czwartek, 28 stycznia 2010

Zegar

Od pewnego czasu robię zakupy do mojego przyszłego mieszkania:) Którego jeszcze nie mam, ale już oszczędzam kasę i w myślach wyobrażam sobie jak je urządzę. Przy zakupie każdego kolejnego zestawu do haftowania wiem dokładnie, gdzie powieszę gotowy obrazek. Tak też było z tym zestawem. Jak tylko go zobaczyłam na ebayu, wiedziałam, że zawiśnie na ścianie w mojej przyszłej kuchni:)


DSC01560


W środku znajduje się wszystko, co potrzebne do wykończenia.


DSC01561


Wczoraj, jak wróciłam do domu, pod drzwiami czekały na mnie dwie przesyłki – jedna dla mnie, a druga z prezentami dla mojego kochanego brata! (Maciek, siostra Cię kocha i to bardzo! Pomimo, że czasem mówisz, że jestem wredna:P) Z tej drugiej przesyłki ucieszyłam się bardziej, choć nie była xxx, bo bardzo lubię kupować prezenty dla mojej rodzinki:) W paczce xxx były trzy taśmy, które znalazłam na ebayu. Yard kosztował tylko $0.99, więc nie mogłam się opanować. W Katowicach mam już specjalne małe wieszaczki, które idealnie będą pasowały do tych taśm.


DSC01563


A na koniec pokażę mój zegar, który stoi na biurku i codziennie odmierza czas do spotkania z rodzinką na skypie! Kupiłam go na samym początku mojego pobytu w Tuesday Morning.


DSC01564


 


dota72, damar5, bajka_bk, rosse5, aeljot, blasiuk – Dziękuję za gratulacje!


paga-tek – Dzięki! W labie mam samych Amerykanów i wiem, jak się zachowują. Nie powinno mnie to już dziwić, ale nadal tak jest. Oni się nawet z własnych sukcesów nie umieją cieszyć:( A najbardziej mnie szokuje nie odpowiadanie na „cześć” czy „dzień dobry”. Do tego to się chyba nigdy nie przyzwyczaję i nie chcę. Aaaa, byłaś już w Tuesday Morning?


Motylek73 -  Odmachuję z prawie drugiego końca Stanów czyli z Michigan:) Fajnie, że do mnie trafiłaś! Pewnie, że wiem o kuponach. A myślisz, że jaki jest powód przepuszczania kasy w JoAnn czy Michaelsie?:P Czyham obecnie na Cross Stitchera z piórnikiem, więc pewnie też w weekend pojadę do JoAnn:)

1 komentarz:

  1. damar5
    2010/01/28 07:59:55
    Swietne tasmy no i cena rewelacyjna ,zegar tez fajny :) A to mieszkanie ma byc w Katowicach czy w Stanach? Tak na wszelki wypadek pytam hihihi :) Zycze wytrwalosci w zbieraniu na wlasne" M" ,wiem jakie to trudne i niech bedzie takie jak z marzen ,tego Ci zycze Poz.Dana


    elisabii
    2010/01/28 08:12:56
    Fajna stronka!Tasmy rewelacyjne i zegar tez.Pozrdrawiam!


    paga-tek
    2010/01/28 17:44:24
    Do Tuesday Morning jade dzis i juz sie doczekac nie moge - juz dawno powinnam tam zajrzec ;). Ten zegar jest swietny, tasmy tez no ale ten zegarek z Tuesday Morning jeszcze bardziej pcha mnie na zakupy :). U mnie na odpowiadanie "czesc" czy "dzien dobry" nie ma porblemu, ale to chyba zalezy od stanu. W sumie to Amerykanie u nas sa bardzo zyczliwi i pomocni... Ale dokladnie tak jak Ty piszesz nie potrafia sie cieszyc z czyjegos szczescia...


    Gość: Motylek73, *.hsd1.wa.comcast.net
    2010/01/28 19:30:19
    Hi hi, to to z tymi kuponami aż tak dużo te jednak nie przewalasz...

    Pozdrawiam!

    Motylek
    mounthood.bloog.pl


    zula-z
    2010/01/28 23:53:42
    Śliczne zegary!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie, szczegóły tu:zula-uzuli.blogspot.com/2010/01/blog-post_28.html


    paga-tek
    2010/01/29 03:45:18
    Bylam dzis w Tuesday Morning, ale nic tam ciekawego nie znalazlam :/. Ogolnie sklep swieci pustkami. Pewnie kazdy sklep jak i stan ma inny asortyment...


    aaanna1
    2010/01/29 08:27:51
    super zegar w kwiatuszki. Moje decoupage też czekają na dokończenie. Taśmy też oryginalne-nie widziałam nigdzie takich. To prawda nasze hobby może kosztować nas niezłą fortunkę więc musimy się ograniczać :))))
    pozdrawiam


    kinia_1979
    2010/01/29 22:20:20
    Zegar świetny :)
    Ale zaspałam z gratulacjami :0)
    Moje najszczersze, ogormne gratulacje zdanego egzaminu.
    Wiedziałam, że moje problemy robótkowe z racji trzymania kciuków na cos sie jednak przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń