piątek, 10 maja 2013

W rameczkach:)

Kolejne małe hafciki doczekały się oprawy. A właściwie to od nich zaczęłam wtorkowy twórczy wieczór:P Niby nic skomplikowanego, a jak fajnie zobaczyć swoje hafty w ramkach a nie w worku:P


Zaczęłam od najprostszej pracy, czyli biedronki:) Matkas szykuj się do wbijania gwoździa w kuchni:D Może się ktoś obrazi, ale zawsze mnie śmieszy jak czytam, że z powieszeniem pracy na ścianie czeka się na męską siłę:P Jednym z moich pierwszych zakupów w Stanach była walizka z narzędziami:) Ociec mnie namówił, dumna jechałam z nią busem do domu i do dziś jej zawartość jest często używana:) Czerwonka wie, żeby się mnie nie bać jak się do niego zbliżam z narzędziami:) Matkas też wie, gdzie tata trzyma domową skrzynkę z narzędziami i jak trzeba to sama działa:)


DSC09238


Później zabrałam się za magnesiki! Tym razem hafciki są moje, więc pod siebie dobierałam ramko-magnesy:) Matkas, mam nadzieję, że znajdzie się jeszcze trochę miejsca na naszej domowej lodówce:)


DSC09229


Zezok trafił do zielonej rameczki. Ale lepiej mu się z bliska nie przyglądać, z daleka jednak jest bardziej znośny:P


DSC09233


Dzwonki idealnie wpasowały się w owal.


DSC09236


A kwiotek trafił w granacik, choć wahałam się czy nie dać go do niebieskiej ramki, takiej samej jak dzwonki tylko okrągłej. Ale niech każdy ma inny kolor, a co!


DSC09231


Kolejne prace następnym razem!


 


Matkas, kolejne dwie piosenki dla Ciebie:) Grecję kocham, ale włoska muzyka bardziej mi podchodzi niż grecka.


















Dziękuję za komentarze! :) GC mi się nagrzał, więc mykam do labu:) Miłego dnia!


 


zimna29 – Choinka stoi u mnie cały rok, więc nie widzę problemu:P A tak na poważnie to w laboratorium w moim ośrodku zdrowia rzeczywiście mają całoroczną choinkę:) Zmieniają tylko ozdóbki zależnie od pory roku. To się nazywa polot, a nie idiotyczne podążanie za kalendarzem:P

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/05/10 17:08:22
    Dzieks za sloneczna Italie- fantazja!!!!A Biedroneczka - Kropeczka jest cudna- tez dzieks!!!! mama


    damar5
    2013/05/10 22:45:03
    Ale marudzisz z tym elfikiem ,mnie sie podoba i juz :)
    Biedrona tez fajna,ale Twojej Mamie sie darzy hoho :)
    Poz.Dana


    4.mar.chewka
    2013/05/11 10:49:25
    mnie tez ostatnio ciagnie do mini hafcikow, kupilam nawet ostatnio gazete z miniaturkami, ktore mam zamiar haftowac na lnie. Ciekawy dobor muzyki, szkoda ze naprawde dobra wloska muzyka nie wydostaje sie poza granice Itali. Drupi jest bardziej znany za granica niz w swojej ojczyznie. Matia Bazar wybralas akurat ich piosenke po hiszpansku.


    labores_pariunt_honores
    2013/05/11 12:02:40
    Ale wspaniałe żywe kolorki ramek! Ślicznie Ci wyszło, co tu dużo mówić :D
    A, nie wiem, czy już Ci pisałam, ale obejrzałam kolejny film, który polecałaś kiedyś na blogu : ten o Hitchcocku-rewelacja! Takie filmy lubię!!! Jakbyś coś fajnego jeszcze widziała, to pisz! :))))) Ja wczoraj obejrzałam Hobbita, ale jakoś mam mieszane uczucia... Pozdr!


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/05/11 12:56:12
    Fajne oprawione wszystkie maleństwa! I przestań czepiać się tego elfika! Przecież jest śliczny!


    cornelka2
    2013/05/11 15:13:57
    Dawno mnie nie było a ty tyle cudności narobiłaś kaczuszki i kurczaczki cudniste a wisiorki to już są super super cudniste!!!! biedronka i reszta też mi się podoba rameczki dobrałaś bardzo fajne pozdrawiam muzyczka fajna posłuchałam sobie

    OdpowiedzUsuń