niedziela, 30 grudnia 2012

Zawiana :]

Na wspomnienie mojej drugiej ulubionej pory roku – jesieni, która była ze mną aż do 23 grudnia w Michigan:)


Mój mały UFOk, taki 2 miesięczny:P W wiatrowej dziewczynce zakochałam się jak tylko ją zobaczyłam na forum chyba już ponad rok temu:) Kocham jesień:)


Tu oryginał.


d8ef70327c97


Moja wersja powstawała nieco w „bólach”:P Najpierw okazało się, że kanwa którą kupiłam ma “mały” defekt:P


DSC05728


Jasna owsianka, 18ct Charles Craft. Za leniwa byłam, żeby ją wymieniać w sklepie:(


DSC05733


Ale jakoś sobie poradziłam, dziewczynka zmieściła się powyżej “cerowania”:P


Same xxx szybko powstały, jakoś w październiku, ale z backstitchami sporo mi zeszło. Akurat miałam się za nie zabrać jak zaczął się gorący okres na uczelni i nie miałam do nich cierpliwości. Później dziubałam świąteczne upominki i prace na wymiankę. Za backstitche zabrałam się dopiero na początku grudnia i w jeden wieczór udało mi się je skończyć:)


Moja wersja nieco inna:D Praca nieco pognieciona, ale zapomniałam wyprasować przed sesją zdjęciową. 


DSC06745


Jak widać darowałam sobie „paprochy” wśród liści:P


DSC06748


Nie wszystkie xxx wyszły równo, ale dziewczynka i tak jest słodka:)


DSC06749


Pozbyłam się też grochów z sukienki:P Bez nich jakoś ładniej:)


DSC06752


Butki mam podobne – moje ukochane wysokie brązowe welury, które niestety powoli kończą żywot:(


DSC06753


DSC06756


Skaza w kanwie mi aż tak nie przeszkadza, bo dziewczynka będzie oprawiona w ramkę. Tak mi się podoba, że chcę ją mieć stałe na ścianie:D


DSC06757


 


Dziś pomimo białego świństwa za oknem wyszłam na spacer, bo w końcu gorsze jest gnicie w domu:P I normalnie padłam! MAM, wreszcie mam! Zdjęcie kardynałka!!!!!!!!!! Spotkałam go nad rzeką:) Red Cardinal nad Red Cedar River:D


DSC07035


DSC07037


DSC07038


Clipboard01


Clipboard02


Kurka, do teraz nie wierzę:D


A oto i Red Cedar River, która płynie przez cały kampus.


DSC07047


Wiem, zaraz będziecie się zachwycać tym białym badziewiem:P


DSC07054


DSC07055


Spojrzałam jeszcze w górę i aż się zdziwiłam, bo na drzewie znajduje się wielki ul! Tyle lat już chodzę tym chodnikiem a nigdy go nie zauważyłam.


DSC07049


Clipboard04


Jedyne co w zimie mi się podoba to cudne śnieżynki, które udało mi się sfotografować jak czekałam na busa:) Nawet na śmietniku można znaleźć coś pięknego:D Tak, tak, to jest pokrywa kosza na śmieci:P


DSC07060


Clipboard05


Clipboard06


Clipboard07


Clipboard09


Clipboard11


Clipboard12


Clipboard13


Clipboard14


I jeszcze jedna śnieżynka na mojej kurtce:)


Clipboard08


Byłam dziś w okolicznym centrum handlowym. I powiem Wam, że jak zwykle świeciło pustkami:P Wiem, wiem, w Polsce jest inaczej:P A może to moje centrum handlowe takie denne? :P


W każdym bądź razie bywam tu tak „często”, że zauważyłam „nowy” sklep, który właśnie likwidują. Pocykałam nieco zdjęć, może ktoś się zainspiruje? Ja już myślę jak przerobić to na moje rozmiary:P


Choinka


DSC07072


Łańcuch


DSC07074


Wieniec


DSC07075


I jeszcze jedna choinka.


DSC07077


Chyba trochę za dużych kawałków materiału użyli, ale pomysły fajne:)


 


To ja liczę teraz na plusowe temperatury lub deszcz, a Wy sobie liczcie na co chcecie:P


 


edytag74 – A ja lubię komedie romantyczne:) Aaaa! Miałam kiedyś napisać, że tak jak Ty lubię kino Helios, pomimo że zaraz pod nosem mam Cinema City w Silesia City Center:P Ale moim najbardziej ulubionym kinem jest Kino Kosmos:)


damar5 – To przysyłaj ten deszcz! Bardzo chętnie się zamienię:) Brazylijska limonka smakuje jak mojito:) Jutro próbuję krwistej pomarańczy!


 

2 komentarze:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/30 10:06:04
    Kardynalek i sniezynki super...Zapomnialam tez o dziewczynce na wietrze- taka jak byla nasza Anula mala....mama


    malgorzata-p17
    2012/12/30 10:18:17
    fantastyczne fotki - kardynałek -super! a śniezynki - powaliły mnie na kolana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cudne!
    pozdrawiam:)
    wszystkiego dobrego w nowym roku:)


    labores_pariunt_honores
    2012/12/30 10:45:22
    wow! jaki on jest intensywnie czerwony!!!!! śliczny!


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/12/30 11:30:11
    No faktycznie "mały" defekt ma ta aida :)) A jak ładnie, niewidocznie zacerowali!
    Ale dziewczynka jest śliczna! Też mi się od dawna podoba. Nawet leży i czeka już wydrukowany schemat:) Twoja wyszła boska na tej owsiankowej aidzie! Nawet nie zauważyłam brakujących detali, musiałam sobie jeszcze raz rzucić okiem na oryginał żeby skojarzyć czego brakuje :P
    Kardynałek na żywo, wśród kontrastującej szarzyzny, jest mega czerwony! Gratuluję "polowania"!
    Ale o to, że lubisz komedie romantyczne, to bym Cię nie podejrzewała :))))


    Gość: Uchomisia, *.icpnet.pl
    2012/12/30 11:41:52
    Jacie, ale piękny ten obrazek :D Też bym taki chciała :D A zdjęcia kardynałka to normalnie czad! Super wygląda takie czerwone całko na tle szarej przyrody :)


    bebezet
    2012/12/30 11:58:47
    Kochana!! Ale dziś piękności pokazałaś: ta jesienna dmuchająca panienka jest super, gdzie można znaleźć do niej wzór?? I ten cudny czerwoniutki ptaszek - ja widziałam takie tylko na obrazkach świątecznych - jak on się pięknie prezentuje na tych szaro-burych drzewach!! No i te piękne śnieżynki... Ach, tylko wzdychać!!!!!!!


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/30 12:05:00
    Mały defekt? dobre sobie :O
    hahaha i robisz to samo co ja :D zawsze zmieniam wzory czy to na hafcie czy na szydełku :P nigdy nie robię zgodnie z opisem :D A kanwę bym oddała

    Ptaszysko rzeczywiście uroczne. Taka plama szkarłatu świetnie wygląda.


    OdpowiedzUsuń
  2. alkakz
    2012/12/30 12:14:01
    zrobiłaś fantastyczne zdjęcia śnieżynek - super są,


    emilya5
    2012/12/30 12:43:37
    W Hameryce to nawet śnieżynki w big rozmiarze. O!


    1_iwonan
    2012/12/30 13:13:25
    Sama nie wiem czym się bardziej zachwycać ? Jesienną dziewczynką, czerwonym kardynałkiem, czy śnieżnymi gwiazdkami...? Wszystko bombowe - gratuluję więc: haftu, ptaszyny i śnieżyny:)


    arabeska291
    2012/12/30 13:20:31
    a u mnie śniegu nie ma i ja się tam cieszę,że nie ma :P urocza dziewczynka. Gratulacje z łowów na kardynałka, mi sie nigdy nie udało go spotkoć


    zakreconamysia
    2012/12/30 14:16:24
    Hafcik cudny, od jakiegoś czasu chcę go wyhaftować ale brak mi rozpiski kolorów ;o( Ty sama dobierałaś czy masz może jakaś?


    damar5
    2012/12/30 14:35:27
    Anka!! Co za fantastyczne zdjecia!! Od samego poczatku wpisu jestem zauroczona ,dziewczynka przepiekna ,slicznie ja wyszylas i bardzo,bardzo mi sie podoba :)
    Kardynalek to istne cudo ,nie dziwie sie ,ze pokochalas te ptaszki miloscia wielka :)
    No i te sniezynki,mozna pasc z wrazenia ,jeszcze nigdy na zywo takich nie widzialam,serio mowie,takie to chyba tylko w Hameryce hihihi.
    Zdjecie ostatniej tej kurtkowej poprosze w oryginalne na skrzynke ,z gory dziekuje.
    Inspiracje sklepowe rownie ciekawe ,pierwsza choinka szczegolnie :)
    Poz. i smacznej kolejnej herbatki zycze :) Dana


    ella1101
    2012/12/30 14:46:31
    Dziewczynka jest sliczna. Super ze zlapalas na zdieciu kardynalka one sa piekne a jak ladnie spiewaja. U mnie ich pelno ale latem jest tez duzo tych niebieskich Blue Jays te tez sa sliczne ale jak otwoza dziub to jak stare drzwi. A sniezynki sa superasne.


    paga-tek
    2012/12/30 16:15:32
    Sniezynki sa cudne, ale kardynalek jeszcze piekniejszy :). Bardzo ladny hafcik zrobilas, jakos tak mi sie skojarzyl z przemijaniem....


    mamuska73
    2012/12/30 18:57:22
    hafcik przecudny ale tym razem najbardziej zauroczyly mnie zdjecia"smietnika" boskie


    isana_haft
    2012/12/30 20:48:21
    Śniegu podziwiać nie zamierzam, bo też nie lubię, chociaż na zdjęciach całkiem ładnie wygląda. Zwłaszcza, kiedy siedzę w ciepłym domku :) za to podoba mi się ptaszynka i śliczny obrazek. Nawet materiał z felerem się przydaje, niczego nie marnujesz.


    kasiulka1605
    2012/12/31 00:29:13
    Chyba przez Ciebie zakochałam się w kardynałkach :) są przepiękne :)
    Co do śnieżynek, od zawsze fascynuje mnie jakie piękne mają kształty, a Ty superowo uwieczniłaś to na zdjęciach :)
    Pozdrawiam Kasia :)


    cornelka2
    2012/12/31 08:18:50
    Dziewczynka urocza ale,ze udało Ci się zrobić kardynałka zdjęcie to podziwiam super ptaszek no i gwiazdki ekstra pozdrawiam


    Gość: Carse, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/01/02 03:04:45
    Ta dziewczynka jest cudowna! Wygląda dokładnie jak moja przyjaciółka :) Powiedz, kupowałaś ten wzór czy haftowałaś z obrazka? Możesz mnie zastrzelić albo na mnie nakrzyczeć, ale chyba grzecznie się zapytam, czy nie chciałabyś się podzielić wzorem... Miałabym idealny prezent urodzinowy dla przyjaciółki.
    A zdjęcia śnieżynek wciąż podziwiam... i aparat, którym je zrobiłaś, detale wyłapuje niesamowicie :) Piękne.

    PS Dyskretnie przypomnę swój adres mailowy, gdybyś jednak nie miała zamiaru krzyczeć: carseviel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń