poniedziałek, 21 października 2013

Leniwie:)

Jak Wam mija/minela niedziela? Mnie dosyc leniwie:) Po porannych pomiarach (7-9:30) i praniu relaksuje sie:) Oj, jak dobrze czasem po prostu zostac w domu, posiedziec, nie musiec nic robic, pogadac z rodzinka, zdrzemnac sie, zjesc dobry obiad, upiec muffinki, obejrzec Prawo Agaty:) Cud, miod i orzeszki! Szkoda, ze czesciej sie nie zdarza.


W srode kupilam wreszcie dlugo wyczekiwany numer The World of Cross Stitching:) Numer z kalendarzem kupuje co roku, no chyba ze jakis badziewny kalendarz jest jak Charlies Ark:P


DSC03382


Jak widac drugi dodatek jest bardzo badziewny:P Balwanek malo sympatyczny:(


Ale kalenadarz moj ulubiony, z misiem na malym gazie:P Fizzy Moon juz wisi na scianie nad moim kacikiem robotkowym. A zeszloroczny kalendarz na 2 ostatnie miesiace wyladowal w sypialni.


DSC03384


Numer tez ciekawy:) Robinek z okladki slodki:) Choc te moje michiganskie maja cale brzuszki czerwone.


DSC03386


Ale, ale! W srodku ... zaraz obok Margaret Sherry - czyzby jakis znak, ze czas konczyc kalenadarz? :P


DSC03391


Moja 26 publikacja w gazetce xxx!!!!!!!!!! Tym razem zalapaly sie moje ozdoby choinkowe! Ha! Przeczytalam na FB dawno temu ich pytanie czy ktos haftuje juz cos na BN, napisalam maila i widac sie spodobalo:) I to jeszcze szczesliwie trafilo do numeru z kalendarzem, ktory i tak chcialam kupic:)


DSC03388


Co tym razem napisalam?


"Kazdego roku zaczynam haftowanie ozdob choinkowych w lecie. Kiedy na dworze jest cieplo, zimowe ozdoby ochladzaja mnie. A kiedy przychodzi grudzien, nie mam problemu co zawiesic na choince, bo co roku mam nowe ozdoby."


Rachel z redakcji: "Anna, jakie cudowne ozdoby choinkowe. Jestem pewna, ze Twoja choinka ubrana w nie wyglada super."


A pewnie, ze moje galazki sa szalowe na Wigilie:P


Tu macie dla przypomnienia lepsze zdjecie, bo jak zawsze nieco zaslonili je napisem:P Moje zeszloroczne ozdobki:) A caly wpis z wieksza iloscia zdjec tu.


DSC06321


Nagrody jeszcze nie dostalam i wcale nie jestem pewna czy dostane, bo nie tylko ja sie juz o tym przekonalam, ze WOCS ma spore klopoty z wysylaniem nagrod:( No nic, poczekamy jeszcze.


Numer WOCSa wcale nie taki zly, poza kalendarzem spodobaly mi sie takie wzory. Co wcale nie oznacza, ze bede je haftowac:P Najbardziej to w najblizszym czasie chcialabym poczytac ten numer.


DSC03394


DSC03397


DSC03400


Reklamuja tez dwie swiateczne gazetki. Widzialam juz je w Joann, ale w tym roku sie nie skusze. Za duzo przedrukow z innych gazetek, a dodatki do Enjoy nie sa warte tej ceny:(


DSC03403


DSC03406


Wczoraj natomiast pomimo pracy na "dwie zmiany", bo tak nazywam pomiary ranne i wieczorne (5:40-10 i 19-22) :P W przerwie udalo mi sie kopnac do kilku sklepow i kupilam chyba ostatnie w tym roku, ale jakie bombowe kolczyki halloweenowe. Prawie jak ja, nie? :P


DSC03410


Juz je dzis mialam w uszach, bo w koncu co z tego, ze sama jestem rano na wydziale, dla siebie tez trzeba cos zrobic, nie? :)


Aaaa! Update co do znalezisk:P Od razu mowie, ze nie wszystko co znajduje przygarniam. W tym tygodniu znalazlam 12 centow, parasol oraz 4 piwa i 2 red bulle:P Mecz byl w sobote i ktos chyba zapomnial zabrac spod plota:P A parasol to wlasciwie odzyskalam, bo jakies 2-3 lata temu dokladnie taki sam zgubilam. Jak widac, nie tylko znajduje, ale czasem i gubie:P


 


To mykam pozmywac w ramach relaksu:P Udanego tygodnia i do sklikania troche wczesniej niz za tydzien:P


 


Dziekuje za odwiedziny i komentarze!


Co do spozywczaka, to jest dobrze zaopatrzony, nawet mozna Okocim i Naleczowianke kupic:) Ale niestety jest tez najdrozszym sklepem w okolicy. Jakbym w nim robila normalne zakupy to juz dawno zbankrutowalabym i Czerwonka bylby w depresji, ze nigdzie dalej nie jezdzimy. Bez dokladnego obejrzenia gazetki promocyjnej nie kupuje nic w moim spozywczaku:P Dzis po pracy tylko weszlam, zobaczylam czy nic nie przecenili i wyszlam bez zakupow. Ale wczoraj jakie pyszne wloski uszka do barszczu kupilam! Mniam:) Swiezo przecenione byly:)


 


Vokulska - Woreczki strunowe w pudelkach drewnianych i metalowych puszkach. Wymyslnie? Chyba nie:P


Katarzyna G - "Gowna" moge nosic tylko kilka godzin, na noc sciagam, bo mi sie uszy zaczynaja paprac jak za dlugo nosze. Ostatnio zgubilam zatyczne ze zlotej wkretki i probowalam nosic takie "gowienko". Niestety po tygodniu ucho straszylo krwistym kolorem:P Na szczescie zatyczke znalazlam wsrod rekawiczek i ucho mi nie odpadnie:P


labores - Hmmm, kolo bloku w Katowicach mamy Silesia City Center, wiec nasz "domowy spozywczak" to tesco:P Takze mysle, ze tak zle nie bedzie:)


 

2 komentarze:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/10/21 07:37:36
    Jak zawsze gratulacje, a czarownice sa przebojowe i już...mama


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/10/21 11:35:00
    Gratuluję kolejnej publikacji!!!
    A mnie kalendarz z Charlie Ark bardzo się podobał, a ten bałwanek też nie jest zły.
    Widać różne są gusta:) Kalendarz z misiem też fajny.


    Gość: Vokulska, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/10/21 11:47:59
    :))) całkiem pracowita ta "leniwa niedziela":).. szczególnie muffinki spowodowały wyrzuty sumienia u pewnego lenia:))) Pobudziłaś mnie do refleksji- lenistwo też można stopniować! :))))
    pozdrawiam:)


    Gość: Katarzyna G, 78.18.227.*
    2013/10/21 11:55:45
    Gratuluję kolejnej publikacji. Ja już niestety zrezygnowałam z prenumeraty gazetek krzyżykowych więc nie będę mogła dawać Ci cynka co do kolejnych. Co do weekendu to mój był pod znakiem pociągania nosem i wysokiej temperatury :( Wszystkie moje zmysły zostały przycmione więc robótek prawie wogóle nie dotknęłam... :(


    paga-tek
    2013/10/21 13:58:38
    Super ze znow zostalas wyrozniona :) Gratuluje!!!
    Kolczyki sa superowe...


