sobota, 27 października 2012

Piątkowo :)

Witam w piątek! Jak Wam minął ostatni tydzień? U mnie sporo się działo:D


Po pierwsze mały update hafciarski! Co powstało w niedzielę i poniedziałek? Choć "Walking Dead" skutecznie odciągało mnie od robótek:P, skończyłam hafcik z kardynałkiem i zrobiłam kolejny ornament świąteczny. Oba hafty nieco większe niż te poprzednio prezentowane:) Sorry, że pogniecione, ale nie chciało mi się prasować:P


DSC05821


Nadal nie oprawiłam żadnego z nowych ornamentów, bo mi się nie chce:P Mózg dalej w kiepskim stanie wieczorami, więc nie zmieniłam podejścia i dalej haftuję „byle co”, byle tylko nie myśleć:P Weny jak nie było, tak nie ma:( A jak hafciki wyprasuję i oprawię, to na pewno się pochwalę:D Ale się rymło:P


Co dalej? W poniedziałek i środę byłam na zumbie! Pod koniec wakacji zamknęli darmową siłownię na mojej wiosce (czyt. moim osiedlu) i w zamian zorganizowali nam darmowe zajęcia z zumby:) Dwa razy w tygodniu, po godzinie. Zaczęły się dopiero w poniedziałek, a ja już jestem zachwycona! Mamy fajną instruktorkę, tylko kilka kobitek przychodzi, więc prawie jak prywatne lekcje:P Zajęcia odbywają się 5 min od mojego apartamentu, bo w budynku gdzie mam skrzynkę pocztową, więc chodzę na piechotę:) No i ostatnio wzbudzałyśmy niezłe zainteresowanie, bo faceci zaglądali przez szyby w drzwiach jak szalałyśmy na sali gimnastycznej:P Hmmm, jedyne co mnie dziwi to że bolą mnie łydki. Niby na rowerze to one pracują najwięcej, ale chyba jednak inne mięśnie niż na zumbie? Reszta nie boli:) Także jak dla mnie to mogą zapomnieć o otwarciu siłowni i uszczęśliwiać mnie dalej darmową zumbą:D


We wtorek wywalczyłam wdzianko na Halloween:) Znowu kultowe kaczuchy:) W środę tak będę „straszyć” na wydziale:P Pomarańcz odblaskowy, mocno daje po oczach:D A nadrukowana para bardzo sympatyczna:)


DSC05815


Dla Osobistego Ojca wywalczyłam dwie kaczuchy do kolekcji:) Boskie są, nie? :D


DSC05819


Ten tydzień był też bardzo ciepły:) W środę i czwartek mieliśmy po 24C!!!!!!!!! Dobrze, że nie schowałam jeszcze pasków do szafy, bo przewietrzyły się chyba ostatni raz w tym roku:P


Wczoraj korzystając z ostatniego dnia lata tej jesieni wybraliśmy się większą grupą na Corn Maze i jakąś godzinę błądziliśmy w ciemnościach w labiryncie w polu kukurydzy:) Super było! :)


A co dziś? Widziałam aż 3 kardynałki! I wszystkie takie pucułowate jak mój Pulpet:) Już wiem, gdzie na kampusie urzędują, więc następnym razem wezmę aparat:) A żeby były jakieś zdjęcia, to proszę taki „obywatel” jakiś czas temu odwiedził najpierw moje drzewo (tzn. drzewo zaraz za moim oknem w living roomie:P). Niestety nie zdążyłam ze zdjęciem, ale nic straconego, bo jak już po moim śniadaniu jechałam na wydział, to on wcinał swoje śniadanie:P


DSC05772


A co to takiego? A jastrząb:) I to nie pierwszy jakiego spotkałam na mojej wiosce:P Smacznego:D


Clipboard01


Zakupy lubię jak każda z nas, więc i dziś miałam przyjemność:) Sponsorowaną przez moją szefową, bo zamówiłam sobie nowe związki do labu:) W końcu zakupy xxx czy chemiczne, jak dla mnie ta sama przyjemność:D


Na koniec dnia pracy czekała mnie cotygodniowa przyjemność czyli ocenianie raportów moich studentów:P W zeszłym tygodniu jeden rodzynek przeszedł samego siebie i stwierdził, że woda dejonizowana jest urządzeniem mierzącym. Niestety nie podał jej czułości:P Ale to jeszcze nic, w tym samym raporcie chrzanił jak to poprawił się stan mentalny ludzi w jego grupie po skończeniu pracy w labie! Kurka, mnie już i tak cieszy jak studenci nie wpadają w depresję po zajęciach, a tu taka odmiana:P Może powinnam sprzedawać zajęcia w labie w pigułkach? Taka terapia na depresję:P


Dziś natomiast wreszcie nie musiałam wyrywać włosów z głowy, bo aż dwa raporty tego samego studenta oceniłam na 15 na 15 możliwych punktów! Czyli jest to możliwe, bo już zaczynałam wątpić:P


Aaaa! W czwartek dwóch studentów korzystając z letniej pogody przyszło do labu w okularach przeciwsłonecznych i chcieli w nich pracować zamiast gogli czy okularów ochronnych. Bardzo się dziwili jak kazałam im je zdjąć i wymienić na coś odpowiedniejszego. Ojej, tutajsi studenci nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać:(


To teraz po kilkudniowej abstynencji xxx poszaleję z igłą:D O 19 zaczyna się moja ulubiona „Totalna magia” z Sandrą Bullock, o 21 kolejny odcinek „Grimm”, a o 22 nowe „Haven”! A później zobaczymy.... :) Nowy zestaw z ornamentem rozpakowałam już w poniedziałek, więc czas go napocząć:) Dziś tylko mleko, ale jutro jak już odeśpię cały tydzień to „dam sobie w żyłę”:P A co? A jedną z nowości, które już z miesiąc temu zakupiłam:) Nigdy jeszcze nie piłam alkoholu na ciepło, to zobaczymy jak mi będzie smakowało? Do wyboru sangria z przyprawami lub cider z alkoholem (tak, magda.madziula – czasem można wzmocnić tutejszy sok jabłkowy procentami:P).


DSC05822


Może jutro też kopniemy się z Czerwonką do kina kampusowego? Mieli zakupić nową maszynę do popcornu, bo kiedyś dawali popcorn za darmo:) A ja od początku semestru nie miałam jeszcze czasu ani sił, żeby jechać na seans:(


 


Udanego weekendu dziewczyny! My z Czerwonką na pewno się gdzieś kopniemy:) Choć dziś temperatura spadła o połowę:(, a rano było 8C, ale my nie zdechlaki i nie będziemy gnić w domu:P Bo w domu ludzie umierają! No i wreszcie zatoki przestają mnie męczyć! W poniedziałek prawie głucha byłam:( Niestety błędy młodości (liceum) dalej mnie męczą – brak czapki na głowie w zimie chyba do końca życia nie da o sobie zapomnieć:( Dlaczego ja byłam taka głupia?! Powinni mną, a właściwie moim wiecznie pociągającym nosem, dzieci straszyć:(


 


Dziękuję za wszystkie komentarze nt śnieżynki:)


 


edyta350 – Gwiazdka w naturze wygląda dokładnie jak na zdjęciach, więc jak się dokładnie przyjrzysz zdjęciom kwadratów przed zszyciem to zobaczysz, że po zszyciu przypominają bardziej romby, a po wypchaniu są jeszcze bardziej zniekształcone. Chyba nie ma pracy xxx w 3D, która nie zniekształcałaby haftu. A nie! Jeśli robisz kostki podklejane tekturką to nie są zniekształcone:P

1 komentarz:

  1. urszula97
    2012/10/27 09:05:43
    Twoje hafciki świąteczne są przepiekne, a gwiazdka- rewelacja ale też pracochłonna a co do tych błędów młodości szkolnej- to chyba 90% tak ma .Sama też mówię do siebie (ale byłam głupia),niestety, to potem owocuje .


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/27 09:54:25
    I wszystko mi sie podoba , tylko nie przesadzaj z "woda ognista"!!!- mama


    Gość: Aisha, *.superkabel.de
    2012/10/27 21:49:20
    Śliczne hafciki. Zazdroszczę zumby!


    arabeska291
    2012/10/27 22:33:51
    ty yo taki ornitolog hafciarsko-kadynałkowy jesteś


    miekkie.kapcie
    2012/10/27 22:45:45
    Odpisuję odpisuję, ale nie u siebie :P
    Rzeczywiście się pomyliłam wpisuję cm zamiast mm - dziękuję że zauważyłaś, już to poprawiłam.
    Aniu, nie umiem Ci odpowiedzieć jak się nosi taką biżuterię bo ja jej nie noszę :) Ja ją tylko robię :P Rzadko noszę biżuterię jakąkolwiek (poza pierścionkiem zaręczynowym oczywiście) a jeśli już, to jestem w jej wyborze okropnie wybredna niestety.. taka haftowana biżuteria najbardziej podoba mi się po prostu na zdjęciach :P :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam,
    Ania


    paga-tek
    2012/10/27 23:48:53
    Super hafciki, kaczuchy sa przeslodkie :)



    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/10/28 08:45:41
    oj chciałabym aby u nas było +8. Na razie leży sobie śnieg i dopaduje tak od wczoraj... i ma padać a u nas jeszcze jabłka na drzewach wiszą - tragedia

    A hafciki jak zwykle udane :)


    damar5
    2012/10/28 10:06:28
    No Ty wiesz co pokazac ,zeby mnie sie paszcza rozesmiala :) :) Fantastyczne hafciki oba!! Uwielbiam te motywy ,slicznie je wyszylas do oprawy nie gonie bo sama nie lubie to innych namawiac nie bede :) :)
    Alkohol na cieplo jest dobry uwielbiam moj swiateczny Glühwein mmmmm pyszny jest :) :) ale tylko jedna sorta ale nie reklamuje :) :)

    No i prosze mnie tu nie dobijac z tym siedzeniem w domu ,rozrywaaaaaaaa mnie :(
    Milej niedzieli Dana


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/10/28 10:21:41
    Oj, widzę że w tydzień bardzo pracowity. Kardynałek jest ekstra. Kaczuchy też fajne. To wielkie ptaszystko to chyba na tego zajączka dybie! Dlatego po trawnikach się kręci.
    Pozdrawiam! Korzystaj z ciepła. U nas jak w środku zimy!!! Napadało w nocy kilka centymetrów śniegu i leży to to.


    aeljot
    2012/10/28 10:44:41
    Sporo się u Ciebie dzieje. No ale w końcu po to tam jesteś ;)
    Ciekawe te napoje, ja alkoholu nie piję ale te wyglądają smakowicie ;)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2012/10/28 12:45:44
    Hafty świąteczne - urocze! Więcej takich :) Na zumbe chodzę, więc podzielam Twoją radość :) Pozytywne zmęczenie i wyjście po zajęciach z uśmiechem od ucha do ucha :)
    Piękną pogodę masz, u nas sypnęło pierwszym śniegiem, niestety deszcz też się pojawia, do tego 0 stopni, więc słabo... ;)
    Pozdrawiam


    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/10/28 20:14:30
    Ania tyle się u Ciebie dzieje! Dzieki za taki duuuuzy post.
    Widzę że jesteś dobrze przygotowana do Twojego ulubionego święta:)
    U nas w tym roku na halloween niestety prawdziwe strachy, ale to już wiesz. Oczywiście bardzo Ci dziękuję za kciuki i serdecznie pozdrawiam!

    A! Tak mnie już "ozorek swędzi" iż Ci coś napisze... Wypaptruj listonosza po niedzieli!


    cornelka2
    2012/10/29 07:25:56
    Piękne te hafciki bardzo mi się podobają .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń