jutro moze snieg padac:P Szalona ta pogoda w tym roku:P


Jak widac po tak dlugiej przerwie od poprzedniego wpisu, znowu dopada mnie zniechecenie do pisania. Oj, to pewnie z powodu zblizajacego sie urlopu, im blizej tym czlowiek widzi jak go wiele rzeczy meczy i denerwuje, jak sam jest wykamany:( No nic, niedlugo odpoczne:)


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i gratulacje!


 


myszkowato - Wiem, juz ktos pisal o nozach Fiskars jak pokazywalam nozyczki z zabkami, ale to nie znaczy, ze zaraz je kupie:P


ella1101 - Iwona, z tym "dzielem sztuki" to mocno przesadzilas:P


kasiaparkview - Oki, zdradze Ci moj sekret:P W kazdym wpisie pisze, ktora to publikacja, wiec przy kolejnym wchodze na stary wpis i doliczam 1 :P Inaczej tez bym sie pogubila.


mpgoga1983 - To byla jedna sztuka, tylko tak duzo zdjec jej nacykalam:P


Malinowa - Zwykle nie odpowiadam na komentarze do tak starych wpisow, ale skoro tak zareagowalas, to odpisuje. Analizie poddaje tylko moje wyniki z labu, ludzmi ani blogami sie nie zajmuje. Moj komentarz byl odpowiedza na komentarz pozostawiony pod poprzednim wpisem. Jakas Twoje czytelniczka wypowiedziala sie i ja jej odpisalam. Zreszta to bylo juz prawie miesiac temu, wiec nawet nie pamietam ani co ona pisala ani co ja. O bzurach szybko zapominam, a blog wlasnie tak lekko traktuje, wiec nie pamietam wszystkiego co pisalam. Zdziwila mnie tylko Twoja reakcja, ale jak najbardziej masz do niej prawo. Odnosnie ulubionych, to chyba kazda z nas ma blogi na ktore zaglada jak tylko cos nowego sie ukaze, a sa tez takie blogi, na ktore zagladam gdy cos mnie zaciekawi (zwykle miniaturka zdjecia), wlasnie w liscie ulubionych na tych ulubionych blogach. Ciebie zaliczam wlasnie do tej drugiej grupy, wiec malo o Tobie wiem i stad taki komentarz Twojej wiernej czytelniczki. Ty mnie pewnie tak samo czesto odwiedzasz, skoro wpis skomentowalas po tylu tygodniach:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/04/14 21:11:46
    Sliczne i już, dzieks - mama


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/14 21:25:08
    Serducho czadowe- wzorek idealnie wpasował się w Twoje mini pudełeczko. Fantastyczne- urocze..ach..... słodziak!!! Pozdrowionka!


    Gość: Malinowa, *.jutra.pl
    2014/04/14 21:37:07
    Coś Ci się mocno wydaje. Komentarz po miesiącu Cię dziwi, drażni ? Czy obraża ? ( ja bym się cieszyła że ktoś poświęca mi uwagę ) A Ty mi zarzucasz "reakcję" i teraz przypisujesz kategorię ? Przypomnę , zadałaś mi pytanie aby zaspokoić swoją ciekawość a teraz mi wygarniasz coś ? Nie rozumiem :)
    Więc raz jeszcze piszę że nic tu po mnie! Gościnna nie jesteś :P
    Rozpisuj się do woli , komentować nie będę skoro Ci to tak przeszkadza .


    cornelka2
    2014/04/15 11:24:02
    Serduszko wspaniałe fajnie wymyśliłaś wzorek jak zawsze bardzo mi się podoba pozdrawiam!!!


    lawendowakrainarobotek
    2014/04/15 12:46:30
    sliczne serce :)


    iwonan_1
    2014/04/15 14:59:57
    Serce - puszeczka jest bardzo fajne i ma świetny kolor - ładny dobrałaś wzór, taki taki strzał w dziesiątkę!


    ella1101
    2014/04/15 16:16:57
    Ale fajowe, proste i praktyczne.


    damar5
    2014/04/15 16:35:17
    Cudne:-) bardzo mi sie podoba:-) Twoj igielnik jest zawsze z nami przy kolacji wigilijnej :-)
    Poz.Dana


    Gość: Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2014/04/15 23:50:52
    Cudowny igielnik! Bardzo mi się podoba. Gdzieś mam czerwone takie serducho z cukierków ...;) chyba jej wyciągnę...


    ann_margaret
    2014/04/18 11:24:02
    Genialne!! Serduszka dobrałaś idealnie:)

    OdpowiedzUsuń