środa, 3 października 2012

Neonowa :D

Ponoć neonowe czy odblaskowe kolory są ostatnio modne. Hmmm, chyba jestem mało spostrzegawcza, bo dotąd tylko 3 dziewczyny widziałam na wydziale ubrane w odblaski:P Odblaski już bardziej są modne wśród nocnych rowerzystów:P Nieważne! I ja dałam się ponieść modzie i jak tylko zauważyłam te wzorki w Cross Stitcherze nr 257, wiedziałam, że muszę je wyhaftować! Wzory proponowali haftować na lnie i wykorzystać jako kartki. Bzdura:P Jak tylko je zobaczyłam to przed oczami miałam czarną kanwę i kształt gwiazdki:D Trochę mi to zajęło, ale mam, mam moją gwiazdkę!!!!!!!!!!!


Cztery wzorki dali w gazetce, a piąty wrzucili jako gratis na stronie www. Prawda, że mdle się prezentowały?


kartki1


kartki2


Już kiedyś zrobiłam gwiazdkę, ale 15-częściową. Tym razem chciałam spróbować 10-częściowej:) Pamiętacie moją pierwszą gwiazdkę? :)


DSC01533


Zgodnie z planem wyhaftowałam po 2 razy te same motywy. Oczywiście chyba w każdym się machnęłam we wzorze:P W tych w których zaburzyłoby to całość prułam i poprawiałam, w innych dałam sobie spokój:P


DSC05544


DSC05546


DSC05548


DSC05550


DSC05552


Jak zwykle utrudniłam sobie zadanie, bo koniecznie chciałam żeby neonowe kolorki wychodziły na prowadzenie, więc zszywałam całość czarną muliną:P Czarna kanwa to 18ct.


DSC05553


Znowu moja biedna poduszka ucierpiała, jak sobie przypomnę jaka duża była 4 lata temu jak ją kupiłam, to teraz jest jej już chyba 1/3:P Ciągle w kawałkach przywożę ją do Polski:P


DSC05558


DSC05561


Nie lubię jak prace są plaskate, więc gwiazdka jest grubiutka:) Jeszcze tylko czarna wstążka, dwa neonowe guziczki, ale specjalnie w innych kolorkach (fiolet i łosoś) niż haft (niebieski, różowy, żółty i zielony). I gotowe! W tym roku zawiśnie na mojej komodzie lub lampie, ale w przyszłości ozdobi katowicką choinkę – sosnę:)


DSC05564


DSC05566


DSC05568


DSC05569


DSC05572


DSC05574


DSC05575


DSC05576


DSC05577


I jak Wam się podoba? Mnie bardzo:) Znowu będę nieskromna, jak w przypadku piłki, ale gwiazdka też wyszła mi tak, jak ją sobie wyobraziłam w momencie jak zobaczyłam wzory w gazetce:) No i co? Tego się spodziewałyście, jak Wam pokazywałam zajawki? :)


Aaaaa! Żeby nie było wątpliwości - gwiazdka jest moja:D Nawet pomimo tego różu:P


 


Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi wpisami:) Jestem w szoku! Wiem, że część osób nie komentuje, bo stwierdza, że ja i tak dostaję wiele kometarzy, ale uwielbiam czytać każdy:) Więc piszcie jak Wam się coś podoba:D


W szoku jestem też jak bardzo spodobał Wam się wczorajszy demotywator:P Mała Mi to moja idolka:D A jak wczoraj go zobaczyłam to pomyślałam, że to o mnie:P Przynajmniej tak blogowo, bo wiadomo, że w życiu nie zawsze można tak robić. Pakma i haftytiny – załapałyście od razu, o co mi chodziło, choć nie napisałam ani słowa:D


 


Co do wpisu zakupowego:D Widzę, że na wielu osobach zrobiły wrażenie kardynałki z brokatem:P Cóż, też najchętniej kupiłabym takie bez brokatu, ale z braku laku...


