poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Fajerwerki:)

Długo zastanawiałam się czy haftować listopadowego elfika tak jak jest we wzorze czy go nieco zmienić? W końcu stwierdziłam, że zostawiam jak jest. Nie wiem z jakiej okazji w UK fajerwerki kojarzą się z listopadem, ale mnie od 5 lat kojarzą się z listopadem w Michigan:) Tak, w połowie listopada w stolicy Michigan odbywa się coroczna impreza – Silver Bells, czyli parada światełek elektrycznych, oficjalne zapalenie lampek na choince i fajerwerki nad Kapitolem!


Wyhaftowanie zajęło mi dwa wieczory, bo w sobotę piekłam jeszcze górę ciastek na wczorajszy wydziałowy International Dinner:)


DSC09105


Elfik jest, a ciastek nie ma:P Wszystkie się rozeszły i jak zwykle wróciłam z pustym pojemnikiem:D


Aaa! W sobotę wybrałam się na przedostatni seans w kinie kampusowym w tym semestrze. Wreszcie się doczekałam filmu „Warm Bodies”:) Premiera w normalnym kinie była już w lutym, a teraz wraz z wyjściem filmu na DVD mogłam go zobaczyć w lepszej cenie na kampusie:)


warm_bodies


I co? I fajny był:) Ogólnie lubię filmy o zombie, a ten był ich parodią i nieźle się uśmiałam:) Nie jest to film wysokich lotów, ale odpowiedni na weekend przed sesją:)


Jutro moi studenci piszą egzamin od 7:45 do 9:45 :( Nudy na pudy:( Choć czasem ciężko powstrzymać śmiech jak widać co studenci wyrabiają w czasie egzaminu. Szkoda, że nie mogę filmu nakręcić:P


Kolejne elfiki będą bardziej zimowe, akurat na ochłodzenie przy upałach:) Dziś tylko 22C, jutro 26C, a w środę aż 28C ! Żyć, nie umierać:)


 


Dziękuję za komentarze! Studentem się nie przejęłam, po prostu cieszę się, że po 5 latach w US nadal mnie takie rzeczy rażą. Przynajmniej nie będę się nienormalnie zachowywać jak wrócę do Polski:)


 


damar5 – Hmmm, w spożywczaku truskawki „rosną” cały rok:P


jusine_mala – Właśnie bardzo żałuję, że nie ma elfika wielkanocnego, bo na boże narodzenie był specjalny:( Może sama jakiegoś wykombinuję? Ten co haftowałaś miał pisanki, ale był na kwiecień:P


Katarzyna G – A myślisz, że ja jak się zwracałam do nauczycieli w liceum? Choć teraz uważam, że to przechył w drugą stronę, bo jednak nie zasłużyli na tytuł profesora:P Tutaj studenci to nawet do profesorów mówią po imieniu, ale ja nie odważyłabym się powiedzieć do mojej szefowej per „Sue”, jednak zawsze dla mnie będzie Dr....


arabeska – Studentów się nie dotyka! Na pierwszym spotkaniu jakie miałam dla nowych asystentów powiedzieli nam, że nie możemy dotykać studentów! Więc żadne trzepanie nie wchodzi w grę:(


labores – Różnice kulturowe, a chamstwo to jednak dwie różne rzeczy. Jednak większość studentów w miarę normalnie się zachowuje. „Rodzynki” opisuję Wam na blogu. Co do seriali i filmów amerykańskich. Ojej, sporo to wszystko odbiega od rzeczywistości:( Niestety na niekorzyść „tubylców”. No chyba, że chodzi o dzwonienie na informację. Przeżyłam i rzeczywiście jest jak na filmach, można oszaleć, a Ci nie pomogą:(


 

1 komentarz:

  1. ella1101
    2013/04/30 00:00:25
    Elfik bardzo fajny.


    paga-tek
    2013/04/30 03:54:37
    Fajowy elfik. Widze ze u Ciebie cieplej niz u mnie :)


    4.mar.chewka
    2013/04/30 07:36:48
    Taki malo listopadowy ten elf i dobrze. A wracajac do chamskiego studenta z poprzedniego posta to jakas ogolnoswiatowa tendencja widze to po bratankach mojego C. i tych ktorzy przychodza do niego do pracy albo na staz. Nie maja zadnych hamulcow i potrafia tak odpowiedziec, ze czasami nie wiadomo czy bic ich odrazu czy co. A najgorsi sa ich rodzice, ktorzy ich bronia chocby nie wiem co nawet jesli syne lub corcia sa juz dawno po 18-tce.


    Gość: zimna29, *.fbx.proxad.net
    2013/04/30 08:09:44
    O tych elfikach-wróżkach myślę już od jakiegoś czasu! Mam prawie cały komplet, brakuje mi tylko 4.... Są przeurocze :)
    Ah i chyba znam odpowiedź dlaczego fajerwerki w listopadzie. "Remember, remember the fifth of november", Dzień Guya Fawkesa, kiedy to chcieli puścić Parlament z dymem.
    Pozdrawiam :)


    alex_sue
    2013/04/30 10:17:40
    5 listopada w UK jest Dzien Guya Fawkesa :) Dlatego fajerwerki :) A Elfiki super, co jeden to lepszy :)


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2013/04/30 10:19:19
    Fajny ten elfik! Jeszcze takiego z fajerwerkami nie widziałam :)
    Zazdroszczę Ci tego ciepełka :D U nas jeden dzień ciepły, a drugi chłodny. Jakby pogoda nie umiała się zdecydować :)


    damar5
    2013/04/30 12:20:27
    A u mnie zas leje :-(
    Za to Twoj elfik rozweselil moja gebe:-) Fajny jest i ma fajne skojarzenie i tak ma byc :-)
    Ba , bo Twoj spozywczak jest the best i juz !:-D
    Poz. Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/04/30 14:45:13
    Tak jak wszyscy poprzednicy napisali elfik jest fajny...mama


    Gość: arabeska291, *.cdma.centertel.pl
    2013/04/30 23:03:28
    a mi się ten elfik kojarzy z sylwestrem. co do studentów to nie jestem za 'przemocą' ale ja bym tak nie potrafiła postąpić

    OdpowiedzUsuń