środa, 9 października 2013

Na dzien chlopaka:)

Hafcik, ktory powstal w jakas godzine jeszcze w czerwcu. Jeden z pierwszych hafcikow powakacyjnych. Czekal tylko na odpowiednia okazje, zeby byc wreczonym.


DSC03347


Konik morski dla Osobistego Ojca:) Tata kocha konie, nie tylko te o czterech nogach:P Wzor chyba z Cross Stitchera. Haftowany na jasnoniebieskiej kanwie DMC, 18ct jedna nitka czarnej muliny. Wyszedl malutki - 3,5 x 5 cm.


DSC03349


Oprawilam go w mala turkusowa rameczke i za kilka miesiecy trafi do rak taty:) A obecnie stoi w mojej sypialni i rozwesela mnie:)


DSC03344


To mykam spac! Jutro kolezanka z wydzialu przejmuje "moj" instrument na 14h pomiarow nonstop, wiec robie sobie jeden dzien wolny od labu! Wyklad dopiero o 15, wiec moge spac do 12:) Od 3 miesiecy nie mialam takiej okazji:) Ciesze sie jak glupia:P Poza tym wlasnie skonczylam ogladac premiere 9 sezonu Supernatural:) Oj, lubie jesien! Za jej kolory, cieplo i za powrot nowych sezonow moich ulubionych seriali i premiery nowych:) Wiem, nieuleczalny teleman ze mnie:P Jesli inni telemani mnie czytaja to z nowosci polecam Sleepy Hollow i Witches of East End, tudziez The Originals. W niedziele z 4 sezonem wraca natomiast Walking Dead! 


 


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i gratulacje:)


 


zakreconamysia - Widze, ze "najwazniejsza" czesc wpisu skomentowalas:P


aeljot - Nie, po prostu dwa maile do nich napisalam i nie bylam pewna, ktory sie spodobal:)


ederlezi - Tez widzialam, a teraz czekam na nagrode i gazetke w Joann. Zreszta nie moge robic jednego wpisu z publikacja za drugim:P Za nudno by bylo.


Matkas - No wreszcie mi uwierzylas, ze jak wracasz od fryzjera to wygladasz jak Marie:)


myszkowato - To do klawiatury i pisz! :)


Vokulska - Podstawowa zasada pracy w labie - jak nie wychodzi to robimy sobie wolne, ale jak wychodzi to pracujemy jak najwiecej, bo nie wiadomo jak dlugo bedzie wychodzic i kiedy znowu bedzie wychodzic. Tylko idioci w takim momencie robia sobie wolne:P No i kto powiedzial, ze ja nie mam zadnych przyjemnosci? A Czerwonka to co? Zreszta jak przychodze pierwsza na wydzial i wychodze ostatnia to moge ze wszystkimi znajomymi pogadac i sporo sie posmiac:D No, chyba nie wszystko co robie musze tu opisywac:P Na xxx przyjemnosci sie nie koncza:P


pagatek - Drugie zdanie poprzedniego wpisu:P

1 komentarz:

  1. Gość: Luna, *.xdsl.centertel.pl
    2013/10/09 06:39:48
    Kobieto jak Ty godzisz telemaniactwo z haftem he he, konik mi sie podoba szczerze powiedziawszy nie widzialam jeszcze takiego.


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/10/09 07:43:35
    Konik jest super i bardzo padoba się tacie- dzieks ...mama


    Gość: Katarzyna G, 78.19.199.*
    2013/10/09 07:49:52
    Boski konik :) Jak namalaowany :)


    ann_margaret
    2013/10/09 09:06:58
    Świetny wzorek! Parę kresek i więcej nie potrzeba, by wyłonił się taki fajny konik morski:)
    Życzę, żeby udało Ci się wyspać!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/10/09 10:46:11
    Bardzo sympatyczny konik.
    Pozdrawiam!


    Gość: Kal32, *.dynamic.chello.pl
    2013/10/09 12:32:03
    Świetny konik, coraz bardziej podobają mi się takie "niekrzyżykowe" wzorki :)
    A Supernatural ostatnio i mnie wciągnęło ;)


    1_iwonan
    2013/10/09 13:23:37
    Konik uroczy!!!!


    paga-tek
    2013/10/09 13:36:51
    Super wzor, prosty i taki delikatny :)

    Pozdrawiam


    arabeska291
    2013/10/09 19:23:56
    ramka do tego konika idealna . ja też teleman,a niestety dopiero za 3 sezon walking dead się zabieram.zimę lubię tylko za to,że więcej czasu mam właśnie na Tv i robótki


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/10/09 22:49:33
    Miałam właśnie okazję zobaczyć Twoje komentarze w collection 228 i w poprzednim numerze 181 crazy...No po prostu gratulacje!!!! wysyłasz mailiki? myślałam, że drogą pocztową..no ale ja to przecież gapowata jestem-więc nie wiem....Pozdrowionka!


    Gość: Vokulska, hafciarka i nie tylko: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/10/10 10:55:11
    Konik jest taki jak lubię- szybki i fajowy! :)


    zakreconamysia
    2013/10/12 20:25:21
    Hehe ;o) Chyba mogę komentować co chce ;oP A co poprzedniego wpisu to gratuluje jak najbardziej i zazdroszczę tylu mulinek ;o)

    OdpowiedzUsuń