wtorek, 16 marca 2010

Z pamięcią:P

Nie, nie chodzi o moją sklerozę:P Tym razem chciałam pokazać bransoletki, które zrobiłam w zeszłym roku, a bazą do których był tzw. drut z pamięcią:) Pomysł i wykonanie banalnie proste. Ale właśnie w prostocie jest piękno, przynajmniej dla mnie. Na każdą bransoletkę poświęciłam jeden wieczór i kosztowała mnie kilka dziur w palcach, ale bardzo lubię takie właśnie ozdoby. I mam już koraliki oraz druty na kilka nowych bransoletek. Teraz tylko czekam na chęci:)


DSC01785


Wiem, że dzisiejszy temat może być dla większości z Was nudny, ale trudno! Nie obiecywałam Was rozpieszczać:P


Od niedzieli żyję już czasem letnim, więc teraz, o prawie 19:30 jest nadal jasno i ptaszki za oknem ćwierkają a wiewiórki rozrabiają:) Szkoda tylko, że jak się budzę rano nadal jest ciemno:( Ale to wszystko zbliża mnie do wakacji!:D


Dziewczyny, bo przez Was wpadnę w samozachwyt i samouwielbienie! Jak tak można?!:P A tak na poważnie, to dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze odnośnie wiosennego biscornu:) Aż chce się chwalić kolejnymi pracami na blogu. Każdy komentarz od Was jest dowodem, że zaglądacie do mnie i że Wam się tu podoba:) A to wszystko jeszcze bardziej motywuje mnie do pisania!


 


anetakam0 – Dzięki za linki. Chomika mam, który służy właściwie tylko do ściągania. A wszystkie wzory Barbary Any jakie chciałam już mam, bo podobają mi się tylko biscornu:) Jakoś inne schematy nie są już takie urocze.


damar5 – No wiesz co? Tak mnie tu oczerniać!:P Potrafię haftować w obie stony i haftuję w daną stronę zależnie od obrazka (głównie chodzi o półkrzyżyki – czasem ma to duże znaczenia). Ale w danym hafcie wszystkie krzyżyki mam zawsze w jedną stronę. Nawet przed chwilą sprawdziłam:) Nie wiem o co dokładnie Ci chodziło z krzyżykami pokrywającymi? Jedyne co nie jest w tę samą stronę po zszyciu, to różowe ramki. Obie strony biscornu haftowałam w tę samą stronę, ale po zszyciu, nigdy obie części nie są w jedną stronę. Chyba, że ja nie wiem jak zszywać biscornu:P

1 komentarz:

  1. paga-tek
    2010/03/16 01:52:26
    Ja po zmianie czasu nie moge dojsc do siebie... Z drugiej strony nie ma co narzekac, bo teraz sciemnia sie dopiero przed 8 :). Widac ze jestes uzdolniona wszechstronnie :). Bransoletki super, a najbardziej zachwycona jest nimi moja corcia :)


    damar5
    2010/03/16 08:44:11
    Aniu no wiesz co, jak moglas pomyslec ,ze ja Cie oczerniam ja tylko zapytowywuje ;-) Wczoraj sie tak intensywnie wpatrywalam w to biscornu ,ze mi sie juz w oczach mylilo ,no moze sie mi tylko tak wydaje ze zdjecia, ze jeden krzyzyk w prawo drugi w lewo w tym samym motywie np.kwiatku czy marchewce ,ale przeciez to nic zlego .Przepraszam jesli urazilam nie bylo to moim zamiarem ,uwierz :) Bylam tylko ciekawa i moja ciekawskosc zostala ukarana :( bije sie w piers ;-)
    Pozdrawiam juz tez wiosennie (slonce wychodzi jupiiiii) Dana
    P.S. Bransoletki swietne ,Ty tez taka sroczka jak ja :)


    anetakam0
    2010/03/16 19:22:58
    Jubiler z Ciebie niezły :)
    Chomiki to mimo wszystko skarbnica - znalazłam tam stadko przepięknych biscorniaczków - podobają mi się te AB ale i inne (prostsze) też, na swoim trochę mam ale ostatnio używam chomiczka do ściągania - sama niewiele dodaję. Nie mam wyszukiwarki chomikowej (szkoda mi $$$) więc normalnie w google wpisuję: chomikuj Ana Barbara - i zawsze cóś tam znajdzie się :)

    OdpowiedzUsuń