A torba od DMC, to nie jest ten sam model, co dwie bardzo popularne – mała i duża, tylko zupełnie inna – jak sami ją nazwali „dla posłańców”:P, czyli z długim paskiem. Ja najchętniej takie torby wieszam na skos przez biust:P


Dla porównania macie moje granatowe torby (wiecej zdjęć tu)


DSC06165


DSC06140


i tą nową:) Tylko pasek nie załapał się na zdjęcie:P


DSC05660


Jest różnica? Jest:D Ta czerwona jednak najbardziej mi się podoba, bo na co dzień właśnie takie torby z długim paskiem noszę, żeby mi nie blokowały ruchów. Takie co się wiesza w okolicach łokcia to mi się kojarzą ze starszymi babciami:P


 


uchomisia – Wg mnie to wszystko można znaleźć na ebayu:) Igłę pewnie też:)


chica111 – A wcale nie:P Mnie do szczęścia potrzebne są 4 rzeczy – komoda na przydasie, kanapa, dobra lampa i telewizor:) Tu mi się sprawdza i to chcę mieć kiedyś we własnym mieszkaniu:) Jakiś specjalny kącik robótkowy czy pokój odpada.


mama3005 – Jak to jak będę żyć? Z amerykańskich zapasów:D A myślisz, że po co tak wszystko chomikuję? Żeby później nie chodzić po polskich pasmenteriach i nie narzekać, że nic nie ma:( Jak się tak ładnie pytasz, to pozwalam odgapić pierniczka:)


haftystelli – Kubek dyniowy mam, nawet dwa:D No i jeszcze jeden kociołek:P Dwa duże kubki kupiłam jakiś czas temu w Michaelsie (też na kupony:P) a mniejszą dynię w World Markecie. Ale jestem nimi wszystkimi rozczarowana, bo słabej są jakości i niestety się nieco obsztukały:( Raczej nie przywiozę ich do Polski. A co w nich najlepiej smakuje? Nie wiem co piją prawdziwe czarownice i inne wiedźmy, ale heksa Piegucha popija z nich mleko:) O każdej porze dnia i nocy:) Duże są, więc nie muszę sobie za szybko dolewać:) A tak przy okazji to zdradzę, że nie mam w domu ani jednego kubka, szklanki, kieliszka czy filiżanki, z której nie piłabym mleka:P


kubki


misia-be – Pierniczka pierwszy raz na oczy zobaczyłam i musiałam mieć:D Z tymi małymi zestawami to niestety ostatnio jest słabo:(


pagatek – Eeeee, nie żartuj z filcem! U mnie w każdym sklepie są te kolorki:) Może źle patrzysz?


4marchewka – Niezły pomysł z tymi naklejkami! Dzięki! A takie muliny 4m to nie widziałam nigdzie. Ja mam problem z etykietkami do mulin satynowych, one są niestety mniejsze niż te zwykłe i muszę je rozcinać i przyklejać taśmą klejącą na szpatułki:(


koraliki_agi – Bo te taśmy z kanwą to leżały wśród normalnych wstążek. Podejrzewam, że żadna Amerykanka nie wpadnie na pomysł wyszywania na nich, tylko ozdobi nimi dom, bo taśmy są usztywnione drucikami na brzegach.


magda.madziula – Żadnej Domy nie znam. Uprzedzałam Danę, bo wiem, że nie znosi brokatu:P Cider to jabłecznik do picia, czyli taki zagęszczony sok jabłkowy, w którym pływają szczątki jabłek:P Jakbyś przeczytała dokładniej to byś załapała:P Tak jak z DOMĄ! (Mamy jesień, a w Stanach kojarzy się ona z jabłecznikiem do picia:) Więc wzięłam cider z lodem:) 


gentiana – Dzięki za link do układu, ale powiem tak – nic specjalnego:( Takie coś to każdy może sobie zrobić sam przerabiając zwykły układ w programie do xxx :(


arabeska – Super! Cieszę się bardzo:)


1_iwonan – Oj, w bobinkach nawet nazwa mnie denerwuje:P Nawet nie chcę wiedzieć co to „puszorki”, już mnie mdli na samą nazwę:P


ella1101 – Przy studentach też trzeba tak postępować, dlatego ja często na nich mówię „dzieci”:P Oj, sporo już tych „dzieci” miałam:P


bk110 – Once upon a time jakoś mi nie przypadł do gustu:( Więc się nie przymuszam i nie oglądam:P

4 komentarze:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/03 07:48:22
    A gwiazdka oki , bo czarna i odblaskowa - mama


    4.mar.chewka
    2012/10/03 09:12:01
    Po pierwszeta czarna gwiazdka podoba mi sie najbardziej ze wszystkich twoich prac 3d, kiedys musze jakas zrobic. Ja 4m muliny dmc dostaje jako gratisy w gazetach xxx, wzory sa w nich brzydkie a kupuje je dla dodatkow. 3 torby do haftu mozna uznac juz za kolekcje:)


    barbaratoja
    2012/10/03 09:23:15
    Dwa razy obejrzałam i coraz bardziej gwiazdka mi się podoba.
    Dziewczyno, Ty to masz cierpliwość do tych maleństw;-)


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/10/03 09:34:08
    Jeśli chodzi o kolorowe filce, to ja ostatnio w empiku widziałam tego kilkadziesiąt kolorów. Więc i u nas jest wybór chociaz w sklepach z ksiązkami :D

    Gwiazdka jest super i niecierpliwie czekam na kolejne wpisy :)


    bk110
    2012/10/03 09:34:48
    No nie powiem, pomysł z czarną kanwą to strzał w 10. Tak te wzory choć widać! Całość wyszła ekstra. Pozwolę sobie kiedyś zmałpować :P


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/10/03 09:36:39
    Gwiazda gwiazdorska.Podziwiam Twoją cierpliwość przy zszywaniu.Pozdrawiam.


    joaisent
    2012/10/03 09:52:47
    ale bomba! mormalnie chylę czoła mistrzu!!!


    iss-ola
    2012/10/03 10:04:16
    chylę czoła, ta praca zdecydowanie jest jedną z najlepszych :)


    OdpowiedzUsuń
  2. damar5
    2012/10/03 10:08:08
    O rewelacja !! Slicznie wyszlo ,bardzo mi sie podoba :) Na te gwiazdki w gazecie to bym nawet nie spojrzala ,paskudna propozycja :( a Ty wyczarowalas przepiekna gwiazde :) Niech Ci swieci i prowadzi do celu :) :)
    Z fioletowym guzikiem poszalalas :P
    Poz.Dana


    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/10/03 10:08:20
    Gwiazdka wyszła Ci super! Wzorki, oczywiście, są dużo bardziej wyraziste na czarnej kanwie niż na lnie. Efekt jest dużo lepszy i lepiej wzorki się prezentują. Gwiazdka będzie elegancką ozdobę świąteczną. Ma taki nowoczesny look :D


    aeljot
    2012/10/03 10:08:37
    Podoba się, podoba bardzo. Ładnie Ci ta gwiazdka wyszła.


    april79
    2012/10/03 10:28:14
    generalnie nie lubię czarnej kanwy ale muszę przyznać że w połączeniu z takimi korkami jest całkiem ok. najbardziej jednak podoba mi się sam pomysł i wykonanie, ja to chyba na emeryturze będę mieć cierpliwość do zszywania takich drobiazgów;)


    Gość: nuriko, *.net.pulawy.pl
    2012/10/03 10:28:59
    Gazeta ze swoją propozycją może się schować, w porównaniu z Twoim wykonaniem :) Zachwyciła mnie gwiazdka... :)


    isana_haft
    2012/10/03 10:53:43
    Ta gwiazda przebija wszystkie inne ozdoby! Najnajnajbardziej mi się podoba. Wcale się nie dziwię, ze jesteś zadowolona, bo ja bym pękła z zachwytu. Ja bym raczej poległa, nigdy nie robiłam czegoś podobnego. A jakiej to cudo jest wielkości?


    OdpowiedzUsuń
  3. strziga
    2012/10/03 11:43:05
    Jej, świetna gwiazda :) Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam. Ale jest boska!!!


    Gość: mama3005, *.ip.xcore.pl
    2012/10/03 12:08:29
    dziękuję za pozwolenie :D
    a gwiazda boska! ja nie mam śmiałości do takich robótek,ale kuszą,oj kuszą......


    haftytiny
    2012/10/03 12:36:25
    A ja myślałam, że będziesz herbatki zaparzać :)))))))) a tu takie cudo!!!! I ta , którą przypomniałaś i ta czarna! Są po prostu niesamowite! Nie wiem jak to zszyłaś, ale nie ma do czego się doczepić, a tak bym chciała:))))))))) Ale u Ciebie wszystko perfekcyjne! Ja sobie tą gwiazdkę ustawię na pulpicie kompa:))))))


    ella1101
    2012/10/03 12:49:48
    Wow, normalnie strzena mi opadla TY JESTES NIESAMOWITA. Nigdy bym na cos takiego nie wpadla, gwiazdka jest superowa, nie moge przestan na nia patrzec, jak jeszcze nie wyslalas zdiec do zadnej gazetki to slij kobieto dostaniesz nagrode roku. FANTASTYCZNA!


    1_iwonan
    2012/10/03 13:00:19
    Na początek muszę zapłakać nad bobinkami, nawet nazwa jest dla Ciebie nie do zniesienia..??? Bbbuuu.., ależ z Ciebie okrutnica.. :) Też będę okrutna i napisze co to są "puszorki" - to szelki, rodzaj szmyczy dla włochatego pupila:))
    Ale koniec tekstów o pierdołkach przechodze do sedna. I co ja mam Ci kobieto napisać ? No wielka jesteś!!! Twoja czarna gwiazda jest przecudowna, mistrzostow wykonania itd. PODZIWIAM! Nie wiem czy kiedykolwiek zdobędę się na chociażby próbę, zrobienia czegoś podobnego... Jeszcze raz gratulacje, stworzyłaś cudeńko!


    paga-tek
    2012/10/03 14:01:50
    Wyszla super. Rzeczywiscie te gwazdki prezentuja sie o wiele lepiej na ciemnej kanwie. Mam nadzieje ze i mnie sie kiedys uda takie cudo zrobic :)


    ann_margaret
    2012/10/03 14:43:19
    Czarna kanwa pięknie uwypukliła kolory, cała gwiazdka jest super!! Mam nadzieję, że ją też niedługo zobaczymy w jakiejś gazetce robótkowej:)))


    OdpowiedzUsuń
  4. alexls
    2012/10/03 14:59:16
    Wspaniala praca. Jak dla mnie to "czarny kon";) tzn pewniak do publikacji w swiatowej prasie fachowej:) Gratuluje pomyslu I pozdrawiam!


    Gość: Plichcia, *.hsi4.kabel-badenwuerttemberg.de
    2012/10/03 16:49:41
    Co za fenomelnalna praca.... Jakie dokładne wykonanie i przede wszystkim genialny pomysł... idę wpaść w kompleksy :).
    Pozdrawiam :D


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/10/03 17:45:44
    Hehe, no ucho mi opadło :P Superancka ta gwiazdka i oczywiście wykonanie pierwsza klasa :D Mam ten numer CS :D I te neonowe motywy też mi wpadły w oko :D ale jeszcze pewnie poczekają :P


    pelasia1.3
    2012/10/03 17:48:41
    Aniu przepieknie wyszla ,neonowki dodaly jej blasku...


    anna-kalinska
    2012/10/03 18:14:40
    Wyczarowałaś cudo!
    Propozycja z gazetki niech się schowa i nie pokazuje, bo mnie mdli ;)
    Czarna kanwa i Twoje niezwykle zdolne rączki wydobyły całe piękno hafcików. Natomiast pomysł z gwiazdą jest genialny! Powtórzę za poprzedniczkami gazety powinny się bić o możliwość publikacji tej pracy. Może kiedyś i ja się odważę coś takiego stworzyć.


    misia-be
    2012/10/03 18:56:06
    ale neonowa gwiazda :D podoba mi sie że tak kolorami po oczach daje :D tez bym taka chciała mieć na choince ale z moim tempem to pewnie takż zrobie na święta.. ale za kilka lat :P:P


    magda.madziula
    2012/10/03 18:57:55
    bo ty nie przejęzyczasz się i nie robisz nigdy literówek co?? A co do napoju w związku z tym że zdjęcie nie pasowało mi do tego co ja znam dlatego zapytałam. pozdrawiam :)


    cornelka2
    2012/10/03 19:04:43
    No no piękna gwiazdka na tej czarnej kanwie haft pięknie się prezentuje podoba mi się bardzo pozdrawiam


    Gość: blasiuk, 213.77.60.*
    2012/10/03 19:24:34
    Cudna gwiazdka! Mistrzostwo!
    Tak sobie myślę, że chyba Cię poproszę o kurs zszywania moich pierniczków! Jak robisz takie gwiazdki ... :)))
    PS. I co, może być ? :)))
    Pozdrawiam
    Beata


    andulencja
    2012/10/03 20:56:24
    Gwiazdki wydały mi się nieciekawe, ale na czarnej kanwie i dodatkowo w gwiazdkowym wydaniu - SUPER :)


    labores_pariunt_honores
    2012/10/03 21:04:21
    sorry za lakoniczny komentarz, ale na gwiazdę mam tylko to : ŁAAAAŁ!!!!!!!!


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/10/03 21:52:46
    A jeszcze jedna sprawa :) Do wypychania różnych różności to polecam gąbeczki, takie jakie są w skrzynkach z owocami np. winogronem. My z mamą zabieramy sobie takie z marketu :P Wystarczy pociąć i gotowy fajny wkład :)


    iskierka_duszy
    2012/10/03 22:24:04
    Oj widać różnice w Torbach. O takich dwóch niebieskich marze. Tylko u nas są niedostępne. Albo można kupić beżowe albo w niebieski wzorek. A gwiazda rewelacyjna. Jestem pełna podziwu, przepiękne kolorki i rewelacyjny pomysł :)


    koraliki_agi
    2012/10/03 22:53:08
    Neonowe gwiazdki na ciemnej kanwie zdecydowanie nabrały charakteru. Całość prezentuje się świetnie.
    Zaskoczyłaś mnie szybkim komentarzem
    Pozdrawiam :-)


    Gość: , *.infonet.com
    2012/10/04 17:33:04
    Twoja grubiutka gwiazdka bije na głowę propozycję z gazetki, Mała Mi :) Bardzo, bardzo mi się podoba!


    edytadzik24
    2012/10/04 17:48:03
    Normalnie polubiłam czarną kanwe :) przepięknie wyszła ta gwiazdeczka, jestem nią oczarowana:) nie wypowiem się na temat wpisu zakupowego, bo wiszę nad tym wpisem kilka razy już :P:P:P cudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Życzę miłego weekendu :)


    titania_yng_nghymru
    2012/10/04 20:38:36
    gwiazdka jest piękna. swietnie zagospodarowałaś wzory.
    zainspirowałaś mnie. zrobię kiedyś taką. albo z ciemnym tłem albo biało czerwoną


    Gość: fejferek, *.dynamic.chello.pl
    2012/10/05 09:30:02
    świetna gwiazdka! zdecydowanie lepiej wyglądają takie kolorki na ciemnym tle :)
    pozdrawiam!
    aga


    arabeska291
    2012/10/07 22:55:13
    jak tak na tęą Twoją gwiazdę spoglądam to nabieram ochoty żeby też sobie sprezentować, mimo,że zszywać nie lubię


    drugi.maurycjusz
    2012/10/12 07:45:24
    kocham neonowe kolorki, co widac po scianach w moim domku;) gwiazdki bosko się prezentują na czarnej kanwie- jesteś niemożliwa!:)))

    OdpowiedzUsuń