środa, 30 października 2013

Matkasowy relaks:)

Matkas jak i wszystkie cztery Sz... zajeta bardzo, ale jak znajdzie juz chwile czasu to koralikuje. A idzie jej coraz lepiej! Zaczyna kombinowac z prostymi wzorkami, miesza kolorki i wychodza same fajowe bransoletki:) Mam troche zdjec, takze autorstwa Matkasa, wiec wybaczcie, ze niektore nieco malo wyrazne, ale moja kochana dziewczynka jeszcze sie uczy.


Oto i starsze i nowsze bransoletki Matkasa:)


Najpierw zamowiona przez Dane czarna bransoletka. Juz dostarczona przez pania Nele


005


Dana ostatnio polubila kolor zolty, wiec Matkas sama z siebie dorobila zolciutka bransoletke:) Matkas i ja mamy nadzieje, ze dobrze sie nosza:)


007


Na dzien matki Maciek i ja dalismy mamie szare i bordowe koraliki i juz zamienily sie w bransoletki:)


016


006


Koraliki, ktore przyszly w nagrode za publikacje w Crazy dlugo nie czekaly:D Ta bransoletka chyba najbardziej mi sie podoba!


015


0171


0111


A tu specjalnie inny koralik:P Matkas lubi takie ulepszenia, ktore sprawiaja, ze jej bizuteria jest jedyna w swoim rodzaju. Zawsze na gieldzie mineralow wypatruje korale z malymi defektami:)


019


017


012


010


009


008


I nawet z trzema kolorkami:)


011


Na koniec moje ulubione zdjecie!!!!!!! Tecza koralikowa!!!!!! Matkas, jestes BESCIAK!!!!!!!!!


001


Dla przypomnienia, Matkas nie wlada szydelkiem, wiec to wszystko powstaje w jej malych lapkach przy pomocy igly i nitki:)


 


Wiem, ze pogoda w Polsce i ogolnie Europie calkiem, calkiem. U mnie co? W zeszla srode mielismy pierwszy snieg w tym sezonie:( Na przemian z gradem. Nie lubie zimy i niech mi juz nie wraca skubana jedna! Won z Michigan, spadaj na drzewo banany prostowac!!! :P A jak ktos mi tu napisze, ze mi zazdrosci to bede ziac ogniem jak smok wawelski!


 


To ja mykam dokonczyc zadanie ze statystyki, choc juz chyba 10h nad nim spedzilam:P Zycze wszystkim duzo pracy i do sklikania!


Dziekuje za odwiedziny, komentarze i gratulacje:) Ostatnia niedziela byla daleka od lenistwa, ale chocbym sie miala czolgac to sila umyslu zasuwam dalej:D Ale, ale! W ta poprzednia leniwa niedziele udalo mi sie zakonczyc na chwile 5 tygodniowy post i skonczylam pewien hafcik:) Wlasnie pracuje nad jego oprawa. A nowy post xxx rozpoczety, od poprzedniej niedzieli znowu nie xxx. No nic, nie na wszystko mozna miec czas.


 


edytag74 - Ze gusta sa rozne to juz Ci pisalam, jak nie pokazalas szopa pracza - dodatku z gazetki, bo stwierdzilas, ze nie jest tego wart, a mnie sie strasznie podobal:P


Vokulska - Piegucha potrafi wszystko:P


Katarzyna G - Mam nadzieje, ze wrocilas juz do pelni sil:) Nawet nie wiedzialam, ze mialas prenumerate, myslalam, ze po prostu pani w kiosku Ci odklada gazetki. Spoko, nawet bez cynkow sobie radze:)


ederlezi - Jedni lubia badziew, inni guziki czy wentyle:P Dobrze, ze nie wiesz co mysle o Kubusiu Puchatku:P Zreszta nie ja jedna mam takie zdanie nt badziewnych bajek:P


myszkowato - Oj, kiedys okolica byla spokojniejsza bez SCC. Pamietam jak cwiczylam z tata jazde samochodem na terenie, gdzie teraz stoi Silesia:P Hmm, to wg Ciebie SCC to centrum? Nie wiedzialam, ze mieszkam w centrum Katowic:P


enia66 - Hmmm, ja to juz chyba nie potrzebuje pasmanterii:P Mam sporo zapasow w garazu:D


damar5 - Dlugo nie musialam czekac, ale o tym pewnie w listopadzie.


