sobota, 8 grudnia 2012

Z „dalekiego” Toronto :)

Wczoraj dotarła do mnie paczucha z wymianki z Ivoną (creationsiwony). Najpierw prezenty od polskiego Mikołaja na skypie, a później taka przesyłka:) Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego 6 grudnia:D


Ivona sama już jakiś czas temu zaproponowała wymiankę. A miała to być zakupowa wymianka, z mojej strony przydasiowa, a ja zamówiłam sobie naparstki z Toronto. Jak spojrzycie na mapę to z Ivoną jesteśmy prawie sąsiadkami, bo Michigan i Toronto nie dzieli zbyt duża odległość:D Zresztą często mamy podobną pogodę:P Jak za chwilę zobaczycie to Ivona nie bardzo zastosowała się do wytycznych:P Choć sama je ustaliła! No nic, w zeszłym roku moja świąteczna przesyłka zaskoczyła Ivonę, a w tym roku to ja zostałam zaskoczona. Ivona, dziękuję Ci bardzo!!!!!!!!!!!!!!


No to oglądamy co takiego dostałam od kanadyjskiego Mikołaja:D


Clipboard01


Sporo tego, nie? Słodycze jeszcze nie zjedzone, ale osobnego zdjęcia nie będę im poświęcać:P


Zacznę od zamówionych naparstków! Cudniaste są!!!!!!!!!


DSC06655


Chyba ten mi się najbardziej podoba:)


DSC06656


Bo z tyłu ma łośka! A ja kocham je miłością wielką:D


DSC06658


Liście klonowe! Mmmm :)


DSC06661


DSC06662


I bóbr! :D


DSC06665


Domyśłałam się, że Ivona coś dla mnie zrobi, ale nie spodziewałam się tylu rzeczy! Ivona, wiem, że od dawna czaiłaś się, żeby mi coś wysłać, ale ja bezczelnie wyjechałam na wakacje:P Tym razem skutecznie mnie zaskoczyłaś:D A najbardziej jestem pod wrażeniem, że tak dobrze wszystko przemyślałaś:) Naprawdę czuć, że to przesyłka dla Pieguchy, a nie dla kogoś innego:) A takie przesyłki najbardziej lubię:)


A co zdolne łapki Ivony zmachlowały?


Filcowego kardynałka:)


DSC06630


DSC06633


Podkładki halloweenowe!!!! Najfajniejsze jest, że pomimo że u mnie jest pełno różnych materiałów w sklepach to tych nie widziałam jeszcze:D


DSC06641


I dostałam ich aż 4! Czyli tyle, ile liczy moja rodzinka:)


DSC06643


Nietoperze najbardziej mi się podobają:)


DSC06646


DSC06648


DSC06650


Sama pełno ich zrobiłam, ale jeszcze nigdy od nikogo nie dostałam biscornu:)


DSC06618


DSC06620


I nie krzywić mi się teraz:P Ja tam lubię brokatowe guziki:D


DSC06622


A przy okazji mogę sobie pooglądać jak Ivona zszywa biscornu, bo ja robię to inaczej:P


DSC06624


DSC06626


DSC06628


Ostatnio zakolegowałyśmy się z Ivona na FB i jak tylko zobaczyłam zdjęcia kartek świątecznych, które Ivona zrobiła, napisałam, że ta malutka z seduszkiem bardzo mi się podoba. No i ją dostałam! Ivona, nie masz za co przepraszać, że taka mała. Ja kocham małe formy!!!!!!!!!! :)


DSC06611


Kurka, nie wiem jak na to wpadłaś, ale te połowiczne czerwone xxx to super pomysł!


DSC06613


Dostałam jeszcze filcowy mój “najbardziej ulubiony” owoc:P Cóż, dopóki nie muszę jej wąchać ani jeść to jest oki:P No i bardzo podoba mi się pomysł z koralikami! :)


DSC06616


Ale to nie koniec. Ivona dołożyła jeszcze kupne rzeczy. A umawiałyśmy się inaczej:(


Uwielbiam wszelkie pocztówki z widokami i mam dwie kolejne z Toronto!


DSC06607


DSC06609


Ale najbardziej zszokował mnie ten osobnik:P


DSC06635


Boski jest!!!!!!!!! Nazwałam go Czubek:) I już się polubiliśmy:D Choć Pulpet jest zazdrosny! Siedzi w Katowicach z Matkasem, a ja się zaprzyjaźniam z Czubkiem. No nic, chłopaki będą się musieli polubić, bo to w końcu braciszki:D


DSC06637


DSC06639


I jeszcze sporo zawieszek metalowych, z Hello Kitty na czele:) A przydadzą się już niedługo do kolejnego xxx kalendarza co go planuję na przyszły rok:)


DSC06667


Ivona, DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!! Brak mi słów, macam wszystko do teraz i mam nadzieję, że jakoś przeżyjesz moją przesyłkę:(


 


Dziewczyny, dziękuję za wszystkie komentarze odnośnie moich ozdóbek choinkowych:) Cieszę się, że Wam się spodobały:) I nie, nie podzielę się nimi:P No chyba, że z rodzinką, ale to dopiero w maju:)


 


