czwartek, 2 maja 2013

Dla ochłody:)

Kocham michigańską wiosnę! Dziś 26C! Wczoraj było jeszcze cieplej:) Jak wracałam do domu przed 21 jechałam w koszulce z krótkim rękawem i w paskach na stopach i jeszcze było jasno! Oj, chyba lato w tym roku będzie upalne:) Studenci dziś albo się wyprowadzają z akademików albo korzystają z pogody i wylegują się w kostiumach kąpielowych na trawnikach przed akademikami. A ja dziś oficjalnie zaczęłam sezon na herbatę mrożoną:)


Dla ochłody elfik grudniowy:)


DSC09120


To był najbardziej ekspresowy elfik w całym kalendarzu:) Powstał chyba w niecałe 2h.


Dałam sobie tylko spokój z backstitchowaniem wieńca. W oryginale mi się nie podobał, a jak zobaczyłam go na swojej kanwie bez kresek od razu mi się spodobał.


Tak się prezentował w gazetce. Szkoda, że poszli na łatwiznę i nawet nie wyhaftowali ani jednego elfika, tylko wygenerowali je w programie komputerowym. Biorą przykład z polskich gazetek:(


Clipboard01


Wczoraj skakałam z radości, bo wreszcie zakończyłam semestr! Egzamin końcowy skończyłam pisać kilka minut przed 17. Ostatni raport z labu oceniłam po 17, a po 19 skończyłam ostatnie korki! Jupi!!!!!!!!! Teraz jeszcze tylko oczekiwanie na ocenę końcową z przedmiotu! W nagrodę zrobiłam sobie wczoraj małe zakupki xxx :)


Zaraz kopniemy się jeszcze gdzieś z Czerwonką:) Trzeba się poopalać przed przylotem do Katowic:)


 


Damar5, Matkas, Edytag74, Katarzyna G – Dziękuję za gratulacje:) Cieszę się, że cieszycie się razem ze mną:)


Katarzyna G – Jakiś czas temu zmieniłam podejście do blogowania i do mojego haftowania, dlatego niektóre wpisy już się nie będą pojawiać w Pieguchowie. Tłumaczyć się z własnych decyzji nie muszę i nie będę. A nawet nie wiedziałam, że tak lubiłaś wpisy zakupowe, bo jakoś nie było odzwierciedlenia w Twocih komentarzach:P


 


Wszystkim podglądaczom dziękuję za podbijanie statystyk na moim blogu. Już dawno stwierdziłam, że moje kolejne publikacje zaczną denerwować coraz więcej osób:P Trudno, ja się i tak będę z nich cieszyć:D

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/05/03 07:37:19
    A u mnie uparcie trwa jesien :-(
    Elfik sliczny ,mnie osobiscie kreski w wiencu sie podobaja :-)
    Ciesze sie ,ze juz nauka skonczona bo to znaczy wielkie pakowanie:-D
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/05/03 10:32:49
    A nas duszno , parno i będzie padac...Elfik jak zawsze ladniutki...mama


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2013/05/03 12:41:44
    Zazdroszczę tego ciepełka :) Mnie go już strasznie u nas brakuje. Ciągle z tą pogodą coś nie tak :( Mam nadzieję, że jak się już zacznie lato to na dobre :) Fajny elfik. Wieniec bez back stitchy chyba fajniejszy. Pozdrawiam!


    zakreconamysia
    2013/05/03 15:02:40
    Gratulacje zakończenia semestru ;o)


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2013/05/03 21:54:36
    Nie nie, grudniowi mówimy nie, chociaż ten jest akurat ładny :) Miło, że semestr już zakończony :) Pozdrawiam :) P.S. faktycznie kolczyki ręcznie robione zwracają uwagę innych ;)

    OdpowiedzUsuń