Iza z Happy Housewife - Dziewczyno, to Ty sie ciesz, ze masz czas przynajmniej na kilka xxx dziennie. U mnie to luksus nie do zdobycia:P A ozdob swiatecznych juz w tym sezonie nie planuje. Za zimno juz na zimowe hafciki:(


vr1974vr - Violka, nic nie pisalas, ale nie szkodzi. Po prostu pamietam, ze pytalas sie czy juz koraliki doszly, a pozniej juz ani slowa.


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/10/30 07:48:51
    Anku - dzieks i już- mama


    Gość: LittlePrincess, *.wtvk.pl
    2013/10/30 07:51:18
    Śliczne bransoletki! Aż by się chciało mieć taką co najmniej jedną :). Cudowności!


    aeljot
    2013/10/30 08:01:25
    Brawa dla Matkasa - bransoletki śliczne. Fajny pomysł z dodaniem innego koralika - swój styl to jest to :)


    chwilo_trwaj
    2013/10/30 08:04:53
    Koraliki na każdą okazję


    Gość: Katarzyna G, 78.18.227.*
    2013/10/30 08:16:39
    Zdolniacha z tej Twojej Mamy... Możesz być z niej dumna :) Ja powoli wracam do siebie ale to jeszcze nie to tempo działania co bym chciała :/ Dzięki za życzonka :)


    Gość: ederlezi, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2013/10/30 10:31:12
    Kubusiu? Moim idolu z dzieciństwa? Oj, nie chcę wiedzieć... ;)
    Fajne bransoletki :D


    4.mar.chewka
    2013/10/30 10:58:28
    Zdolna ta twoja mama, ja probowalam z szydelkiem ale mi nie wyszlo wiec zawiesilam dzialalnosc.
    I prosze mi nie ruszac kubusia puchatka to jedna z moich ulubionych postaci bajkowych. Mam na mysli ksiazke a nie kreskowke.


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/10/30 11:24:03
    Bardzo fajne bransoletki i mają świetne kolory! Ostatnio są bardzo modne i dobrze, bo pasują do wszystkiego.


    paga-tek
    2013/10/30 12:41:13
    Podziwiam za taki talent koralikowy. Aniu, Twoja mama tworzy cuda. Podobaja mi sie wszytskie bez wyjatku :)
    Ja poddalam sie z tymi bransletkami juz dawno temu :(.


    arabeska291
    2013/10/30 13:11:33
    bardzo ładne,ale najlepsza to chyba ta z 'defektem,prawdziwy unikat :) chociaż jak pomyślę ile Twoja mama musi nawlec tych koralików to ufff,mrówcza robota


    damar5
    2013/10/30 20:07:20
    Wszystkie piekne ale moje oczywiscie najcudniejsze bo i od serca i pieknie wykonane i z pieknymi zawieszkami.Chodze dziennie w czarnej a w zoltej od swieta:-D i szpanuje :-D
    Sa bardzo mieciutkie i nosza sie wspaniale , dziekuje jeszcze raz Pani Iwono :-*
    Poz.Dana
    P.S.Pisalam rano chyba nie kliklam do wyslania bo komentarza nie widze hihi


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/10/30 22:31:44
    Bransoletki są śliczne!!! Ja pracuje sobie nad sutaszową by do świąt w miedzyczasie zdążyć zrobić...
    A SCC to prawie centrum w porównaniu do Ligoty, gdzie dzisiaj do kardiologa wlekłam się 2godziny- bo na cmentarze ludziom z rana zachciało się jechać i powstał nieziemski korek :)
    No i niech wraca do Ciebie jesień, albo niech już przychodzi ciepła wiosna, też nie przepadam za zimą i nawet nie chcę myśleć o tym, jak obudzę się pewnego ranka a tu za oknem śnieg!


    ann_margaret
    2013/10/31 14:15:04
    Piękne bransoletki:) Wy macie rodzinny talent do takich śliczności:))
    I hafcik pokazuj ukończony!


    enia66
    2013/10/31 23:11:09
    To teraz wiadomo po kim odziedziczyłaś zwinne paluszki :) Brawo piękna biżu !!!!
    Pozdrawiam serdecznie


    vr1974vr
    2013/11/01 20:06:31
    Po tych bransoletkach widać, że gazetkowe koraliki na pewno trafiły w dobre ręce :)


    cornelka2
    2013/11/02 16:35:44
    No jestem i trafiłam na wspaniałą sesję zdjęciową bransoletek no no zrobionych jest sporo a co jedna to ładniejsza wiem co mówię bo mam takie cudo . Pani Iwono proszę tworzyć dalej bardzo podobają mi się te kolorowe takie są inne i oryginalne pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń