piątek, 11 października 2013

Jak w obrazek:P

Tak sie dzis wpatrywala w moje nowe kolczyki jedna z moich studentek:P Az sie sama przerazila, ze nie wiadomo co sobie o niej mysle:P A mnie bylo po prostu milo:) Pozniej jeszcze dwa razy uslyszalam od kolezanek z wydzialu, ze mam fajne kolczyki. Wiem, ze Matkasowi moje nowe zdobycze tez sie podobaja, wiec wpis specjalnie dla niej.


Matkas, for you:D


Wlasnie w tych kolczykach chodze od 2 dni.


DSC03355


A kupilam je w Walmarcie:) Przeplacac nie lubie:P Pozostale 3 pary tez z tego zrodla.


DSC03359


DSC03361


I jeszcze moje podobizny:P


DSC03357


A te pierscionki kupilam juz dawno w Meijerze i chyba Matkas dostanie je w prezencie, bo musze jej je co jakis czas pokazywac na skypie:P W najmodniejszych ostatnio odblaskach:) A mnie spodobaly sie, bo sa kwadratowe! Niestety nosze je tylko w domu, bo jeden dzien w labie i bylyby do wyrzucenia:( Aceton, etanol i inni "koledzy" z labu nie lubia sztucznej bizuterii na lapkach:( Matkas, to jak? Chcesz je?:)


DSC03364


Szalony tydzien sie konczy, pracujacy weekend zaraz sie zacznie, czyli wszystko po staremu:) Dzis zaszalalam i kupilam bilet na mecz Detroit Red Wings:) Jeszcze nie bylam w Stanach na hokeju, wiec juz sie ciesze! Teraz czekam spokojnie do konca listopada:)


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze:) Fajnie, ze konik Wam sie spodobal. Wlasciwie to przypomnialo mi sie, ze on mial we wzorze troche xxx, ale stwierdzilam, ze ladniejszy bedzie tylko z kreskami. Jak widac z Waszych komentarzy, nie pomylilam sie:D


 


Luna - Ty sie smiejesz, ale wiem, ze sa dziewczyny, ktore potrzebuja ciszy i spokoju do haftowania. Mnie by ta nuda wykonczyla, ale co kto lubi, nie?:)


Katarzyna G - To mowisz, ze Anchor jest gorszy niz DMC? Na amerykanskim zadupiu tylko DMC i chinszczyzna:P


myszkowato - Hmm, chyba juz nikt nie wysyla listow do gazetek. Zawsze wysylam maile, tak wychodzi prosciej i szybciej:)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/10/11 07:45:47
    Kolczyki fajne, ale najfajniejsze sa Twojego wykonania...A pierścionki zostaną na wakacje w Greece, albo ja je przygarnę - bo takie wesole sa- trzymaj się - mama


    Gość: Katarzyna G, 78.19.199.*
    2013/10/11 08:11:56
    Kolczyki piękne i takie na czasie :) A co do Anchora to nie powiedziałam że gorszy od DMC tylko że łatwiej go zdobyć :P


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/10/11 12:44:06
    Fajne kolczyki! Te pierwsze podobają mi się najbardziej.


    paga-tek
    2013/10/11 13:32:28
    Super kolczyki, nie dziwie sie ze studentka tak sie w nie wpatrywala :)


    1_iwonan
    2013/10/11 14:30:53
    Jesienne kolczyki są śliczne, więc wpatrywanie mnie nie dziwi ! A paluszki troszkę nie bolą, od tych kańciastych pierścionków ? :)


    ann_margaret
    2013/10/11 15:18:09
    Jak zwykle, same śliczności wyszukujesz:)


    Gość: eliszka8, *.ip-point.pl
    2013/10/11 18:03:37
    Piękne te kolczyki!


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/10/12 16:07:35
    Kolczyki świetne..szczególnie te z jędzami, muszę takie stworzyć córeczce....i padnie chyba na fimkę, bo najłatwiej będzie z niej coś sklecić..ale już nie będą takie cudowne. U nas widziałam z dyniami i nietoperkami ale ich cena mnie powaliła na kolana, więc nacieszyłam tylko oczka!!!
    Dzięki za poradę, mailika to chyba pokuszę się i kiedyś wyślę....


    Gość: inaa232, *.adsl.inetia.pl
    2013/10/14 14:00:22
    Kolczyki z dyniami świetne! :)


    Gość: Chranna, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2013/10/23 09:25:43
    Kolczyki na pierwszej fotce są cudne! Ja też się w nie wpatruję!
    Bardzo zazdrośnie :D

    OdpowiedzUsuń