Co do mojej nieobecności. Nie, nie opinkalałam się, nie chorowałam, a odpoczywałam tylko od odpoczynku:P Koniec semestru i tyle. Kto studiował ten wie, że zawsze wszystkie zaliczenia, projekty, raporty z labu, etc kumulują się na koniec. A ja jeszcze uczę, więc i z drugiej strony byłam zajęta. Nawet na spanie nie miałam czasu (do teraz odsypiam ostatnie tygodnie), więc nie dziwcie się, że sobie z blogowaniem, komentowaniem u Was i nawet mailowaniem dałam spokój. A to jeszcze nie koniec, w przyszłym tygodniu mamy sesję. Najpierw mój egzamin, a później moich studentów, więc jeszcze nieco oceniania mi zostało. W przyszły piątek będę mogła wreszcie o wszystkim zapomnieć i skupić się przez następny miesiąc tylko i wyłącznie nad własnymi badaniami:) Bo semestr wiosenny zacznie się dopiero 7 stycznia! Ale w tym tygodniu udało mi się wreszcie wysłać kartki świąteczne:) Więc kto zasłużył, niech wygląda listonosza, a kto nie..:P


 


Aaaaa, coś mi się wydaje z komentarzy, że pomyślałyście, że ocenianie raportów z labu jest nudnym zajęciem:P Oj, nie! Normalnie czasem włosy stają na głowie jakie bzdury niektórzy wypisują:P A zwykle to kończy się moim bólem głowy:( Ale są i jasne momenty, kiedy od czasu do czasu uśmiecham się pod nosem, że jednak da się napisać coś sensownego:) A oceniam zielonym cienkopisem, bo jakoś nie wygląda tak groźnie jak czerwony:P A czasem muszę sporo popisać. Choć chyba nigdy nie prześcignę mojego kolegi Johna, co potrafił czerwonym grubym mazakiem oceniać egzaminy:P


 


iss-ola – Poszperaj na hi-joy, ostatnio pojawiło się trochę wzorów ornamencików:D


drugi.maurycjusz – Hmmm, pierwsze słyszę, żeby tak trzepali przesyłki albo bagaż podręczny. W Detroit spokojnie przemyciłam z 9 szpilek w podręcznym:P No i muszę Cię ochrzanić, tata bardzo przeżywał, że nawet nie napisałaś maila, że doszła do Ciebie przesyłka od mojej mamy:( Myślał, że nie doszła:(


iwonan_1 – Znikający mazak jest bardzo przydatny dla takich jak ja – co nie piorą prac:P Spokojnie sobie zaznaczam jak oprawić a czasem i gdzie zacząć hafcik, a po 2 dniach wszystko znika:) Polecam! Z filcem odgapiaj ile chcesz:P


 


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/08 09:06:52
    Po prostu przesliczne wszystko , ale wiadomo - co Ivona to Iwona...mama czyli tez Iwona


    damar5
    2012/12/08 09:21:44
    No fantastyczna przesylka:)Ivona faktycznie ostro poszalala:) Naparstki sa cudne ,ten z bobrem przebil wszystkie :) Oprocz truskawy wszystko co Piegucha uwielbia ,choc nie mozna nic tej truskawce ujac bo sliczna jest :)
    Ale bylas grzeczna Piegucho :D ze Cie tak Mikolaj obdarowal :) :)
    Poz.Dana


    iss-ola
    2012/12/08 10:49:41
    fantastyczna przesyłka, Ivonka ma złote ręce, jej prace są prawdziwą ozdobą w moim domu :)

    dzięki za namiary, skorzystam :D


    drugi.maurycjusz
    2012/12/08 14:21:32
    Piegucho Kochana- a wpis na moim blogu popełniony w pędzie 2 grudnia???:)))) nie miałam maila Mamy,a dzisiaj nadrabiam zaległości blogowe:)))) czytała wpis na blogu???
    Kurde mole, ja chyba nigdy nie znadążę z biezącym utrzymywaniem kontaktów i kulturalnym zachowaniem się w sieci...:-((( normalnie jak ostatni cham się zachowuję przez to...:( wstyd i hańba, chylę czoło i przepraszam Tatę z całych sił,a Mamę jeszcze raz gorąco sciskam w podziękowaniu!!!!!


    Gość: cecyliarodzinaidom.blogspot.com, *.slupsk.hypnet.pl
    2012/12/08 18:58:45
    Piękne prezenty otrzymałaś.Naparstek z łosiem jest śliczny.A kardynałek.Boski.Pozdrawiam.


    ella1101
    2012/12/08 19:33:51
    Ciesze sie bardzo ze wszystko sie spodobalo. Sama do siebie sie usmiecham jak widze ze sparwilam Ci przyjemnosc i to ze paczka dotarla akurat na Mikolajki to dodatkowy plus.
    Pozdrawiam.


    Gość: edytag74, *.ip.netia.com.pl
    2012/12/09 11:17:28
    Dostałaś super prezenty! Naparstki są super, zawieszki ekstra, Czubek przefajny a moimi faworytami są filcowy kardynałek i truskaweczka! Zazdroszczę takiego Mikołaja :)


    cornelka2
    2012/12/09 18:35:48
    Ale wszystko śliczne naparstki rewelacja, a kardynałek i truskawka są przepiękne. pozdrawiam


    Gość: Dominika, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2012/12/09 18:53:08
    No to kochana Piegucho dostał Ci się świetny kardynałek :).
    Hmy.. Ja byczyłam się tydzień nad morzem (naszym, krajowym :P) i piękną rzecz widziałam. A jak ją zobaczyłam to o Tobie pomyślałam :P A to był naparstek. Bursztynowy :D Cena zwaliła mnie na kolana ale serio pikny był bardzo :)


    Gość: aeljot, *.bilgoraj.mm.pl
    2012/12/09 19:54:56
    Cuda i cudeńka. Oj musiałaś być bardzo grzeczna i dobrze się uczyć, że taka nagroda do Ciebie dotarła. Na pewno miło dostać coś tak trafionego w gust i upodobania :D


    paga-tek
    2012/12/10 15:16:13
    Rzeczywiscie Iwona obdarowala Cie niesamowicie. Naparstki sa super, zreszta jak i cala reszta :(

    OdpowiedzUsuń