    Gość: ederlezi, *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    2013/10/21 14:31:54
    Charlie's ark badziewny? Co za bluźnierstwo, toż to moja ulubiona seria i wiele bym dała za kalendarz z nią ;P Fizzy moonów nie lubię, jakoś głupio mi się kojarzą te ich guziki. Razem z siostrą nazywamy je misie z wentylami ;) :D Ale kalendarz i tak zawisł, bo jak na niego patrzę i myślę o moich ukochanych krzyżykach to mi się od razu cieplej na duszy robi :)


    Gość: myszkowato, *.dynamic.chello.pl
    2013/10/21 15:39:05
    Ten numer miałam wyjątkowo szybko bo już we wrześniu :) Jest kilka fajnych wzorków świątecznych i gratulacje dla Ciebie za kolejne wyróżnienie!!! Fajnie masz tak blisko silesii zamieszkiwać... ja mijałam ją w drodze do pracy, a teraz to już prawie wcale bo teraz mój obręb zmniejszył się do żyrafy i do centrum już nie docieram :) Może po nowym roku jak podejmę decyzję-w domku z maluszkiem czy do pracy ;)


    anna-kalinska
    2013/10/21 16:01:09
    Gratuluję kolejnej publikacji! Ozdoby podziwiałam już wcześniej, a wyróżnienie jak najbardziej zasłużone!
    Bardzo ciekawy kalendarz w tej gazetce :)


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2013/10/21 16:11:46
    Gratuluję kolejnej publikacji i tylu ozdób świątecznych!


    Gość: Little Princess, *.wtvk.pl
    2013/10/21 21:21:17
    Hej! W takim razie koniecznie trzeba kupić kolejny numer gazetki :). Za takim kalendarzem czekałam!


    Gość: Małgosia, *.elektron.com.pl
    2013/10/22 16:46:26
    Ech. . . Chyba niedługo przestanę tu do Ciebie zaglądać, bo mnie zazdrość zabije! Bo zazdroszczę Ci tych gazetek!


    OdpowiedzUsuń
  2. enia66
    2013/10/22 17:38:39
    Nie no te heksy też mi się podobują :) Prace Twoje w gazetce prezentują się ślicznie ,kolorowo i mam wyrzuty sumienia, że z pracami świątecznymi jestem daleko w lesie :) Co do SCC to zawsze mnie nurtuje pytanie : dlaczego nie ma tam pasmanterii ,takiej z prawdziwego zdarzenia :) Poszalało by się na bank :) Nawet nowa Galeria Katowicka takiego sklepu nie ma .Choć nie byłam jeszcze ale wątpię :) Pozdrawiam serdecznie i udanych ,tanich zakupów życzę ,bo takie to lubimy chyba wszyscy :)


    damar5
    2013/10/22 21:45:04
    Gratuluje :-):-) i przepraszam,ze tak pozno komentuje . Ozdoby sa bombowe ,wiec nie dziwie sie ,ze zostaly opublikowane :-) i obys sie jednak doczekala w pelni zasluzonej nagrody:-):-)
    Poz.Dana


    Gość: Iza z Happy Housewife, *.adsl.inetia.pl
    2013/10/23 08:41:33
    Już jestem:) i przepraszam za opóźnienie;) Dziękuję Ci za wpisy u mnie!!! Piękne Twoje zeszłoroczne ozdoby! Ja totalnie nie mam czasu przy małej i w tym roku chyba nic nie zrobię, a taki miałam pomysł na choinkę:( Ledwie udaje mi się po parę krzyżyków zrobić elfa... Ale z chęcią będę podziwiać ozdoby nowe u Ciebie! Pozdrawiam serdecznie Iza z Happy Housewife


    ann_margaret
    2013/10/23 14:40:38
    Gratuluję kolejnej publikacji:)) Fajnie wyglądają te hafciki wszystkie razem:)
    Miśki kalendarzowe są słodkie:)


    vr1974vr
    2013/10/26 17:45:24
    Brawa za kolejną publikację :)
    Koraliki widziałam - dałabym głowę uciąć, że komentowałam wpis, albo pisałam maila.
    Albo coś mi się pomieszało. Mega paka!


    zakreconamysia
    2013/10/31 09:52:52
    Gratulacje kolejnej publikacji ;o)

    OdpowiedzUsuń