środa, 1 maja 2013

Przyczepa x 2

Miałam już nie robić wpisów zakupowych ani sklepowych, ale zrobię dziś mały wyjątek.


W sobotę jak głupia cieszyłam się, że w Walmarcie pojawił się nowy asotyment na dziale robótkowym. A wśród malutkich zestawów z ramkami pojawił się taki cudny wzór!!!!!!!!!!!!


Clipboard01


Wczoraj natomiast znowu miałam powody do suszenia zębów, bo Matkas ze skrzynki pocztowej przyniosła białą kopertę, a w niej... kolejna przyczepa:) Idealnie trafili z prezentem:)


2


Przyczepa jest nagrodą za kolejną publikację w Cross Stitch Crazy! List zdradził, że w numerze 177.


3


crazy


Annmargaret! Wykrakałaś moją 20 publikację już dawno temu:D


Dziś dostałam skan od Katarzyny G, więc mogę się Wam pochwalić:) Kasiu, dziękuję!


img038


Jak widać opublikowali moje serca z filcu, które zrobiłam dla Matkasa na urodziny:) Matkasowi już przetłumaczyłam co dokładnie napisałam i jej uwaga była jedna – umiesz pisać:P W domyśle chyba chrzanić, ściemniać, słodzić – niepotrzebne skreślić:P


4


Hmmm, a ja jak zwykle przecież prawdę piszę:) Do porówniania moich „zeznań” wpis blogowy z lutego – tu.


I tłumaczenie dla Was:)


„W tym roku nie umiałam wybrać idealnego prezentu dla mojej mamy na urodziny, ale jak tylko zobaczyłam numer 172 Crazy, wiedziałam, że go znalazłam. Tego samego dnia co zakupiłam gazetkę, zaczęłam haftować serca, co jeszcze nigdy mi się nie przytrafiło! W ciągu dwóch wieczorów skończyłam, a mama była zachwycona! Crazy zawsze było jednym z moich ulubionych magazynów robótkowych, a teraz po tak wielkiej pomocy z Waszej strony, jesteście moim numerem jeden! Od teraz jak będę tylko szukać pomysłów na prezenty, będę zaczynać od Crazy.”


Skasowali część, gdzie pisałam skąd się wzięło 3 serce, ale możecie sobie przypomnieć w tym wpisie.


Sarah, pani redaktor tylko skomentowała, że „cieszą się, że mogli pomóc i że serca wyglądają fantastycznie!”


Dla przypomnienia jeszcze oryginalne zdjęcie:)


DSC07871


 


Wczoraj wieczorem prawie podskakiwałam na kanapie, bo skończyłam ostatniego, 14 (!) elfika! Ale ostatnie 3 elfiki pokażę Wam w osobnych wpisach:P Inaczej nie miałabym w najbliższym czasie co pisać na blogu:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze:)


 


4.mar.chewka – Ja przynajmniej nie mam do czynienia z rodzicami:)


zimna29, alex_sue – Dziewczyny, dziękuję za wyjaśnienie fajerwerków:) Choć jak dla mnie „mój” amerykański powód jest lepszy:D


damar5 – U mnie też dziś lało, ale już jest sucho:)


Marlena - Elfki ukazywały się w Cross Stitch Crazy, od numeru 161 do 173.  

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/05/01 07:55:37
    GRATULUJE publikacji to okragla sumka fajnie ja uczcilas zakupem przyczepy:-D
    Nagrodowa tez jest super ,wbili sie tematyka fantastycznie:-)
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/05/01 10:05:06
    Serca fantastyczne - bo moje- dzieks...A przyczepki campingowe tez- bo to prawie jak nasza KNAUSIA...Trzymaj się Mala - mama


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/05/01 10:49:36
    Gratuluję kolejnej publikacji! Z nagrodą trafili w "10"! Obie przyczepy są super! Co za zbieg okoliczności :) To znak, że wakacje się zbliżają :)


    Gość: Katarzyna G, 213.233.148.*
    2013/05/01 14:23:04
    Nie ma za co :) Gratuluje publikacji, nagrody i dobrego humoru :) A tak właściwie to dlaczego rezygnujesz z wpisów zakupkowych??? Nie rezygnuj... Ja lubie patrzeć co za cuda masz w tych swoich sklepach za oceanem :)


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/05/02 13:30:34
    fajne przyczepy ,nic tylko hafcić teraz


    aeljot
    2013/05/04 07:53:52
    Gratulacje :)


    drugi.maurycjusz
    2013/05/07 11:26:44
    Aneczko- moje gratulacje!@!! właśnie wczoraj wyjęłąm ten numer ze skrzynki, bo prenumeruję od tego roku i dostrzegłam:) wiesz, że w tym numerze są fajne obrazki na pamiątkę ślubną- wydaje mi się ,że w Twoim stylu:)))- podeślę Ci fotki! pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń