sobota, 26 kwietnia 2014

Dostalam!

Bylam grzeczna i pamietano o mnie przed swietami:)


Na kampus dotarla karteczka od Ivony. Kaczuszka z lekko zagubionym wzrokiem, ale moj listonosz pomogl jej trafic do odpowiedniej skrzynki:)


DSC05327


DSC05329


Reszta trafila juz do Katowic, wiec ja tylko na skypie ogladalam. A ponizej zdjecia Matkasa i skany Osobistego Ojca:)


Kaczuszki wyhaftowane na plastikowej kanwie i karteczki od cornelki2. Rodzice na zmiane je macali w czasie swiat:)


004


Kartka od Zyrafy. Bardzo wiosenna:)


Clipboard01


I jeszcze przesylka z Coricamo! W lutym Pani Joanna z Coricamo zostawila komentarz na moim blogu z propozycja wspolpracy. Z moja rula troche sie wszystko opoznilo i z Pania Mariola jeszcze popracujemy nad czyms do gazetki, ale w prima aprilis dostalam jeszcze jednego maila od Pani Joanny z zapytaniem, ktora z ich gazetek chcialabym dostac. Wybralam Tworcze Inspiracje i jeszcze przed swietami doszla do Katowic spora paka, a w niej to!


003


Nowy numer Tworczych Inspiracji, niestety jeszcze beze mnie:( Katalog na obecny rok.


002


Oraz zestaw do wyhaftowania serwety z roza. Matkas mowila mi, ze to nie jest aida, ale ma nadrukowana rozowa roze na materiale i jest juz wykonczona koronka, mulinki i igla tez w zestawie.


001 (1)


Zdjecie tylko takie, ale juz na kilku blogach widzialam dokladniejsze, wiec nie tylko mnie obdarowano:)


Dziekuje firmie Coricamo za przesylke i licze na owocna wspolprace w przyszlosci!


 


Dziewczyny, dziekuje bardzo za pamiec! Nie spodziewalam sie tak fajnych przesylek:)


 To tyle tego mojego przesylkowego szczescia. Na muliny za publikacje z najnowszego Cross Stitch Collection jeszcze czekam oraz na cos od Hobby Lobby, ale o tym to Wam opowiem jak dostane, bo historia ciekawa, choc mocno nerwowa:(


 


Udanego i cieplego weekendu, zeby sloneczko zarumienilo Wam nieco facjaty:D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze! Kolejny magnesk juz jest, byl to prezent swiateczny dla taty, ale on sie pojawi w ostatnim wpisie przed wylotem, pasuje idealnie:) Magnesik, nie tata:P


 


Katarzyna G - Zaciecie? Male hafty to sama przyjemnosc:) Zaciecie to trzeba miec do takich kobyl jak Twoje hafty:P


mpgoga1983 - Magnesiki kupilam prawie 2 lata temu na dziale papierniczym w hipermarkecie przed rozpoczeciem szkoly. Wcale nie byly do haftow, tylko do zdjec w szafkach szkolnych.


anenia - Gotowce tez mam. Lodowki nie pokaze, bo mam na niej sporo zdjec rodzinki:P Ale sa tez moje wszystkie magnesiki wyhaftowane od wakacji i wiele innych "przydatnych" rzeczy. Znaczy sie "bajzel na kolkach":P


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/04/26 08:38:15
    Kaczuchy od pani Kornelii sa po prostu sliczne...Wielkie dzięki pani Nelu i za kartki i zyczenia - również....


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/26 09:06:31
    Gratulacje gratulacje, paczuszka od Coricamo wspaniała! No a do tego propozycja współpracy! Same radosne nowinki!
    Pozdrawiam cieplutko w deszczowy poranek:)


    aeljot
    2014/04/26 14:07:01
    Też mam taki zestaw :)
    Owocnej współpracy :)


    Gość: Anna, *.dynamic.chello.pl
    2014/04/26 14:31:21
    wow :) gratulacje współpracy:)!


    Gość: haftowaneprezenty, *.wtvk.pl
    2014/04/26 20:16:43
    Piszę jeszcze raz, bo w sumie tamten post był z 16 kwietnia, więc nie wiem czy tam odpiszesz, czy tutaj. Ew. mój mail to oczywiscie@wp.pl

    Hej,

    Co jakiś czas zaglądam na Twój blog - bardziej z braku czasu, więc odrabiam od razu kilka, kilkanaście postów. I uwagę przykuł mi ten obrazek z kwiatami w słoikach. Chciałam się dowiedzieć, czy wiesz kogo to jest, gdzie to można kupić, ew. czy masz może ten wzór w swoich zasobach? Bo do tej pory haftowałam jedynie te kwiaty w doniczkach, a nie powiem - te słoiki do mnie przemówiły - choć być może nie z takich powodów jak Twoje :)
    Także czekam na wieści z Twojej strony, będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
    Dziękuję i pozdrawiam
    Michalina


    Gość: Katarzyna G, 78.18.194.*
    2014/04/27 10:21:06
    Rzeczywiście byłaś grzeczna ;) Ja jakby porównać to chyba mniej ;)


    damar5
    2014/04/27 23:33:37
    O i kolejna fucha Ci sie trafila:-P Gratuluje :-) i owocnej pracy zycze :-)
    Ja tez bylam grzeczna i dostalam az 3 kartki za ktore dziekuje Tobie i Twojej Mamie a ta trzecia to od zawsze pamietajacej kolezanki no i kaczuche od mojej mamy tez dostalam jest urocza:-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń