niedziela, 7 października 2012

Nowe dimki:)

Już od kilku dni widziałam je na ebayu, ale dopiero wczoraj pojawiły się na stronie Dimensions. Nowe zestawy!!!!!!!!!! Tylko szkoda, że prawie wszystkie świąteczne:(


Co mnie najbardziej powaliło? Seria 6 przywieszek do prezentów:) Aż 3 z nich są z kardynałkami!!!!!!!! Dla mnie bomba!


70-08888


70-08890


70-08891


70-08892


70-08889


70-08887


Druga świąteczna seria też składa się z 6 sztuk. Powiem tak, jak je zobaczyłam na ebayu to mi się buzia uśmiechnęła, ale teraz jak na spokojnie je obejrzałam to stwierdzam, że właściwie to nic nowego ani za bardzo ciekawego:( No nic, dobrze że są kardynałki:P


70-08893


70-08894


70-08895


70-08896


70-08897


70-08898


Reszta nowości jest tak badziewna, że nie będę pokazywać na blogu:P


Ale wrzucę jeszcze stare nowości, tzn. zestawy , które pojawiły się już na początku tego roku. Nie pisałam wtedy o nich, bo mnie Iza wyprzedziła z wpisem:D Ale chcę Matkasowi pokazać co mi się podoba, a może i część z Was ich jeszcze nie widziała? Ja już od kilku miesięcy zastanawiam się czy coś z tego kupić czy nie?


Poprzednia świąteczna seria była tylko 4 częściowa i tylko zestaw z jemiołą mi się podoba. Całość tej serii jakoś za tradycyjna jak dla mnie. Zdecydowanie wolę nowoczesne wzory.


70-08871


70-08869


70-08870


70-08872


Ten zestaw już bardziej w moim stylu:)


70-08868


Z każdą nową kolekcją Dimensions wprowadza coraz więcej zestawów z filcem.


72-08176


72-08177


72-08178


72-08182


Śnieżynki są super, nie?


72-08183


Rozrasta się też oferta dla co mniej wymagających, czyli do zwykłego wycinania materiałów i zszywania w całość. Łosiek i śnieżynka strasznie mnie męczą:D


72-08874


72-08873


I jeszcze nieświąteczne xxx :P


72-73825


72-73823


70-65122


70-65123


Tyle ładnych zestwów:) Jeśli interesuje Was badziewie albo po prostu macie inny gust niż ja, to reszta nowości i trochę staroci do obejrzenia na oficjalnej stronie Dimensions.


To wy oglądajcie, a ja poczekam aż te nowe zestawy pojawią się na joann.com, bo że się nie pojawią na półkach w żadnym z moich sklepów to jestem pewna:( Nie wiem dlaczego, ale zestawów świątecznych nie sprzedają w realu:( Czasem czuję, że dział xxxx zmniejsza się z roku na rok:(


 


Udanej niedzieli! A ja mykam pohaftować, bo w tym tygodniu jakoś nie miałam jeszcze okazji:( Liczyłam,że wczoraj coś mi się uda, ale padłam i przespałam pół Haven:( Masakra, a tak lubię piątki:(


Ale w środę nie przespałam i z ciekawością usiadłam przed pudłem i obejrzałam nowy odcinek Supernatural:) Dla wszystkich fanek tego serialu, mój ulubiony klip:P Nie wiem jak Wy, ale ja wolę Deana niź Sama:D









A jutro nowy odcinek Revenge! Natomiast w następną niedzielę wraca Walking Dead!!!!!!!!!!


 


Dziewczyny! Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze nt mojej neonowej gwiazdki:) Cieszę się, że aż tak Wam się spodobała:D Ale powiem, że coś z Wami nie tak, bo jednak w Cross Stitcherze im się nie spodobała:P Zdjęcia wysłałam jakiś tydzień czy dwa przed wpisem na blogu, ale się nie odezwali. Więc chyba badziewia Wam się podobają:P No i wbrew pozorom to ja uwielbiam zszywanie moich prac:) Ostatnio stwierdzam, że wolę zszywanie niż haftowanie:P


 


Dominika – Wiem, wiem, że w empiku sprzedają kolorowe filce. Jak jestem w domu to nie mam daleko i kilka razy w tygodniu tam jestem:) No i empik to chyba już od dawna nie jest sklepem z książkami:P Mój brat powiedziałby, że to sklep z płytami:P


damar5 – Bo ja lubię fiolet:D Na pewno bardziej niz pomarańcz:P


isana_haft – Gwiazda ma średnicę 14 cm, więc wcale taka mała nie jest:)


ann_margaret – Zestaw z liściem to staroć, jest z 2001 roku. Właśnie za to lubię ebay, że można kupić fajen zestawy, które już dawno wycofali ze sprzedaży.


magda.madziula – Bo ja jestem jedynym żyjącym na świecie ideałem:P A jak Ty zostawiasz jeden komentarz na sto lat to oczekuję wysokiej jakości, a nie takich byków:P


blasiuk – Pewnie, że może być i proszę o więcej:D Sama się zastanawiałam nad haftowaniem pierniczków, ale właśnie zastopowało mnie na myśl o zszywaniu.


labores – Samo „łał” też by wystarczyło:P Nie ma za co przepraszać:D


uchomisia – Dzięki za radę, ale chyba zostanę przy mojej poduszce. Po pierwsze sprawdza się idealnie, prace wykonane 4 lata temu dalej zachowały swój kształt i to pomimo podróży samolotem, czyli ściśnięcia w torebce:P Po drugie, jak już kupiłam tą poduchę za 4,5$ 4 lata temu to przecież jej nie zostawię, tylko przemycę w kawałkach do Polski:P Po trzecie, moje prace są dość drobne i nie wiem czy takie gąbeczki by się wszędzie wcisnęły. No i gąbki niestety się starzeją i po jakimś czasie strasznie kruszą:( Po czwarte i ostatnie, u mnie jakoś nie widzę tych gąbeczek. Winogrona sprzedają po prostu w workach:P


iskierka_duszy – U mnie tych granatowych toreb też nie ma. Kupowałam je w 2008 roku na przecenie, bo je wycofywali ze sprzedaży. Póżniej wprowadzili te turkusowe w róże. Te jasne co są w Polsce w sprzedaży to mi się też nie podobają, bo nie lubię jasnych kolorów:( Za szybko się brudzą:(


koraliki_agi – Odkąd założyłam bloga na blogerze z listą ulubionych blogów nie mam problemów ze śledzeniem nowych wpisów na innych blogach i dlatego tak szybko piszę komentarze:D


edytadzik24 – Hmmm, a ja myślałam, że właśnie jak się cos podoba to się zostawia komentarz, ale widzę, że mam jakieś niemodne poglądy:(

1 komentarz:

  1. strziga
    2012/10/07 09:37:43
    Hehe, a mi się podobają te skarpety na prezenty :) Hafty (jak da mnie) wszystkie są zaje...fajne - bo hafów nie potrafię, dlatego chyba wszystkie są sakie świetne. W każdym razie, wiadomo o co chodzi.


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/10/07 10:47:24
    Świąteczne dimki bardzo fajne. Też najbardziej podobają mi się te same co Tobie :D
    A co do gwiazdy i Cross Stitchera to pewnie głupio im się tam w redakcji zrobiło, że Twoja praca o niebo jest fajniejsza niz ich propozycja :D
    Pozdrawiam!


    damar5
    2012/10/07 11:31:32
    No juz do konca zycia zapamietam ,ze pomarancz jest bleee hehehe

    Nowosci i starosci calkiem fajne szczegolnie kardynalki,misio,jemiola i laseczka :)

    I ja przespalam prawie caly weekend ale mimo wszystko UFOka skonczylam kreskowac jupiiiii
    Poz.Dana


    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/07 12:10:01
    Rewelka , tak po naszemu...mama


    robotkoweroznosci
    2012/10/07 13:57:18
    Kurcze! Ty to potrafisz człowieka zdołować :D Te zawieszki i w ogóle ozdoby świąteczne są w dechę , a ja teraz właśnie na etapie tworzenia świątecznego jestem. Dimy to jednak Dimy! ... Szkoda, że na stoisku DMC na wystawie nie było nic ciekawego... bida z nędzą!Pozdrawiam ;) Gośka


    iskierka_duszy
    2012/10/07 16:04:34
    Matko kochana jakie to wszystko śliczne. Te pierwsze 6 od razu bym kupiła, bo lubię takie małe wzory z jakimś słowem/tekstem. Potem ten misio w skarpecie jest słodziutki. Następna seria 4 obrazków...och cudo ale zgadzam się jemioła jest najładniejsza:) A co do toreb no właśnie dlatego nie lubię jasnych bo się szybko brudzą, ale chyba kupie jasną bo te niebieskie są o 50zł droższe od beżowych. Życzę udanej niedzieli :)


    paga-tek
    2012/10/07 18:21:55
    Ja lubie wszystkie hafty tej firmy, no dobra prawie wszystkie :). Widzisz jak to dobrze, ze czytam Twojego bloga wlasnie mnie uswiadomilas, ze przegapilismy Supernatural :(((((


    pagatek


    labores_pariunt_honores
    2012/10/07 20:13:36
    to z nimi w Cross Stitcherze coś nie tak jak im się to nie spodobało... O_o


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/10/07 22:12:35
    Jacie, jacie ale fajowe :D Te klasyczne małe zawieszki jak dla mnie mogą być :D ale te bardziej nowoczesne mają fajną "kreskę" ;) CS - e, nie podaruje sobie opublikowania tak fajnej rzeczy ;)


    zakreconamysia
    2012/10/07 22:15:31
    Kochana zaglądam do Ciebie jak tylko mogę, przepraszam za brak komentarzy, ale dziś musiałam coś napisać ;o) Supernatural to mój ulubiony serial, a ten występ Deana z " Eye of the Tiger jest the best ;o) Gościu ma niesamowity dystans do siebie i poczucie humoru, podaje linka do jeszcze jednego mojego ulubionego filmiku z nim: www.youtube.com/watch?v=AIUP4Kddqgc&feature=related i tu mały mix: www.youtube.com/watch?v=YPTJHH4CwTU
    Buźka Kochana ;o)


    musiak87
    2012/10/08 10:48:25
    Ech, uwielbiam dimki pod każdą postacią! Już niedługo nastrój świąteczny całkiem nas ogarnie:) Pozdrawiam ciepło!!!


    isana_haft
    2012/10/08 10:55:46
    W oko mi wpadły te małe zawieszki na początku i babeczka :) Wczoraj akurat robiłam czekoladowe z nadzieniem bananowym. Pozdrowienia ;)


    cornelka2
    2012/10/08 18:09:49
    Na wieszaczkach są cudności


    haftytiny
    2012/10/12 20:27:18
    nie nam się podobają badziewia tylko Cross stitcher się nie zna! ale myślę, że jeszcze się odezwą:) czego Ci życzę:) a dimki ciekawe, ale takie wzory wydają mi się czasochłonne :)


    kasiekas
    2016/01/02 17:38:27
    Kochana, nie wiesz czy można te wzory gdzieś dostać, kupiłam plastikową kanwę i chciałam się pobawić. A czerwień i zieleń są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń