piątek, 14 lutego 2014

P jak prezenty :)

W srode Matkas miala urodzinki i poza prezentami od chlopakow na zywca i ode mnie na skypie, listonosz przyniosl wielka pake! A paka byla od Dany i Pani Kornelii! Dziewczyny, Matkas juz zostawila u Was na blogach komentarze, ale i ja sie tu dolacze do podziekowan. Dziekujemy! :)


A w pace byly prezenty od Dany (damar5). Herbatek juz tylu nie ma, bo Matkas jest uzalezniona od herbatek i juz w urodzinki 2 wypila, a dzis to juz nie wiem ile bylo na stanie:P Serduszka ciagle wachala, a biedronek bezustannie wywolywal usmiech na buzi:D


001


Druga czesc byla od Pani Kornelii (cornelka2)! Przywieszka motylkowa juz wisi w kuchni, chusta bardzo zdobna i Matkas sie zastanawia, gdzie bedzie ja nosic, bo przeciez nie na zakupy:P, a frywolitki...


003


... sa nadal podziwiane! Takich rzeczy zadna z nas nie umie robic.


006


Dziewczyny, dziekujemy! :)


 


Hmmm, cos za krotki wpis na moja dzisiejsza wene:P Chyba skrobne jeszcze cos na co sama czekalam z ciekawoscia :D


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


 


ella1101 - Dziekujemy za zyczenia:) Tata sie smieje, a Matkas codziennie wesolo myka na zakupy z torba w biedronki od Ciebie:) Trafilas z nia idealnie!


kasiaparkview - Wiem, wiem, ale pranie prac zostawie pedantkom. Ze swoimi pracami nie zamierzam ryzykowac:P


Vokulska - A gdzie bylam jak mnie nie bylo? Bo jakos nie zauwazylam wlasnego zaginiecia?:P


myszkowato - Zdaje sobie sprawe, ze kiedys sama bede musiala pochowac swoje hafty na kilka lat przynajmniej:) Tez lubie takie seriale z sekcjami, etc. Zreszta nawet skladalam podanie o przyjecie na praktyki na policji, ale mnie nie przyjeli:(


vr1974vr - Zaraz jak przeczytalam Twoj komentarz "polecialam" i poszukalam na Twoim blogu, ale to co znalazlam - kartka z misiem, to jednak nieco inaczej wykonczona. Tez pomyslowo, ale inaczej:P No chyba, ze pisalas o czyms innym.


Katarzyna G - W Warszawie bylam dwa razy i tylko za pierwszym razem odwiedzilam Powazki, razem z Osobistym. Oboje mamy to samo zdanie - przykry widok:( Te wszystkie zniszczone groby, straszny wandalizm. Wolalabym jednak tego nigdy nie ogladac. Dlatego przy drugiej wizycie w stolicy juz darowalam sobie ten przykry widok:(

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/02/14 07:52:51
    Wielkie podziękowania dla pani Neli i Dany i mojej Anki za wspaniale prezenty i zyczenia...Dziekuje tez za zyczenia od osob nieznanych i mniej znanych...mama


    Gość: Katarzyna G, 78.16.35.*
    2014/02/14 10:58:34
    Tak już niestety jest że to co powinno być pielęgnowane umiera, bo my "młodzież" nie mamy na to czasu. I tak się dzieje z Powązkami, które ja pamiętam z przed 20 lat. Ci dla których Ci co tam leżą mieli jakieś znaczenie sami już odeszli na drugą stronę. A takie wartości jak Bóg, Honor, Ojczyzna odeszły razem z nimi :( Smutne to ale prawdziwe. A my sami jesteśmy za to odpowiedzialni.
    Ale żeby nie wyszło że ja tu smutam to STO LAT DLA TWOJEJ MAMY :) ZDROWIA I WENY :)


    1_iwonan
    2014/02/14 17:41:19
    Ale to było rok!!! No, no jest co podziwiać - niby śledziłam Twoje poczynania na bieżąco, ale zobaczyć wszystkie hafciki razem - to robi wrażenie! Czapki z głów przed Pieguchą!!!


    mpgoga1983
    2014/02/15 17:39:59
    Owocny roczek i życzę by kolejny był również tak samo płodny :)
    Bardzo spodobał mi się lodówkowy kalendarz! Jest świetny :)
    Pozdrawiam!


    damar5
    2014/02/16 18:08:16
    O widze,ze jednak Mamie sie udalo wyfrywolitkowac te zawieszki :)
    Faaajne prezenty :D
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń